30 sierpnia 2024 roku skandynawska marka modowa i lifestylowa ARKET otworzyła swój pierwszy stacjonarny sklep w Polsce. Nowy butik o powierzchni 540 mkw. zlokalizowany jest na pierwszym piętrze centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie. ARKET znajduje się w portfolio szwedzkiego koncernu odzieżowego H&M.
Do tej pory ubrania i dodatki popularnej marki Arket można było kupować w Polsce jedynie przez stronę internetową. Teraz marka udostępnia swoim klientom pierwszy stacjonarny salon.
Wnętrze nowego butiku ARKET zostało zaprojektowane w monochromatycznej, szarej tonacji, nadającej mu ponadczasowy charakter. Zabieg ten sprawia, że uwaga odbiorcy skupia się głównie na produktach, które doskonale prezentują się na tle minimalistycznego wystroju. W projekcie wykorzystano także drewniane elementy, które wprowadzają ciepło i nawiązują do skandynawskiej tradycji oraz rękodzieła. Eleganckie, szare płytki na kolumnach witryny, przeszklone ściany od podłogi do sufitu oraz innowacyjne rozwiązania techniczne tworzą przestrzeń, która jest nie tylko estetyczna, ale i funkcjonalna.
Arket to stosunkowo nowy koncept, który łączy salon sprzedaży z kawiarnią. Marka stawia na wysoką jakość produktów oraz ponadczasowe wzornictwo. W ofercie marki znajduje się odzież damska, męska, dziecięca, produkty dekoracyjne do domu i artykuły podróżne, takie jak torby, plecaki, czy kosmetyczki. Filozofia projektowania Arket jest zakorzeniona w nordyckim modernistycznym ruchu XX wieku, który miał na celu połączenie świata sztuki, rzemiosła i funkcjonalnej formy w celu uzyskania niedrogich i powszechnie dostępnych przedmiotów codziennego użytku.
Obecnie na całym świecie H&M prowadzi ponad 30 sklepów działających pod marką Arket. Zlokalizowane są na 14 rynkach. Sklepy pod marką Arket działają już m.in. w Chinach, Niemczech, Belgii, Danii, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii. Pierwszy salon ruszył w 2017 roku w Londynie. Od tego czasu rozwijano również sprzedaż online, a zakupy internetowe w e-commerce Arket są wysyłane do 31 krajów.



![130-metrowy Skyliner II systematycznie pnie się do góry [FILM+ZDJĘCIA]](https://investmap.pl/_i/gallery/17/17/685329_100x70.jpg)
![Rewitalizacja Księżego Młyna: Powstanie rezydencja z mieszkaniami premium dla seniorów oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora [WIZUALIZACJE]](https://investmap.pl/_i/gallery/168/40/685480_100x70.jpg)
![Trwają prace związane z modernizacją i przebudową Warszawy Gdańskiej [FILM]](https://investmap.pl/_i/gallery/172/44/637612_100x70.jpg)
![Droga S3 w pełni ekspresowa. Otwarto ostatni, brakujący odcinek [FILM+ZDJĘCIA]](https://investmap.pl/_i/gallery/155/27/685467_100x70.jpg)

![Rynek biurowy w miastach regionalnych w III kwartale 2025 r. [RAPORT]](https://investmap.pl/_i/image/157/29/77213_100x70.jpg)
![Rynek biurowy w Warszawie: Nowe umowy na prowadzeniu, jeszcze mniej dostępności w centrum [RAPORT]](https://investmap.pl/_i/image/155/27/77211_100x70.jpg)

![Vilda Arte – nowoczesna inwestycja mieszkaniowa w sercu Wildy [WIZUALIZACJE]](https://investmap.pl/_i/gallery/240/112/655600_100x70.png)

![[mazowieckie] H&M w Galerii Bursztynowej w Ostrołęce](https://investmap.pl/_i/image/16/16/3344_100x70.jpg)

![[Polska] Polska przyciąga marki z różnych części Europy. Rośnie znaczenie i udział oferty gastronomicznej w centrach handlowych. Na popularności zyskują nowe koncepty handlowe i projekty wielofunkcyjne](https://investmap.pl/_i/image/134/6/37766_100x70.jpg)
![[Warszawa] Zmiany w Arkadii](https://investmap.pl/_i/image/22/22/5142_100x70.jpg)
![[Warszawa] Kolejne otwarcia flagowych salonów w Arkadii](https://investmap.pl/_i/image/76/76/18252_100x70.jpg)
![[Warszawa] Nowe marki wybrały Arkadię](https://investmap.pl/_i/image/14/14/3598_100x70.jpg)

![[Bielsko-Biała] Kolejne nowe marki w Sarnim Stoku](https://investmap.pl/_i/image/233/105/1257_100x70.jpg)

![[Warszawa] Nowe marki w Galerii Wileńskiej](https://investmap.pl/_i/image/118/118/12918_100x70.jpg)