REKLAMA
Znaleziono 733 wyników
[Polska] Jak sprzedają się nowe mieszkania w wakacje?artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Jak sprzedają się nowe mieszkania w wakacje?
Czy wiele osób poszukuje mieszkań latem? Czy tegoroczne wakacje są sezonem ogórkowym na rynku dewelo...
[Polska] Jak dużo mieszkań kupowanych jest z myślą o wynajmieartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Jak dużo mieszkań kupowanych jest z myślą o wynajmie
Czy zdaniem deweloperów liczba osób inwestujących w mieszkania na wynajem rośnie? Czy zdarzają się z...
[Polska] Od którego dewelopera dostaniemy świąteczny rabatartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Od którego dewelopera dostaniemy świąteczny rabat
Czy deweloperzy oferują świąteczne promocje? Na jakie bonusy można liczyć kupując mieszkanie przed k...
[Polska] Potrzeba więcej kreatywnych miejsc w biurach – blisko 80% pomysłów powstaje poza stanowiskami pracyartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Potrzeba więcej kreatywnych miejsc w biurach – blisko 80% pomysłów powstaje poza stanowiskami pracy
W najnowszych badaniach Mikomax Smart Office dotyczących organizacji biur 65% respondentów wskazało,...
Cztery nowe centra Atut w Krakowie i Suchej Beskidzkiej już gotowe [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Cztery nowe centra Atut w Krakowie i Suchej Beskidzkiej już gotowe [FILMY]
KG Group zakończyło budowy czterech nowych centrów Atut. Parki handlowe o łącznej powierzchni ponad 50 tysięcy mkw. GLA powstały w Krakowie oraz Suchej Beskidzkiej. Tym samym krakowski inwestor jest właścicielem aż 11 centrów Atut w kilku miastach w Polsce.
Raport JLL: Umiarkowany optymizm na rynku nieruchomości handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Raport JLL: Umiarkowany optymizm na rynku nieruchomości handlowych w Polsce
Jak wynika z nowego raportu JLL, całkowita budowana powierzchnia handlowa w Polsce wynosiła na koniec I kwartału 387 tys. mkw., z czego 69 proc. stanowiły parki handlowe. Prawie 94 tys. mkw. powstawało natomiast w ramach centrów handlowych. Największe z nich to remontowana łódzka Sukcesja, otwarta w kwietniu bełchatowska Bawełnianka oraz Galeria Goplana zlokalizowana w Lesznie. Procentowo najmniej powierzchni powstawało w ramach formatu convenience retail.
Kolejna wielka sieć handlowa w Polsce zamyka sklepy i hurtownieartykuł
Pokaż artykuł
Kolejna wielka sieć handlowa w Polsce zamyka sklepy i hurtownie
Kolejna sieć w Polsce zmniejsza ilość swoich sklepów i hurtowni. Tym razem na taki krok zdecydował się notowany na warszawskiej giełdzie Eurocash S.A. Ta ogólnopolska sieć sklepów i hurtowni spożywczych wdrożyła głęboki plan oszczędnościowy, który ma pomóc tej spółce zrównoważyć wpływ wzrostu płacy minimalnej na wyniki firmy.
Miła Resortinwestycja
Pokaż inwestycję
Miła Resort
Olsztyn, Sielska
Leśne Tarasyinwestycja
Pokaż inwestycję
Leśne Tarasy
Zalasewo, Jana Heweliusza
Formainwestycja
Pokaż inwestycję
Forma
Elbląg, Zatorze, Mielczarskiego
ROSA Residenceinwestycja
Pokaż inwestycję
ROSA Residence
Gdańsk, Śliwkowa
Wrocław: Brzozowe Zacisze IV – inwestycja na miarę najbardziej wymagającychartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Brzozowe Zacisze IV – inwestycja na miarę najbardziej wymagających
Nowoczesne rodzinne osiedle, zielona okolica, czy lokale wykonane w najwyższym standardzie – te i wi...
[Warszawa] 2019 rok dla Ghelamco w Polsce – imponujące projekty, rekordowe transakcje i wielkie najmyartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] 2019 rok dla Ghelamco w Polsce – imponujące projekty, rekordowe transakcje i wielkie najmy
Rok 2019 był dla Ghelamco rekordowy pod wieloma względami. Firma ma w budowie m.in. 4 wysokościowce...
[Polska] Fundusz mieszkań na wynajem niedobry dla rynku?artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Fundusz mieszkań na wynajem niedobry dla rynku?
Fundusz Mieszkań na Wynajem to ryzykowny eksperyment polskiego rządu - mieszkania z dofinansowanymi,...
[Warszawa] Warszawskie inwestycje z dusząartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Warszawskie inwestycje z duszą
Stare mury nadają smak nowoczesnym projektom o połączonych funkcjach mieszkaniowych i komercyjnych.
[Polska] Jak dużo osób kupuje nowe mieszkania w pakietachartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Jak dużo osób kupuje nowe mieszkania w pakietach
Ilu klientów deweloperów decyduje się na zakup kilku lub więcej mieszkań w powstających osiedlach? J...
Ekspert wyjaśnia zmiany na rynku luksusowych nieruchomości premiumartykuł
Pokaż artykuł
Ekspert wyjaśnia zmiany na rynku luksusowych nieruchomości premium
Od lat rosną wymagania bytowe Polaków, korzystnie zmienia się też standard naszych mieszkań i domów. Kiedyś luksusem był garaż podziemny i winda z kryształowym lustrem, a dziś to panoramiczny widok na morze, osiedlowy park z basenem, ale przede wszystkim nasze dobre samopoczucie i integracja z otoczeniem. Coraz ważniejsze stają się więc unikatowe cechy wyróżniające luksusowe projekty, a zarazem wspierające zrównoważony rozwój, dbanie o zdrowie i wirtualny świat ich nabywców.
Pierwszy etap metamorfozy wrocławskiej Renomy zakończony [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Pierwszy etap metamorfozy wrocławskiej Renomy zakończony [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]
Globalworth zakończył pierwszy etap przebudowy wrocławskiej Renomy. Odnowiony zabytkowy budynek będzie pełnił wiele funkcji. Będą tu pasaż handlowy, strefa gastronomiczna oraz biura. Najbardziej reprezentatywnym miejscem Renomy jest w tej chwili północne atrium. Otworzono je w stylu art deco na podstawie archiwalnych zdjęć budynku.
Newmark: Wielka Szóstka na rynku magazynowym w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Newmark: Wielka Szóstka na rynku magazynowym w Polsce
Najwyższy czas, żeby przedefiniować Wielką Piątkę – hasło, którym określamy najważniejsze rynki logistyczne w Polsce. W praktyce tych rynków mamy już sześć. Warszawa, Górny i Dolny Śląsk, Polska Centralna, Poznań oraz… Trójmiasto – mówi Jakub Kurek, dyrektor Działu Powierzchni Przemysłowych i Magazynowych w Newmark Polska.
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsce
Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50% polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy. Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku może wynieść ok. 5,0%. Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe. Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
REKLAMA