Wkrótce otwarcie parku handlowego N-Park w Pszczynie Napollo

Wkrótce otwarcie parku handlowego N-Park w Pszczynie

Orzech
Orzech
REKLAMA

Sieć parków handlowych N-Park w Polsce już wkrótce powiększy się o kolejny nowy obiekt. W Pszczynie w województwie śląskim trwają ostatnie prace przygotowujące do otwarcia.

Wyróżnikiem N-Parków jest tenant-mix oparty na wybranym zestawie popularnych marek. Oferta jest każdorazowo profilowana zgodnie ze specyfiką miejsca, tak by optymalnie wykorzystać jego potencjał. Dlatego też mieszkańcy Pszczyny i okolic będą mogli skorzystać z oferty zawierającej takie marki, jak: KiK, Martes Sport, Kaes, CCC, Hebe, Pepco, Dealz i Media Expert. Ofertę N-Parku Pszczyna uzupełni dyskont spożywczy Biedronka oraz restauracja szybkiej obsługi KFC.

Powierzchnia całkowita najmu N-Park Pszczyna wynosi 6 788 mkw. Obok obiektu znajdzie się parking dla klientów z 228 miejscami.

– N-Parki powstają zazwyczaj w centrach osiedli mieszkaniowych aglomeracji i w miastach w całej Polsce. Dogodna lokalizacja to duża zaleta tych obiektów, którą dodatkowo uzupełnia wysoka funkcjonalność - bardzo dobry dostęp samochodem, komunikacją miejską i pieszo czy parking z miejscami postojowymi przy pasażu handlowym. Ale to nie wszystko – parki handlowe od Napollo projektowane są tak, by ułatwić klientom także poruszanie się wewnątrz nich i swobodne robienie zakupów. W naszych N-Parkach dbamy nie tylko o dopasowaną ofertę i dogodną lokalizację – mówi Dorota Beltrani, dyrektor ds. komercjalizacji i zarządzania w Grupie NAPOLLO.

– Ich przestrzeń zaprojektowana jest tak, by zapewniać wygodę poruszania się z zakupami, co zapewniają niskie progi oraz bardzo dobra widoczność wszystkich lokali, ułatwiająca nawigację po centrum. Na podobne udogodnienia mogą liczyć klienci N-Parku w Pszczynie, który otwieramy już niedługo – dodaje Dorota Beltrani.

Napollo
Napollo
REKLAMA

Ciekawostką wyróżniającą N-Park Pszczyna jest zielony dach o powierzchni 1200 mkw., usytuowany nad restauracją KFC, który został zbudowany z wykorzystaniem nowoczesnej technologii. Jest porośnięty ekstensywną, rozchodnikową roślinnością. Dzięki zastosowaniu tego rozwiązania inwestycja ma prawidłowy bilans zieleni, określany przez lokalne wymogi środowiskowe.

Wszyscy najemcy szykują swoje lokale do otwarcia za kilka tygodni, trwają także prace wykończeniowe na powierzchniach ogólnodostępnych, aby jeszcze przed wakacjami zaprosić mieszkańców Pszczyny do N-Parku.

O inwestorze:

NAPOLLO od lat inwestuje w projekty handlowe i mieszkaniowe. Prowadzi działalność inwestycyjną w całym kraju oraz samodzielnie zarządza portfelem swoich realizacji. Jest nie tylko właścicielem innowacyjnych Galerii Renova w Warszawie, Galerii Grodovej w Grodzisku Mazowieckim oraz Galerii Piastovej w Gnieźnie, ale rozwija również koncept obiektów handlowych typu convenience, czyli wygodnych zakupów blisko domu, znanych jako N-Park.

Realizowane są one w atrakcyjnych lokalizacjach w aglomeracji warszawskiej, Wrocławiu, Poznaniu i innych miastach na terenie całego kraju. NAPOLLO zamierza podwoić swoje portfolio parków handlowych w najbliższych 5 latach, a strategię mieszkaniową realizować zarówno w Warszawie jak i poza nią.

NAPOLLO jest członkiem Polskiej Rady Centrów Handlowych oraz Polskiego Związku Firm Deweloperskich.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA