REKLAMA
Znaleziono 30 wyników
Nowi najemcy z branży mody, zdrowia i urody, rozrywki oraz gastronomii w Lublin Plazaartykuł
Pokaż artykuł
Nowi najemcy z branży mody, zdrowia i urody, rozrywki oraz gastronomii w Lublin Plaza
W ostatnich miesiącach 2022 r. do grona najemców Lublin Plaza dołączyło sześć nowych marek. Centrum handlowe poszerzyło swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody, a także rozrywki oraz gastronomii. Już wkrótce w galerii dostępna będzie także nowa oferta modowa.
Centrum Handlowe Focus Mall Zielona Góra wzmacnia grono najemcówartykuł
Pokaż artykuł
Centrum Handlowe Focus Mall Zielona Góra wzmacnia grono najemców
Centrum handlowe Focus Mall w Zielonej Górze nie zwalnia tempa. Po obfitującym w otwarcia nowych marek roku 2022, równie obiecująco wygląda I kwartał br. Na przestrzeni ostatnich trzech miesięcy powstało 5 nowych sklepów. Kolejni najemcy zapowiadają rozpoczęcie działalności jeszcze przed majówką.
Pasaż Grunwaldzki pozyskał nowych najemców i przedłużył kilka umówartykuł
Pokaż artykuł
Pasaż Grunwaldzki pozyskał nowych najemców i przedłużył kilka umów
W ostatnim czasie wrocławski Pasaż Grunwaldzki należący do EPP znacząco rozwinąłswoją ofertę handlową. Zostały podpisane umowy z pięcioma nowymi najemcami, a z czteroma przedłużono współpracę.
HalfPrice otworzył nowy, dwupoziomowy sklep w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
HalfPrice otworzył nowy, dwupoziomowy sklep w Warszawie
HalfPrice otworzył kolejny sklep w Warszawie. Tym razem w należącej do EPP i Echo Investment Galerii Młociny na Bielanach. Tym samym multibrand dołączył do pozostałych marek z Grupy CCC dostępnych w najmłodszym centrum handlowym w Warszawie.
Zakończona została rozbudowa galerii Focus Mall w Zielonej Górze artykuł
Pokaż artykuł
Zakończona została rozbudowa galerii Focus Mall w Zielonej Górze
Zakończyły się prace przy rozbudowie galerii handlowej Focus Mall w Zielonej Górze. Centrum należy do kompleksu zabytkowych budynkach XIX-wiecznego kompleksu fabrycznego "Polskiej Wełny". W trakcie rozbudowy powierzchnia centrum zwiększyła się o ponad 15 tys. mkw. GLA.
Galeria handlowa Amber w Kaliszu z 4 nowymi najemcami i odświeżoną strefą gastronomicznąartykuł
Pokaż artykuł
Galeria handlowa Amber w Kaliszu z 4 nowymi najemcami i odświeżoną strefą gastronomiczną
Ofertę zarządzanej przez EPP Galerii Amber wzmocniło czterech nowych najemców. Wśród nich znaleźli się debiutujący w Kaliszu iSpot, Burger King i Klockolandia. Do ich grona dołączyło również Monnari.
Zakończył się pierwszy etap modernizacji Aura Centrum Olsztyna artykuł
Pokaż artykuł
Zakończył się pierwszy etap modernizacji Aura Centrum Olsztyna
W Aura Centrum Olsztyna trwa modernizacja. Zakończył się pierwszy etap prac, w ramach którego część sklepów zwiększyła i unowocześniła lokale, a kilka marek tymczasowo zmieniło swoją lokalizację, by na jesieni otworzyć swoje salony w ulepszonym, przestrzennym i bardziej komfortowym formacie. W związku ze zmianami zyskają wszyscy – zarówno najemcy, jak i klienci, którzy będą mogli w pełni korzystać z kompleksowej oferty w nowoczesnych i przyjaznych wnętrzach.
Galaxy z poszerzoną ofertą i zaaranżowanymi na nowo sklepami wiodących marekartykuł
Pokaż artykuł
Galaxy z poszerzoną ofertą i zaaranżowanymi na nowo sklepami wiodących marek
Do grona najemców należącego do EPP centrum handlowo-rozrywkowego Galaxy w Szczecinie w ostatnim czasie dołączyły cztery nowe marki. Wśród nich znalazły się: pierwszy w województwie zachodniopomorskim multibrandowy salon Peek & Cloppenburg, marki odzieżowe JOOP! oraz Pierre Cardin, a także jubiler SAVICKI.
Colliers podsumowuje rynek handlowy w Polsce po I połowie 2023 roku [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Colliers podsumowuje rynek handlowy w Polsce po I połowie 2023 roku [RAPORT]
W I połowie 2023 r. w Polsce oddano do użytku ok. 150 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej (głównie w ramach parków handlowych). To o około 40 proc. więcej w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Tym samym, na koniec czerwca 2023 r., łączny zasób powierzchni handlowej wyniósł blisko 12,8 mln mkw. – wynika z danych firmy doradczej Colliers. Eksperci firmy prognozują, że w najbliższym czasie czeka nas dalszy dynamiczny rozwój parków handlowych i centrów zakupów codziennych.
Galeria Kazimierz w Krakowie rozwija swoją ofertę artykuł
Pokaż artykuł
Galeria Kazimierz w Krakowie rozwija swoją ofertę
Galeria Kazimierz nieustannie odpowiada na zmieniające się oczekiwania i potrzeby klientów, którzy nie tylko poszukują oferty swoich ulubionych marek, ale także liczą na wyjątkowy customer experience.
REKLAMA