Nowi najemcy z branży mody, zdrowia i urody, rozrywki oraz gastronomii w Lublin PlazaMateriały prasowe

Nowi najemcy z branży mody, zdrowia i urody, rozrywki oraz gastronomii w Lublin Plaza

Orzech
Orzech
REKLAMA

W ostatnich miesiącach 2022 r. do grona najemców Lublin Plaza dołączyło sześć nowych marek. Centrum handlowe poszerzyło swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody, a także rozrywki oraz gastronomii. Już wkrótce w galerii dostępna będzie także nowa oferta modowa.

W sierpniu br. zadebiutował w Lublin Plaza butik optyczny marki Fielmann, w którym można znaleźć zarówno oprawki z autorskiej kolekcji Fielmann, jak i największych światowych marek, takich jak: Tom Ford, Gucci, Ray-Ban i Prada. Salon oferuje bogaty asortyment okularów korekcyjnych, przeciwsłonecznych, a także akcesoriów optycznych i soczewek kontaktowych.

Z kolei od września br. dostępna jest oferta Kodano Optyk, profesjonalnego salonu optycznego. Można w nim wykonać badanie wzroku na nowoczesnym sprzęcie diagnostycznym oraz prawidłowo dobrać okulary lub soczewki kontaktowe z pomocą specjalistów. W ofercie salonu znajdują się okulary korekcyjne i przeciwsłoneczne marek takich jak: Ray-Ban, Vogue, Versace, Michael Kors, Loretto.

Dodatkowo na terenie galerii znajduje się także automat do sprzedaży miękkich soczewek kontaktowych, oferujący m.in. produkty Acuvue, Biofinity, FitView, AquaView, a także płyny pielęgnacyjne i bogaty wybór akcesoriów. Urządzenie pozwala szybko i wygodnie dokonać zakupu.

Centrum Lublin Plaza przygotowało również super atrakcje dla fanów najlepszych selfie. W otwartej w listopadzie Galerii Selfie Fun można zapozować w specjalnie przygotowanych aranżacjach, a następnie udostępnić ciekawe zdjęcia, rolki i filmy w mediach społecznościowych. Z kolei miłośnicy klasycznych automatów z grami, mogą odwiedzić otwarty w czerwcu salon Game Point.

W grudniu natomiast została otwarta drogeria Hebe. Hebe to nowoczesna i przyjazna drogeria oferująca starannie wyselekcjonowany, zróżnicowany asortyment oraz produkty dostępne na wyłączność. Kupujący znajdą tutaj bogaty wybór kosmetyków i artykułów do makijażu i pielęgnacji, dermokosmetyków, produkty naturalne i koreańskie, a także liczne zapachy dla kobiet i mężczyzn.

REKLAMA

Do Lublin Plaza w grudniu zawitała również sieć Czas na herbatę, oferująca szeroki wybór herbat i oparte na nich autorskie kompozycje. Dostępna jest też selekcja klasycznych i smakowych kaw ziarnistych z całego świata, które podobnie jak herbaty, można kupić w zestawach prezentowych lub w kartonikach z okazjonalną dedykacją. W ofercie znajdują się również słodycze, w tym bakalie w czekoladzie, konfitury, miody i syropy, a także elegancka porcelana i filiżanki, kubki czy zaparzacze.

Lublin Plaza ma też świetne wieści dla tych, którzy kochają modę w związku z podpisaniem umów najmu z Grupą CCC dotyczących otwarcia salonu marki eobuwie.pl z kolekcjami najlepszych polskich i światowych marek, oraz sklepu HalfPrice – nowego konceptu w kategorii off-price. Klienci znajdą w nim szeroką gamę produktów znanych marek w bardzo atrakcyjnych cenach – nawet do 80% taniej. HalfPrice oferuje odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu. Ponadto salon obuwniczy CCC już obecny w Lublin Plaza, pojawi się w nowej odsłonie przy okazji zmieniając lokalizację. Więcej szczegółów na temat planowanych otwarć nowych sklepów już niebawem.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

KLÉPIERRE

Klépierre to europejski lider na rynku centrów handlowych, łączący umiejętności deweloperskie i zarządzania aktywami. W portfolio firmy znajdują się duże centra handlowe w kilkunastu krajach Europy kontynentalnej. W Polsce Klépierre jest właścicielem i zarządcą 6 centrów handlowych: Sadyba Best Mall w Warszawie, Lublin Plaza, Poznań Plaza, Rybnik Plaza, Sosnowiec Plaza oraz Ruda Śląska Plaza.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA