W ostatnich miesiącach 2022 r. do grona najemców Lublin Plaza dołączyło sześć nowych marek. Centrum handlowe poszerzyło swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody, a także rozrywki oraz gastronomii. Już wkrótce w galerii dostępna będzie także nowa oferta modowa.
W sierpniu br. zadebiutował w Lublin Plaza butik optyczny marki Fielmann, w którym można znaleźć zarówno oprawki z autorskiej kolekcji Fielmann, jak i największych światowych marek, takich jak: Tom Ford, Gucci, Ray-Ban i Prada. Salon oferuje bogaty asortyment okularów korekcyjnych, przeciwsłonecznych, a także akcesoriów optycznych i soczewek kontaktowych.
Z kolei od września br. dostępna jest oferta Kodano Optyk, profesjonalnego salonu optycznego. Można w nim wykonać badanie wzroku na nowoczesnym sprzęcie diagnostycznym oraz prawidłowo dobrać okulary lub soczewki kontaktowe z pomocą specjalistów. W ofercie salonu znajdują się okulary korekcyjne i przeciwsłoneczne marek takich jak: Ray-Ban, Vogue, Versace, Michael Kors, Loretto.
Dodatkowo na terenie galerii znajduje się także automat do sprzedaży miękkich soczewek kontaktowych, oferujący m.in. produkty Acuvue, Biofinity, FitView, AquaView, a także płyny pielęgnacyjne i bogaty wybór akcesoriów. Urządzenie pozwala szybko i wygodnie dokonać zakupu.
Centrum Lublin Plaza przygotowało również super atrakcje dla fanów najlepszych selfie. W otwartej w listopadzie Galerii Selfie Fun można zapozować w specjalnie przygotowanych aranżacjach, a następnie udostępnić ciekawe zdjęcia, rolki i filmy w mediach społecznościowych. Z kolei miłośnicy klasycznych automatów z grami, mogą odwiedzić otwarty w czerwcu salon Game Point.
W grudniu natomiast została otwarta drogeria Hebe. Hebe to nowoczesna i przyjazna drogeria oferująca starannie wyselekcjonowany, zróżnicowany asortyment oraz produkty dostępne na wyłączność. Kupujący znajdą tutaj bogaty wybór kosmetyków i artykułów do makijażu i pielęgnacji, dermokosmetyków, produkty naturalne i koreańskie, a także liczne zapachy dla kobiet i mężczyzn.
Do Lublin Plaza w grudniu zawitała również sieć Czas na herbatę, oferująca szeroki wybór herbat i oparte na nich autorskie kompozycje. Dostępna jest też selekcja klasycznych i smakowych kaw ziarnistych z całego świata, które podobnie jak herbaty, można kupić w zestawach prezentowych lub w kartonikach z okazjonalną dedykacją. W ofercie znajdują się również słodycze, w tym bakalie w czekoladzie, konfitury, miody i syropy, a także elegancka porcelana i filiżanki, kubki czy zaparzacze.
Lublin Plaza ma też świetne wieści dla tych, którzy kochają modę w związku z podpisaniem umów najmu z Grupą CCC dotyczących otwarcia salonu marki eobuwie.pl z kolekcjami najlepszych polskich i światowych marek, oraz sklepu HalfPrice – nowego konceptu w kategorii off-price. Klienci znajdą w nim szeroką gamę produktów znanych marek w bardzo atrakcyjnych cenach – nawet do 80% taniej. HalfPrice oferuje odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu. Ponadto salon obuwniczy CCC już obecny w Lublin Plaza, pojawi się w nowej odsłonie przy okazji zmieniając lokalizację. Więcej szczegółów na temat planowanych otwarć nowych sklepów już niebawem.
KLÉPIERRE
Klépierre to europejski lider na rynku centrów handlowych, łączący umiejętności deweloperskie i zarządzania aktywami. W portfolio firmy znajdują się duże centra handlowe w kilkunastu krajach Europy kontynentalnej. W Polsce Klépierre jest właścicielem i zarządcą 6 centrów handlowych: Sadyba Best Mall w Warszawie, Lublin Plaza, Poznań Plaza, Rybnik Plaza, Sosnowiec Plaza oraz Ruda Śląska Plaza.