Pasaż Grunwaldzki pozyskał nowych najemców i przedłużył kilka umówMateriały prasowe

Pasaż Grunwaldzki pozyskał nowych najemców i przedłużył kilka umów

Orzech
Orzech
REKLAMA

W ostatnim czasie wrocławski Pasaż Grunwaldzki należący do EPP znacząco rozwinąłswoją ofertę handlową. Zostały podpisane umowy z pięcioma nowymi najemcami, a z czteroma przedłużono współpracę.

Do grona najemców Pasażu Grunwaldzkiego dołączyło pięć marek, w tym RTV Euro AGD, Chickys’ by Mango Mama, Żabka, Tortownia na Bema oraz LaVantil. Zajęły one ponad 930 mkw. Dodatkowo współpracę przedłużono z 4 najemcami z sektora modowo-obuwniczego, w tym z New Yorker, Sinsay, Wojas oraz Diverse. Umowy te obejmują ponad 2670 metrów kwadratowych.

– „Pasaż Grunwaldzki to jedna z wiodących destynacji na zakupowej mapie Wrocławia. Stawiamy na różnorodność i jakość oferty, nawiązując współprace z cenionymi, renomowanymi najemcami. Zdajemy sobie sprawę, że proces zakupowy zaczyna się zdecydowanie wcześniej niż podczas wizyty w centrum handlowym. Dlatego zdecydowaliśmy się na zmienioną, charakterystyczną strategię komunikacji i identyfikacji wizualnej, żeby klienci mogli odkryć Pasaż Grunwaldzki na nowo. Po wynikach odwiedzalności widzimy, że te działania przynoszą zamierzone efekty” – komentuje Magdalena Małycha, Asset Manager w EPP.

Kompleksowa oferta w wielu kategoriach

Ofertę Pasażu Grunwaldzkiego w ostatnim czasie uzupełniły RTV Euro AGD, jedna z wiodących marek elektroniki osobistej i domowej na polskim rynku oraz Chickys’ by Mango Mama – nowa propozycja na gastronomicznej mapie Wrocławia, która zainteresuje wszystkich fanów smaków Azji.

Dzięki relokacji na niemal dwukrotnie większą przestrzeń, salon New Yorker w Pasażu Grunwaldzkim jest teraz jednym z najlepiej wyposażonych sklepów marki w mieście. Już niedługo klienci wrocławskiego centrum będą mogli odwiedzić również powiększony Sinsay, gdzie znajdą kolekcje ubrań i akcesoriów dla kobiet, mężczyzn i dzieci oraz asortyment wyposażenia domu.

Propozycję modową obiektu uzupełni LaVantil, marka oferująca wysokiej jakości bieliznę damską oraz męską. Ponadto swój sklep otworzy Żabka, lider segmentu modern convenience i Tortownia na Bema ze słodkimi wypiekami od ręki i na zamówienie.

Z motywem goryla

REKLAMA

By zainteresować obecnych i potencjalnych klientów Pasaż Grunwaldzki w ostatnich miesiącach równolegle ze zmianami w ofercie przeszedł także modernizację w nieinwazyjnej formie. W centralnej strefie obiektu stanęła wielkoformatowa rzeźba różowego goryla, który odgrywa ważną rolę w komunikacji centrum handlowego i stanowi rynkowy wyróżnik. Motyw goryla pojawia się m.in. w identyfikacji wizualnej, komunikacji centrum czy w aplikacji mobilnej, tworząc spójny przekaz.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

W sercu Wrocławia

Pasaż Grunwaldzki to jedno z największych centrów handlowo-rozrywkowych na Dolnym Śląsku. Jest to ulubione miejsce zakupów i spotkań mieszkańców oraz wizytówka wrocławskiego Placu Grunwaldzkiego. Kompleksową ofertę centrum tworzy około 180 punktów handlowych, m.in. HalfPrice, H&M, House, MOHITO, New Yorker, Reserved, Sinsay, CCC, Deichmann, eobuwie.pl, 4F, Martes Sport, home&you, Empik, RTV Euro AGD, MediaMarkt, Douglas, Sephora, Rossmann, a także usługowych oraz restauracyjnych – np. Popeyes®, KFC, Express Oriental, Burger King, Pasibus, McDonald’s, Pizza Hut czy kawiarnia Costa Coffee.

W centrum znajduje się Multikino z jedenastoma salami, klub sportowy Fitness Academy oraz FOODSTACJA, pierwszy we Wrocławiu nowoczesny food hall inspirowany kultowymi miejscami miasta z licznymi restauracjami i kawiarniami.

Do dyspozycji klientów jest 1400 miejsc na zadaszonym wielopoziomowym parkingu, postój taksówek oraz samoobsługowa stacja wypożyczania rowerów miejskich. Szeroki wybór znanych marek oraz bogaty kalendarz imprez i atrakcji sprawiają, że Pasaż Grunwaldzki jest idealną destynacją na udane zakupy oraz spędzenie wolnego czasu.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA