REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
firma
Pokaż firmę
Hurtownia z wyposażeniem sklepów, magazynów - Vedapol
Milanówek, Brzozowa 1
firma
Pokaż firmę
zolux24.pl
Poddębice, Łężki 10A
Trwa budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Więcej pociągów będzie mogło kursować między Katowicami a Rybnikiem, Raciborzem i dalej w kierunku Czechartykuł
Pokaż artykuł
Więcej pociągów będzie mogło kursować między Katowicami a Rybnikiem, Raciborzem i dalej w kierunku Czech
Więcej pociągów będzie mogło kursować między Katowicami a Rybnikiem, Raciborzem i dalej w kierunku Czech. Zwiększy się dostęp do kolei dla mieszkańców Mikołowa i Orzesza. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłosiły przetarg na zaprojektowanie zadania, realizowanego dzięki Rządowemu Programowi Uzupełniania Lokalnej i Regionalnej Infrastruktury Kolejowej Kolej Plus do 2029 r.
Bełchatów odzyska kolejowe połączenia pasażerskie z Łodziąartykuł
Pokaż artykuł
Bełchatów odzyska kolejowe połączenia pasażerskie z Łodzią
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. i Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego podpisały umowę na modernizację i elektryfikację linii kolejowej na odcinku Piotrków Trybunalski - Bełchatów z wydłużeniem do Bogumiłowa, wartą 662 mln zł. To druga umowa z Urzędem Marszałkowskim Województwa Łódzkiego realizowana z Rządowego Programu Kolej Plus.
Od problemu z pracownikami do problemu z pracą, czyli wyzwania w sektorze budowlanymartykuł
Pokaż artykuł
Od problemu z pracownikami do problemu z pracą, czyli wyzwania w sektorze budowlanym
Brak lub drogie materiały, deficyt pracowników, wzrost cen paliw, energii i stóp procentowych, inflacja – to wyzwania, z którymi sektor budowlany mierzył się w 2022 r. To wpłynęło na wstrzymanie prac. Z danych GUS wynika, że w skali dziesięciu miesięcy minionego roku deweloperzy w Polsce ruszyli z budową 101 tys. lokali, o 28 proc. mniej rok do roku i o 4 proc. mniej niż w osłabionym pandemią 2020 r. Zastój w sektorze powoduje, że konkurencyjność rośnie. Generalni wykonawcy, żeby znaleźć pracę obniżają marże, co będzie ich strategią w 2023 r. Otuchy w sektorze może dodawać fakt, że o ile nie dojdzie do wstrząsu, ceny materiałów się ustabilizują.
Co stanie się z kursem euro w Polsce na początku 2024 roku? Opinie ekspertówartykuł
Pokaż artykuł
Co stanie się z kursem euro w Polsce na początku 2024 roku? Opinie ekspertów
Euro to jedna z najważniejszych walut na świecie. W związku ze zmianą rządu w Polsce ponownie realne stało się przyjęcie euro również w naszym kraju. Proces ten najpewniej potrwa jeszcze całe lata. Niemniej, zmiana władzy bardzo szybko wpłynęła na kurs europejskiej waluty wobec polskiej złotówki. Co stanie się z kursem euro w Polsce na początku 2024 roku? Zapytaliśmy o opinie ekspertów w tej dziedzinie.
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Trwa budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Trwa budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY + WIZUALIZACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Co słychać na budowach dróg w woj. wielkopolskim, prowadzonych przez GDDKiA? [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowach dróg w woj. wielkopolskim, prowadzonych przez GDDKiA? [RAPORT]
Po zrealizowaniu całej S5 w województwie i po zakończeniu etapu przygotowania, przyszedł czas m.in. na dobudowę drugiej jezdni obwodnicy Kępna oraz budowę ośmiu obwodnic. Pięć z nich znajduje się na etapie realizacji, pozostałe trzy na etapie przygotowania.
Zabytkowy neon już na nowym Olsztynie Głównym. Budowa dworca dobiega końca [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Zabytkowy neon już na nowym Olsztynie Głównym. Budowa dworca dobiega końca [FILM]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Stoen Operator zwiększa nakłady na modernizację sieci energetycznej i stawia na dotacjeartykuł
Pokaż artykuł
Stoen Operator zwiększa nakłady na modernizację sieci energetycznej i stawia na dotacje
Jednym z priorytetów transformacji energetycznej jest rozwijanie nowoczesnych sieci elektroenergetycznych. Stała modernizacja i rozbudowa sieci to konieczność w działaniach operatorów systemów dystrybucyjnych (OSD), by zapewnić bezpieczeństwo dostaw energii. Stoen Operator, który dostarcza energię do ponad miliona odbiorców na terenie Warszawy, na inwestycje sieciowe przeznaczył w 2024 roku rekordową kwotę 650 mln zł.
KPRM: Do 23 miliardów złotych na odbudowę po powodziartykuł
Pokaż artykuł
KPRM: Do 23 miliardów złotych na odbudowę po powodzi
Program Odbudowa Plus umożliwi naprawę lub odbudowę infrastruktury w miejscowościach dotkniętych przez powódź. Minister – członek Rady Ministrów Marcin Kierwiński oraz Minister Sportu i Turystyki Sławomir Nitras mówili o tym podczas konferencji prasowej w Prudniku. Ministerstwo Sportu i Turystyki przeznaczy co najmniej 400 milionów złotych na odbudowę obiektów sportowych.
Ważą się losy Huty Częstochowa, ukraiński inwestor zainteresowany dzierżawąartykuł
Pokaż artykuł
Ważą się losy Huty Częstochowa, ukraiński inwestor zainteresowany dzierżawą
W obliczu decyzji sądu o postawieniu Huty Liberty Częstochowa w stan upadłości, najbliższy miesiąc upłynie pod znakiem poszukiwania dzierżawcy zakładu. Wszystko po to, by jak najszybciej wznowić produkcję. Jednym z podmiotów, który dysponuje zasobami finansowymi oraz szeroką wiedzą techniczną, niezbędnymi do ponownego uruchomienia i pomyślnego funkcjonowania Huty, jest międzynarodowa grupa górniczo-metalurgiczna.
Wydano pozwolenie na bezprecedensową w historii Polski morską inwestycję [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Wydano pozwolenie na bezprecedensową w historii Polski morską inwestycję [FILM]
Coraz bliżej realizacji kolejnej wielkiej, strategicznej inwestycji dla naszego kraju. Powstający w Gdańsku nowy terminal gazowy FSRU (ang. Floating Storage Regasification Unit) w Zatoce Gdańskiej jest jednym ze strategicznych projektów energetycznych Polski. Koszt tej inwestycji szacowany jest na ok. 4,7 miliarda złotych.
Budowa wielkiego terminala gazowego FSRU wkracza w decydującą fazę [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Budowa wielkiego terminala gazowego FSRU wkracza w decydującą fazę [FILM]
Coraz bliżej realizacji kolejnej wielkiej, strategicznej inwestycji dla naszego kraju. Powstanie nowy terminal gazowy FSRU (ang. Floating Storage Regasification Unit) w Zatoce Gdańskiej. To jeden ze strategicznych projektów energetycznych Polski. Koszt tej inwestycji szacowany jest na ok. 4,7 miliarda złotych.
Będą kolejne inwestycje w infrastrukturę kolejową na Dolnym Śląskuartykuł
Pokaż artykuł
Będą kolejne inwestycje w infrastrukturę kolejową na Dolnym Śląsku
Pół roku intensywnych działań za nami. 100 mln zł. na odbudowę po powodzi na Dolnym Śląsku. Potencjał wyremontowanej za ponad 150 mln zł. linii Wrocław – Kłodzko – Międzylesie jest w pełni wykorzystywany. Teraz czas na kolejne wyzwania. Kolej na Dolnym Śląsku zyskuje nowe możliwości.
Po 25 latach pociągi powróciły do Karpacza [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Po 25 latach pociągi powróciły do Karpacza [FILM]
Karpacz ponownie znalazł się na kolejowej mapie Polski. Powrót kolei do Karpacza to historyczne wydarzenie, które stało się możliwe dzięki niespotykanemu w skali kraju samorządowemu programowi odbudowy i rewitalizacji nieczynnych przez wiele lat linii kolejowych. W ten sposób Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego przeciwdziała wykluczeniu komunikacyjnemu mieszkańców Dolnego Śląska.
REKLAMA