REKLAMA
Znaleziono 258 wyników
Producent słynnych żelków HARIBO otwiera 24 sierpnia swój pierwszy firmowy sklep w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Producent słynnych żelków HARIBO otwiera 24 sierpnia swój pierwszy firmowy sklep w Polsce
Już w środę, 24 sierpnia zostanie otwarty w Warszawie pierwszy w Polsce sklep firmowy znanego na całym świecie producenta słynnych żelek HARIBO. Ich miłośnicy mogą odwiedzać sklep HARIBO w warszawskim centrum outletowym FACTORY Ursus, znajdującym się przy Pl. Czerwca 1976 r. 6. Dodatkowo w dniach 27-28 sierpnia na wielbicieli HARIBO czekają dodatkowe atrakcje związane z otwarciem pierwszego sklepu w Polsce.
JLL podsumowało rok 2023 na rynku handlowym w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
JLL podsumowało rok 2023 na rynku handlowym w Polsce
Według JLL rynek handlowy w Polsce w dalszym ciągu rośnie – w 2023 r. zasoby powiększyły się o ponad 560 000 metrów kwadratowych, co oznacza 14% wzrost w porównaniu z 2022 r. i 8% w skali pięcioletniej średniej.
Kolejny światowy gigant inwestuje pod Wrocławiem. Zatrudni ponad 2000 osób!artykuł
Pokaż artykuł
Kolejny światowy gigant inwestuje pod Wrocławiem. Zatrudni ponad 2000 osób!
Kolejny światowy gigant stawia na Aglomerację Wrocławską i gminę Kobierzyce. Największy detalista odzieżowy na świecie SHEIN już w bieżącym kwartale rozpocznie operacje na powierzchni blisko 55 000 mkw. w Panattoni Park Wrocław South Hub. Inwestycja pozwoli obsłużyć znaczną część europejskich rynków. Deweloper wynajął już połowę z planowanych 247 000 mkw. w ramach dolnośląskiego kompleksu.
[Poznań] Komputronik uruchomił nowe centrum logistyczneartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] Komputronik uruchomił nowe centrum logistyczne
Komputronik S.A., czołowy dystrybutor branży IT i elektroniki w Polsce oraz operator sklepu internet...
[Warszawa] Ursa Smart City – nowoczesne osiedle w dzielnicy Ursusartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Ursa Smart City – nowoczesne osiedle w dzielnicy Ursus
We wrześniu – rok po podpisaniu umowy o współpracy pomiędzy Unidevelopment S.A. oraz CPD S.A. – w Ur...
Vivere Verdeinwestycja
Pokaż inwestycję
Vivere Verde
Gdańsk, Orunia Górna - Gdańsk Południe, Niepołomicka
[Wrocław] Nowe życie starej papierni. Na czym polega urok pierwszych soft loftów we Wrocławiu?artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Nowe życie starej papierni. Na czym polega urok pierwszych soft loftów we Wrocławiu?
„Zabytkowy budynek fabryki papieru, zapomniany na przeszło 100 lat, dziś znów tętni życiem. Wyróżnia...
[Polska] Transakcje w sektorze nieruchomości handlowych zdominowały rynek inwestycyjny w drugim kwartaleartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Transakcje w sektorze nieruchomości handlowych zdominowały rynek inwestycyjny w drugim kwartale
Zgodnie z danymi firmy doradczej Savills wolumen transakcji inwestycyjnych na rynku nieruchomości ko...
[Polska] Rynek nieruchomości handlowych w Polsce – jakość, nowe formaty, wysoka dynamika wzrostuartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rynek nieruchomości handlowych w Polsce – jakość, nowe formaty, wysoka dynamika wzrostu
Firma doradcza JLL podsumowała I półrocze 2018 na rynku nieruchomości handlowych w Polsce.
Zalando świętuje zawieszenie wiechy na dachu nowego centrum logistycznego w Bydgoszczyartykuł
Pokaż artykuł
Zalando świętuje zawieszenie wiechy na dachu nowego centrum logistycznego w Bydgoszczy
Zalando, wiodąca europejska platforma modowa i lifestyle’owa, oraz Panattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, świętują zakończenie kolejnego etapu budowy nowego centrum logistycznego Zalando w Bydgoszczy. Nowo wybudowane centrum logistyczne obsłuży klientów Zalando Lounge, odpowiadając na zwiększony popyt i rosnącą popularność oferty klubu zakupowego.
Moliera2 otworzy flagowy salon i nowe biuro w Metropolitan Warszawaartykuł
Pokaż artykuł
Moliera2 otworzy flagowy salon i nowe biuro w Metropolitan Warszawa
Kolejny prestiżowa marka dołączyła do grona najemców kompleksu Metropolitan przy Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego w Warszawie, tuż przy Ogrodzie Saskim i Trakcie Królewskim. Moliera2, jeden z najbardziej rozpoznawalnych brandów na polskim rynku oferujący szeroki wybór dóbr luksusowych wynajął łącznie ponad 1300 mkw. powierzchni biurowej i handlowej. Obecnie Moliera2 ma 7 butików stacjonarnych w Polsce.
[śląskie] Otwarcie Centrum Handlowego Europa Centralna w Gliwicach już wkrótce!artykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Otwarcie Centrum Handlowego Europa Centralna w Gliwicach już wkrótce!
Bogata oferta handlowa w połączeniu z konkursami oraz barwnymi pokazami i występami - między innymi...
[Polska] Rynek nieruchomości handlowych kontynuuje dobrą passęartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rynek nieruchomości handlowych kontynuuje dobrą passę
Sektor z wynikami porównywalnymi do 2016 roku. W Polsce zadebiutowało 20 zagranicznych marek. Do uży...
Łódź: Ulice handlowe gastronomią stojąartykuł
Pokaż artykuł
Łódź: Ulice handlowe gastronomią stoją
Na początku III kwartału 2021 r. Colliers przeprowadził cykliczne badania ulic handlowych w wybranyc...
Otwarcie pierwszego w Polsce butiku Guerlain i inne nowości w Westfield Mokotówartykuł
Pokaż artykuł
Otwarcie pierwszego w Polsce butiku Guerlain i inne nowości w Westfield Mokotów
Gdy temperatury na zewnątrz spadają, atmosfera w Westfield Mokotów robi się coraz bardziej gorąca. I to nie tylko ze względu na przedświąteczne, zakupowe szaleństwo. Właśnie to centrum handlowe ceniona francuska marka Guerlain wybrała na lokalizację swojego pierwszego butiku w naszym kraju. Dodatkowo na klientów Westfield Mokotów czekają również inne ciekawe propozycje – niedawno otwarty pop-up LALA, pierwszy concept store marki Vistula, a także nowe odsłony salonów marek ARENART, Elementy i Simone Pérèle.
Wysoki popyt na biura w Trójmieście [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Wysoki popyt na biura w Trójmieście [RAPORT]
Według raportu firmy doradczej Newmark Polska „Office Occupier – Rynek biurowy w Trójmieście, I kwartał 2024” Trójmiasto niezmiennie plasuje się w czołówce największych rynków biurowych w Polsce, oferując najemcom szeroki wachlarz biur. Pomimo ogólnego spowolnienia aktywności deweloperskiej w całym kraju rok 2023 zamknął się w regionie rekordowym popytem przekraczającym 140 000 mkw. W pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku całkowity popyt w Trójmieście wyniósł 23 400 mkw.
[śląskie] Tomasz Jacyków i Anna Guzik na otwarciu CH Europa Centralna w Gliwicachartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Tomasz Jacyków i Anna Guzik na otwarciu CH Europa Centralna w Gliwicach
1 marca wielkie otwarcie Centrum Handlowego Europa Centralna. Pierwsi klienci nie będą mogli narzeka...
Dziewięć debiutów nowych marek na polskim rynku handlowym [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Dziewięć debiutów nowych marek na polskim rynku handlowym [RAPORT]
Jak wynika z danych Colliers całkowite zasoby nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce na koniec III kwartału 2024 roku wyniosły 13 mln mkw. Od początku lipca do końca września oddano do użytku 103 tys. mkw., a w budowie znajduje się kolejne 337,6 tys. mkw. Wskaźnik pustostanów w ośmiu największych aglomeracjach utrzymuje się na niskim poziomie 3,3%, co świadczy o stabilnym popycie i dobrej kondycji rynku.
Westfield Arkadia poszerza swoją ofertę o kolejne marki premiumartykuł
Pokaż artykuł
Westfield Arkadia poszerza swoją ofertę o kolejne marki premium
Bogatsza gama produktów ucieszy klientów szukających odzieży wysokiej jakości, ekskluzywnych kosmetyków, zapachów oraz biżuterii. Klienci mogą odwiedzić m.in. butik La Mania z przymierzalnią VIP oraz wyjątkową strefą chill, flagowy salon kosmetyczny Estée Lauder – pierwszy w stolicy wyposażony w gabinet z zabiegami pielęgnacyjnymi oraz pierwszy warszawski lokal marki SAVICKI z wydzielonym VIP Room’em.
Od big-boxów do miejskich hubów. Jak re-commerce i omnichannel wpływają na polskie powierzchnie magazynowe?artykuł
Pokaż artykuł
Od big-boxów do miejskich hubów. Jak re-commerce i omnichannel wpływają na polskie powierzchnie magazynowe?
Szybko rozwijający się rynek e-commerce, rosnące wymagania klientów i coraz większa popularność re-commerce generują popyt na magazyny, które gwarantują możliwość obsługi wysyłek i zwrotów. Rośnie zapotrzebowanie na obiekty, które pozwalają na rozszerzenie łańcucha dostaw o magazyny omnichannel oraz tworzenie hubów miejskich. Jak wynika z raportu "E-commerce pęka w szwach, a magazyny razem z nim" międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield, krajowa wartość rynku re-commerce szacowana jest na 5-6 mld złotych rocznie. Na razie niewielka jego część generowana jest w Internecie, aczkolwiek to elektroniczny kanał sprzedaży przyniesie w przyszłości największy wzrost.
REKLAMA