REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Grupa Pfeifer & Langen Polska inwestuje ponad 300 mln zł w Wielkopolsceartykuł
Pokaż artykuł
Grupa Pfeifer & Langen Polska inwestuje ponad 300 mln zł w Wielkopolsce
Grupa Pfeifer & Langen Polska kończy jeden z największych projektów transformacji energetycznej w polskim przemyśle spożywczym. Trzy wielkopolskie cukrownie przechodzą z węgla na gaz ziemny, co pozwoli na znaczącą redukcję emisji CO2.
Polska Grupa Zbrojeniowa złożyła wnioski na dofinansowanie produkcji amunicji 155 mmartykuł
Pokaż artykuł
Polska Grupa Zbrojeniowa złożyła wnioski na dofinansowanie produkcji amunicji 155 mm
Polska Grupa Zbrojeniowa S.A. (PGZ), spółka z udziałem Skarbu Państwa, złożyła wnioski o wartości 2,4 mld zł do Funduszu Inwestycji Kapitałowych (FIK) o dofinansowanie zwiększenia produkcji amunicji kalibru 155 mm. FIK jest państwowym funduszem celowym, a jego dysponentem pozostaje Minister Aktywów Państwowych. Ministerstwo chce wydać decyzję niezwłocznie po zakończeniu oceny otrzymanych od PGZ dokumentów.
Polska Grupa Zbrojeniowa zwiększa produkcję amunicji w obliczu wojny na Ukrainieartykuł
Pokaż artykuł
Polska Grupa Zbrojeniowa zwiększa produkcję amunicji w obliczu wojny na Ukrainie
Polska Grupa Zbrojeniowa S.A. (PGZ S.A.) intensyfikuje wysiłki w celu zwiększenia produkcji amunicji, szczególnie kalibru 155 mm, w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie związane z trwającą wojną na Ukrainie. Współpraca międzynarodowa i znaczące inwestycje w przemysł obronny mają kluczowe znaczenie dla wzmocnienia zdolności produkcyjnych Polski i wsparcia Ukrainy w konflikcie z Rosją.
Kraków stawia na recykling. Grupa NDI wybuduje Punkt Selektywnego Zbierania Odpadówartykuł
Pokaż artykuł
Kraków stawia na recykling. Grupa NDI wybuduje Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów
Nowa inwestycja w Krakowie czyli Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, to część szerszego projektu – Centrum Recyklingu Odpadów Komunalnych, realizowanego na terenie dawnej Huty im. T. Sendzimira. Za budowę odpowiada Grupa NDI, która podpisała właśnie kontrakt z inwestorem, Miejskim Przedsiębiorstwem Oczyszczania w Krakowie.
Hurtownia Grupy Hascoinwestycja
Pokaż inwestycję
Hurtownia Grupy Hasco
Stryków
[Warszawa] EQlibrium – prace konstrukcyjne zakończone!artykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] EQlibrium – prace konstrukcyjne zakończone!
Grupa Waryński sfinalizowała kolejną fazę budowy biurowca EQlibrium, powstającego przy ul. Jana Kazi...
[Wrocław] Na ulicy Ślężnej tramwaje będą zwalniać. Powód? Fatalne torowiskoartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Na ulicy Ślężnej tramwaje będą zwalniać. Powód? Fatalne torowisko
MPK wprowadziło ograniczenie prędkości do 30 km/h na ulicy Ślężnej, między przystankami "Pułtuska" a...
Otwarto linię kolejową i połączenie z lotniskiem Katowice-Pyrzowiceartykuł
Pokaż artykuł
Otwarto linię kolejową i połączenie z lotniskiem Katowice-Pyrzowice
Efektem zakończonej inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. jest nowa oferta podróży pociągiem do portu lotniczego Katowice Airport. Odbudowana linia kolejowa od 10 grudnia umożliwia kursowanie pociągów na trasie Tarnowskie Góry – Pyrzowice Lotnisko – Zawiercie. Dostęp do pociągów zwiększą nowe przystanki i wygodne stacje. Projekt o wartości 660 mln zł jest współfinansowany z funduszy unijnych.
Po ponad 30 latach pojedziemy pociągiem do Sokołowa Podlaskiego i Ostrowi Mazowieckiejartykuł
Pokaż artykuł
Po ponad 30 latach pojedziemy pociągiem do Sokołowa Podlaskiego i Ostrowi Mazowieckiej
Dzięki rządowemu "Programowi Uzupełniania Lokalnej i Regionalnej Infrastruktury Kolejowej Kolej Plus do 2029 r.", wyremontowane linie między Sokołowem Podlaskim a Siedlcami oraz Ostrowią Mazowiecką a Małkinią poprawią komunikację mieszkańcom północnego i wschodniego Mazowsza. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłosiły przetargi na opracowanie dokumentacji projektowej wraz z realizacją robót budowlanych na obu liniach. Szacunkowa wartość obu projektów to ponad 600 mln zł.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za ćwierć miliarda złotych modernizowana jest stacja kolejowa Ostróda [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Za ćwierć miliarda złotych modernizowana jest stacja kolejowa Ostróda [FILM]
Pasażerowie na stacji Ostróda zyskają oczekiwany standard obsługi. Oba istniejące perony zostaną przebudowane i podwyższone, co umożliwi wygodny dostęp do pociągów. Powstanie nowe wygodne dojście na peron. Czytelne oznakowanie ułatwi orientację na stacji. Informacje o rozkładzie jazdy będą prezentowane na wyświetlaczach oraz przez nowe nagłośnienie. Przy stacji będzie można zostawić rowery przy zadaszonych stojakach. W ramach prac również stacje i przystanki na odcinku od Rudzienic Suskich do Unieszewa wyposażone zostaną w nowe nagłośnienie oraz zegary.
Co słychać na budowie ostatniego, brakującego odcinka S3 Świnoujście - Troszyn? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie ostatniego, brakującego odcinka S3 Świnoujście - Troszyn? [FILMY]
Kierowcy mogą korzystać z pełnego przekroju drogi ekspresowej S3 od Międzyzdrojów do Wolina. Zmiana organizacji ruchu dotyczy odcinka o długości 12 km, na którym wcześniej ruch odbywał się jedną jezdnią w obu kierunkach. W kolejnych tygodniach planowane są dalsze zmiany organizacji ruchu, aby całym 33 kilometrowej długości odcinkiem S3 Świnoujście-Troszyn można było przejechać dwiema jezdniami.
REKLAMA