REKLAMA
Znaleziono 3830 wyników
Koleje Dużych Prędkości: Nawet 320 km/h pociągiem z Warszawy do Poznaniaartykuł
Pokaż artykuł
Koleje Dużych Prędkości: Nawet 320 km/h pociągiem z Warszawy do Poznania
Przyspieszenie pociągów do 320 km/h na projektowanej linii Kolei Dużych Prędkości Warszawa – Poznań w sposób zdecydowany podniesie atrakcyjność dla pasażerów korzystających z nowej infrastruktury.
Z Tomaszowa Mazowieckiego do Radomia z prędkością 120 km/h – półmetek rewitalizacjiartykuł
Pokaż artykuł
Z Tomaszowa Mazowieckiego do Radomia z prędkością 120 km/h – półmetek rewitalizacji
Prace rewitalizacyjne na 47-kilometrowym odcinku Radzice - Wolanowów k. Radomia przekroczyły półmetek. Ułożyliśmy ponad 28 km nowego toru i wymieniliśmy 35 km sieci trakcyjnej. Bezpieczniej jest na 13 z 16 wyremontowanych przejazdach kolejowo-drogowych. Po zakończeniu inwestycji pociągi będą mogły jeździć z prędkością 120 km/h między Tomaszowem Mazowieckim a Radomiem. Wzrośnie przepustowość linii oraz poziom bezpieczeństwa. Rewitalizacja wraz pracami uzupełniającymi jest realizowane z budżetu państwa oraz środków własnych PLK o łącznej o wartości blisko 150 mln zł netto.
KDP: 350 zamiast 250 km/h na trasie Warszawa - Łódź - Wrocław/Poznańartykuł
Pokaż artykuł
KDP: 350 zamiast 250 km/h na trasie Warszawa - Łódź - Wrocław/Poznań
Centralny Port Komunikacyjny buduje pierwszą linię Kolei Dużych Prędkości, uwzględniając na każdym etapie planowania, projektowania i realizacji najwyższe możliwe parametry przejazdu pociągów KDP.
Polski elektryczny "dostawczak" gotowy do produkcjiartykuł
Pokaż artykuł
Polski elektryczny "dostawczak" gotowy do produkcji
W Makowie Mazowieckim zaprezentowano 5 grudnia wyniki projektu „e-Van – uniwersalny pojazd dostawczy o napędzie elektrycznym kat. N1”, finansowanego ze środków funduszy europejskich Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Była to wyjątkowa okazja, aby zobaczyć prototypy pojazdów elektrycznych stworzonych przez firmę Autobox Innovations oraz zapoznać się z technologią ich produkcji, zanim rozpocznie się ona na większą skalę.
firma
Pokaż firmę
Auto–Holl - Pomoc Drogowa | Holowanie | Laweta
Piotrków Trybunalski, ul. Wojska Polskiego 276
[Kraków] Pierwszy z budynków Fabryki Czekolady już w stanie surowymartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Pierwszy z budynków Fabryki Czekolady już w stanie surowym
Zakończył się najważniejszy etap budowy pierwszego z budynków nowoczesnego kompleksu mieszkaniowego...
[Dolny Śląsk] Podpisanie umowy z Daimlerem (fabryka silników Mercedesa) za kilka dni?artykuł
Pokaż artykuł
[Dolny Śląsk] Podpisanie umowy z Daimlerem (fabryka silników Mercedesa) za kilka dni?
Jak nieoficjalnie dowiedział się Investmap.pl oficjalne podpisanie umowy pomiędzy niemieckim koncern...
We Wrocławiu powstają nowe, elektryczne samochody dostawcze legendarnej marki Nysa [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
We Wrocławiu powstają nowe, elektryczne samochody dostawcze legendarnej marki Nysa [ZDJĘCIA]
Do jeżdżących już prototypów polskiego elektrycznego samochodu dostawczego (rządowy projekt e-Van) oraz powstającej osobowej Izery, dołącza samochód dostawczy legendarnej polskiej marki z czasów PRL-u – Nysa. Pojazdy tej marki powstają we Wrocławiu. W założeniach nowe samochody mają mieć zakres dopuszczalnej masy całkowitej od 3500 do 4250 kg. Przedstawiciele firmy informują, że z dwiema bateriami niwa, elektryczna Nysa powinna ważyć około 2000 kg bez zabudowy. Z zabudową skrzyniową ładowność będzie się kształtować w przedziale od 1200 do około 2000 kg, a z zabudową furgonową od około 1100 do 1750 kg.
Dzięki inwestycji PKP PLK od grudnia szybciej koleją między Stalową Wolą a Przeworskiemartykuł
Pokaż artykuł
Dzięki inwestycji PKP PLK od grudnia szybciej koleją między Stalową Wolą a Przeworskiem
Od grudniowej korekty rozkładu jazdy pociągi na trasie Stalowa Wola – Przeworsk będą jeździć szybciej. Prędkość między Rozwadowem a Stalową Wolą wzrośnie ze 100 km/h do 130 km/h, a między Nową Sarzyną a Leżajskiem z 60 km/h do 110 km/h. To dzięki pracom, które PKP PLK S.A. prowadzi na tej linii za ponad 49 mln zł netto z budżetu spółki.
Jelcz-Laskowice: Fabryka Toyoty zwiększa zatrudnienie o 650 nowych pracownikówartykuł
Pokaż artykuł
Jelcz-Laskowice: Fabryka Toyoty zwiększa zatrudnienie o 650 nowych pracowników
Zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami i planami inwestycyjnymi, fabryka silników japońskiej Toyoty w...
Nowa fabryka zielonych baterii w Gdańskuartykuł
Pokaż artykuł
Nowa fabryka zielonych baterii w Gdańsku
W Gdańsku powstanie fabryka zielonych baterii – zatrudnienie znajdzie tam 500 osób. Jak poinformował...
Volkswagen przeniesie całą produkcję silników diesla do Polkowicartykuł
Pokaż artykuł
Volkswagen przeniesie całą produkcję silników diesla do Polkowic
Niemiecki koncern motoryzacyjny Volkswagen AG planuje kolejne inwestycje w jedną ze swoich najlepszy...
Fabryka pomp ciepła Daikininwestycja
Pokaż inwestycję
Fabryka pomp ciepła Daikin
Ksawerów, Daikin 2
Zajezdnia Autobusowa Bieńczyceinwestycja
Pokaż inwestycję
Zajezdnia Autobusowa Bieńczyce
Kraków, Nowa Huta, Nowolipki
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Jaworzno] Salon Mebli "Bodzio"
Jaworzno, Pechnik
Długa 17inwestycja
Pokaż inwestycję
Długa 17
Kraków, Śródmieście, Długa 17
[Kraków] Warszawa wyprzedza Kraków szybkim tramwajemartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Warszawa wyprzedza Kraków szybkim tramwajem
Warszawa wprowadza i testuje innowacyjne rozwiązania, dzięki którym tramwaje pojadą znacznie szybcie...
Chińska firma z branży automotive buduje fabrykę w województwie zachodniopomorskimartykuł
Pokaż artykuł
Chińska firma z branży automotive buduje fabrykę w województwie zachodniopomorskim
Kolejna duża chińska inwestycja w Polsce. W miejscowości Karlino w województwie zachodniopomorskim swoją fabrykę automotive buduje firma Yinlun Setrab.
Niemiecki koncern MAN Truck & Bus zainwestuje 5 mld złotych w Polsce?artykuł
Pokaż artykuł
Niemiecki koncern MAN Truck & Bus zainwestuje 5 mld złotych w Polsce?
Globalny koncern MAN Truck & Bus zainwestuje 5 mld złotych w Polsce? Niemiecki potentat motoryzacyjny rozważa nowe inwestycje w naszym kraju, w Małopolsce. 18 sierpnia w Krakowskim Parku Technologicznym odbyło się wysokiego szczebla spotkanie strategiczne, podczas którego omawiano przełomowy pakiet inwestycyjny firmy MAN Truck & Bus o wartości ponad 5 mld zł.
Jak szybko będziemy jeździć na liniach Kolei Dużych Prędkości w Polsce? artykuł
Pokaż artykuł
Jak szybko będziemy jeździć na liniach Kolei Dużych Prędkości w Polsce?
Spółka Centralny Port Komunikacyjny zwiększyła maksymalną prędkość eksploatacyjną z 250 do 350 km/h na projektowanych liniach kolejowych. CPK stawia na pełne wykorzystanie parametrów infrastruktury, stworzenie atrakcyjnej oferty przewozowej i oszczędność czasu pasażerów. To właśnie znaczące skrócenie czasów przejazdu było podstawowym źródłem sukcesu Kolei Dużych Prędkości w Europie.
REKLAMA