REKLAMA
Znaleziono 5 wyników
Spółka z grupy LVMH wybrała Metropolitan Warszawaartykuł
Pokaż artykuł
Spółka z grupy LVMH wybrała Metropolitan Warszawa
Moët Hennessy Polska, firma należąca do grupy Louis Vuitton Moët Hennessy – największego na świecie konglomeratu zarządzającego markami i dobrami luksusowymi, dołączyła do grona najemców Metropolitan Warszawa. Nowa siedziba Moët Hennessy Polska zajmuje 600 mkw. nowoczesnej przestrzeni biurowej z widokiem na Raffles Europejski i Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego.
Francuska marka Jott otworzyła w Warszawie swój pierwszy salon w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Francuska marka Jott otworzyła w Warszawie swój pierwszy salon w Polsce
Tegoroczny listopad przyniósł kolejną nowość w Westfield Mokotów. Swój pierwszy butik w Polsce, zdecydowała się otworzyć tu francuska marka Jott, od niedawna należąca do słynnej grupy LVMH. Jest to kolejne wzmocnienie oferty premium w doskonale znanym, warszawskim centrum handlowym.
Luksusowa włoska marka premium otworzy pierwszy butik w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Luksusowa włoska marka premium otworzy pierwszy butik w Polsce
Kolejna prestiżowa, luksusowa marka premium wchodzi do Polski. Słynna włoska marka Bulgari wkrótce otworzy swój pierwszy salon w Polsce – informuje branżowy portal fashionbiznes.pl.
Legendarna włoska marka jubilerska Bvlgari otworzyła pierwszy butik w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Legendarna włoska marka jubilerska Bvlgari otworzyła pierwszy butik w Polsce
Kolejna znana i ceniona światowa marka handlowa wchodzi do Polski. W sercu Warszawy, przy placu Trzech Krzyży 10/14, odbyła się uroczysta inauguracja pierwszego butiku legendarnej włoskiej marki jubilerskiej Bvlgari. To ważny krok w ekspansji marki na rynek Europy Środkowo-Wschodniej, a także doskonała okazja do zaprezentowania polskim klientom unikatowych propozycji, które łączą tradycję z nowoczesnym designem.
Handel w mniejszych miastach w rozkwicieartykuł
Pokaż artykuł
Handel w mniejszych miastach w rozkwicie
W 2022 roku inwestorzy działający na rynku handlowym w Polsce chętniej wybierali małe miasta (do 100 000 mieszkańców). Nowa podaż w tych ośrodkach miejskich wyniosła 60% całkowitego wolumenu, a dzięki temu zasoby małych miast są obecnie na porównywalnym poziomie, co tych średniej wielkości (100 000-400 000 mieszkańców). W dalszym ciągu największym zainteresowaniem inwestorów cieszyły się obiekty handlowe o małej skali, tj. parki handlowe oraz projekty typu strip mall. Od strony inwestycyjnej wolumen transakcji nieruchomości handlowych wzrósł o ponad 60% w porównaniu z 2021 rokiem.
REKLAMA