REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
[Warszawa] Podażowy ranking warszawskich dzielnicartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Podażowy ranking warszawskich dzielnic
W których warszawskich dzielnicach oferta deweloperskich mieszkań jest obecnie najbogatsza? Czy w po...
Dwa odcinki drogi ekspresowej S7 w Małopolsce, w tym część Wschodniej Obwodnicy Krakowa, z dofinansowaniem UE [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Dwa odcinki drogi ekspresowej S7 w Małopolsce, w tym część Wschodniej Obwodnicy Krakowa, z dofinansowaniem UE [ZDJĘCIA]
Ponad 1 mld zł wyniesie dofinansowanie ze środków UE na budowę dwóch odcinków drogi ekspresowej S7 o łącznej długości ponad 37 km. Będą to odcinki w województwie małopolskim: Moczydło (granica województwa świętokrzyskiego/małopolskiego) - Miechów oraz Widoma - Kraków (część Wschodniej Obwodnicy Krakowa). Koszt obu inwestycji, włącznie z nadzorem i wykupem gruntów, wynosi łącznie ponad 3,3 mld zł.
We Wrocławiu powstała nowa, duża atrakcja dla najmłodszych [FILM + ZDJĘCIA] artykuł
Pokaż artykuł
We Wrocławiu powstała nowa, duża atrakcja dla najmłodszych [FILM + ZDJĘCIA]
W stolicy Dolnego Śląska powstała nowa, duża atrakcja dla najmłodszych mieszkańców miasta. Od środy, 1 marca można już skorzystać z placu zabaw w parku Tysiąclecia o nazwie „Średniowieczny Wrocław”. Atrakcja dla najmłodszych w formie starego grodziska jest już gotowa.
Trwa rewitalizacja linii kolejowej Jelenia Góra – Karpacz [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa rewitalizacja linii kolejowej Jelenia Góra – Karpacz [FILM]
Na Dolnym Śląsku trwa rewitalizacja kolejnej linii kolejowej. W trakcie odbudowy jest linia łącząca Jelenia Górę z Karpaczem. Pociągi na tej trasie nie kursują już od ponad 20 lat, ale dzięki inwestycji realizowanej przez Samorząd Województwa Dolnośląskiego wkrótce ponownie pojawią się na niej pociągi osobowe.
Trwa rewitalizacja linii kolejowej z Jeleniej Góry do Karpacza [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa rewitalizacja linii kolejowej z Jeleniej Góry do Karpacza [FILM]
Na Dolnym Śląsku trwa rewitalizacja kolejnej linii kolejowej. W trakcie odbudowy jest linia łącząca Jelenia Górę z Karpaczem. Pociągi na tej trasie nie kursują już od ponad 20 lat, ale dzięki inwestycji realizowanej przez Samorząd Województwa Dolnośląskiego wkrótce ponownie pojawią się na niej pociągi osobowe.
Trwa rewitalizacja linii kolejowej z Jeleniej Góry do Karpacza [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa rewitalizacja linii kolejowej z Jeleniej Góry do Karpacza [FILM]
Na Dolnym Śląsku trwa rewitalizacja kolejnej linii kolejowej. W trakcie odbudowy jest linia łącząca Jelenia Górę z Karpaczem. Pociągi na tej trasie nie kursują już od ponad 20 lat, ale dzięki inwestycji realizowanej przez Samorząd Województwa Dolnośląskiego wkrótce ponownie pojawią się na niej pociągi osobowe.
Koleją na Warmię i Mazury. Jest wariant inwestorski dla linii Ostrołęka – Łomża – Pisz – Giżyckoartykuł
Pokaż artykuł
Koleją na Warmię i Mazury. Jest wariant inwestorski dla linii Ostrołęka – Łomża – Pisz – Giżycko
Pełnomocnik rządu ds. CPK Maciej Lasek zatwierdził wybór wariantu W14 jako wariantu inwestorskiego dla linii kolejowej nr 29 na odcinku Ostrołęka – Łomża – Pisz – Giżycko. Co ważne, przebieg ten na podstawie badań ankietowych uznawany był za najbardziej preferowany przez mieszkańców. Charakteryzuje go m.in. powstanie dwunastu nowych punktów obsługi podróżnych oraz wykorzystanie istniejącej linii kolejowej na odcinku Ostrołęka – Śniadowo – Łomża. 
Dolny Śląsk: Do Lądka-Zdroju i Stronia Śląskiego wrócą pociągi!artykuł
Pokaż artykuł
Dolny Śląsk: Do Lądka-Zdroju i Stronia Śląskiego wrócą pociągi!
Samorząd Województwa Dolnośląskiego odbuduje linię kolejową do Lądka-Zdroju i Stronia Śląskiego. Po zakończeniu prac rewitalizacyjnych pociągi Kolei Dolnośląskich pojadą z pasażerami po tej malowniczo położonej trasie pod koniec 2027 roku. Dzięki odbudowie tej linii czas przejazdu ze Stronia Śląskiego do Wrocławia Głównego z jedną przesiadką wyniesie mniej, niż dwie godziny.
[Aglomeracja Wrocławska] Powstanie studium sieci linii Wrocławskiej Kolei Aglomeracyjnejartykuł
Pokaż artykuł
[Aglomeracja Wrocławska] Powstanie studium sieci linii Wrocławskiej Kolei Aglomeracyjnej
PKP Polskie Linie Kolejowe ogłosiły niedawno przetarg na opracowanie studium wykonalności dla rewita...
[Wrocław] Koleją jednak dojedziemy do lotniska, chyba że... urzędnicy postawią na tramwajartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Koleją jednak dojedziemy do lotniska, chyba że... urzędnicy postawią na tramwaj
Kolej na lotnisko powstanie, tyle że po 2013 roku. Najprawdopodobniej linię w jej pierwotnym planowa...
Santiss Group rozbuduje fabrykę w powiecie węgrowskim, w województwie mazowieckimartykuł
Pokaż artykuł
Santiss Group rozbuduje fabrykę w powiecie węgrowskim, w województwie mazowieckim
Zarząd Suwalskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej S.A. wydał decyzję o wsparciu nowej inwestycji firmy Santiss Group Sp. z o.o., w województwie mazowieckim, w ramach Polskiej Strefy Inwestycji.
Osiedle Przy Uniiinwestycja
Pokaż inwestycję
Osiedle Przy Unii
Poznań, Nowe Miasto
Awipolisinwestycja
Pokaż inwestycję
Awipolis
Wrocław, Fabryczna, Awicenny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Jak idą prace? Co zostało już zrobione?
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Wrocław: Nord Electronics Solutions inwestuje i zatrudniaartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Nord Electronics Solutions inwestuje i zatrudnia
Wrocławska firma Nord Electronics Solutions, działająca w branży elektronicznej (jest spółką prowadz...
Tramwaj do Wilanowa z kolejnym opóźnieniem – oświadczenie generalnego wykonawcyartykuł
Pokaż artykuł
Tramwaj do Wilanowa z kolejnym opóźnieniem – oświadczenie generalnego wykonawcy
Tramwaj na Wilanów nie pojedzie we wcześniej zapowiadanym terminie tj. na początku września. To już kolejne opóźnienie na budowie trasy, która miała być początkowo gotowa z końcem 2023 roku.
Niska podaż i ESG napędzają modernizacje biurowców w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Niska podaż i ESG napędzają modernizacje biurowców w Warszawie
Według raportu firmy doradczej Newmark Polska „Office Occupier – Rynek biurowy w Warszawie” ubiegły rok na warszawskim rynku biurowym upłynął pod znakiem stabilnego popytu, umiarkowanej aktywności deweloperów oraz dalszej adaptacji najemców do zmieniających się modeli pracy. Wśród innych istotnych czynników kształtujących stołeczny rynek można wymienić wzrost zapotrzebowania na zrównoważone i technologicznie zaawansowane biura, co przekłada się na rosnącą liczbę modernizacji budynków biurowych.
REKLAMA