REKLAMA
Znaleziono 5798 wyników
Rynek biurowy w Warszawie po III kw. 2023 r.artykuł
Pokaż artykuł
Rynek biurowy w Warszawie po III kw. 2023 r.
Aktywność deweloperów w Warszawie w pierwszych trzech kwartałach 2023 roku była o ponad 90% mniejsza w porównaniu do analogicznego okresu w roku ubiegłym. Do końca tego roku, zgodnie z planami deweloperów, rynek biurowe zasilą nowe projekty, ale i tak łączna podaż będzie niższa niż w latach wcześniejszych.
Budownictwo w I-III kwartale 2023 roku wg GUSartykuł
Pokaż artykuł
Budownictwo w I-III kwartale 2023 roku wg GUS
Główny Urząd Statystyczny (GUS) opublikował raport nt budownictwa w okresie od I do III kwartału 2023 roku.
Nowy najemca w kompleksie Hillwood Ożarów III pod Warszawąartykuł
Pokaż artykuł
Nowy najemca w kompleksie Hillwood Ożarów III pod Warszawą
Agrii Polska od lat koncentruje się na fachowym doradztwie i innowacyjnym podejściu do produkcji roślinnej. Dzięki temu firma zdobyła zaufanie tysięcy profesjonalnych rolników. Obecnie zdecydowała się na kolejny krok w rozwoju biznesu, wynajmując 2 141 mkw. powierzchni magazynowej i ponad 300 mkw. z przeznaczeniem na biura w parku Hillwood Ożarów III.
Biura w regionach w III kw. 2024 r. [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Biura w regionach w III kw. 2024 r. [RAPORT]
Firma doradcza Savills w raporcie „Market in minutes – Regional Office Market” podsumowała trzy kwartały roku na ośmiu kluczowych regionalnych rynkach biurowych w Polsce. W tym czasie do użytku oddano zaledwie 76 000 m kw. powierzchni, co stanowi wynik o 76% niższy od ubiegłorocznego. Pomimo tego, wskaźnik pustostanów ustabilizował się na poziomie 17,3%, świadcząc o dążeniu popytu i podaży do równowagi.
Savills podsumowuje III kwartał na warszawskim rynku biurowym [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Savills podsumowuje III kwartał na warszawskim rynku biurowym [RAPORT]
Zgodnie z najnowszym raportem Savills Warsaw Office Market za trzeci kwartał 2024 roku, Warszawa cechuje się stabilnymi czynszami, dynamicznie rosnącym zainteresowaniem ze strony najemców elastycznymi powierzchniami biurowymi (biura flex) oraz wzrostem inwestycji w ekologiczne budownictwo. Stolica umacnia swoją pozycję w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, a pozytywne trendy, które dominują, stanowią solidną podstawę dla dalszego rozwoju sektora. Przedstawiamy pięć kluczowych aspektów tego rynku, które pokazują jego potencjał i perspektywy na przyszłość.
Dekpol Budownictwo realizuje III etap 7R Parku Lublin Eastartykuł
Pokaż artykuł
Dekpol Budownictwo realizuje III etap 7R Parku Lublin East
Dekpol Budownictwo realizuje trzeci etap 7R Parku Lublin East. Projekt obejmuje budowę nowoczesnej hali, dwukondygnacyjnego budynku biurowego wraz z infrastrukturą techniczną oraz portiernią. Całkowita powierzchnia inwestycji wyniesie ponad 57 100 metrów kwadratowych.
Europejska marka detaliczna stawia na 7R Park Gdańsk IIIartykuł
Pokaż artykuł
Europejska marka detaliczna stawia na 7R Park Gdańsk III
Europejska marka detaliczna stawia na Trójmiasto i wynajmuje powierzchnię w 7R Parku Gdańsk III. Firma zdecydowała się na wynajęcie ponad 18,3 tys. metrów kwadratowych w obiekcie zlokalizowanym w Barniewicach pod Gdańskiem, w sąsiedztwie obwodnicy Trójmiasta oraz międzynarodowego lotniska im. Lecha Wałęsy. Lokalizacja umożliwia szybki dostęp do portów morskich i głównych szlaków komunikacyjnych prowadzących w głąb Polski.
Panattoni rozbudowuje Park Warsaw North III. Nowe miejsca pracyartykuł
Pokaż artykuł
Panattoni rozbudowuje Park Warsaw North III. Nowe miejsca pracy
Panattoni, najaktywniejszy deweloper nieruchomości przemysłowych w Europie, rozpoczął nową fazę projektu Panattoni Park Warsaw North III w Kobyłce. Ruszyła budowa dwóch hal o łącznej powierzchni 53 000 metrów kwadratowych. Prace zakończą się w czwartym kwartale 2025 r., a pierwszym najemcą nowej przestrzeni jest firma PBS Connect Polska.
Z Łodzi Kaliskiej więcej możliwości podróży koleją. Przez zmodernizowaną stację pojedzie ponad 30 składów więcejartykuł
Pokaż artykuł
Z Łodzi Kaliskiej więcej możliwości podróży koleją. Przez zmodernizowaną stację pojedzie ponad 30 składów więcej
Podróżni od niedzieli 11 grudnia na stacji Łódź Kaliska zyskają lepszą ofertę podróży. Na Kaliskiej zatrzyma się blisko 180 pociągów. Dzięki wykorzystaniu wiaduktu wschodniego, nowym torom i urządzeniom przez stację pojedzie ponad 30 więcej składów. Pasażerowie korzystają z pięciu nowych dostępnych dla wszystkich peronów. Inwestycja za blisko 340 mln zł realizowana jest przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ze środków budżetowych.
Port Łódź pozyskał nowych najemcówartykuł
Pokaż artykuł
Port Łódź pozyskał nowych najemców
Początek nowego roku w Porcie Łódź upływa pod znakiem nowych konceptów, które dołączyły do portfolio łódzkiego centrum handlowego z grupy Ingka Centers. Pod koniec ubiegłego roku galeria powitała wśród swoich najemców drogerię Hebe, teraz do Portu Łódź sukcesywnie wprowadzają się kolejne marki: Regatta, Wakacje.pl, Marvel oraz Tous.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Podsumowanie rynku powierzchni magazynowych, przemysłowych i logistycznych w Polsce [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Podsumowanie rynku powierzchni magazynowych, przemysłowych i logistycznych w Polsce [RAPORT]
Savills Polska, jedna z największych firm doradczych z branży nieruchomości, podsumowała rok 2024 na rynku powierzchni magazynowych, przemysłowych i logistycznych w Polsce. Zgodnie z najnowszymi danymi sektor ten wykazał oznaki stabilizacji, które stanowią podstawę do dalszego wzrostu.
REKLAMA