REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Neo Praga inwestycja
Pokaż inwestycję
Neo Praga
Warszawa, Drwęcka 12B
metraże
29 - 82 m2
zakres cen
od 531 575 zł
Rokokowa Vitainwestycja
Pokaż inwestycję
Rokokowa Vita
Warszawa, Bielany, Rokokowa 132
metraże
93 - 182 m2
zakres cen
od 1 234 849 zł
Centralna Vitainwestycja
Pokaż inwestycję
Centralna Vita
Kraków, Nowa Huta, Romana Ciesielskiego
metraże
33 - 90 m2
zakres cen
od 498 134 zł
Viva Citéinwestycja
Pokaż inwestycję
Viva Cité
Warszawa, Sochaczewska
metraże
26 - 117 m2
zakres cen
od 482 425 zł
Morska Vitainwestycja
Pokaż inwestycję
Morska Vita
Gdynia, Działdowska 3A
metraże
39 - 75 m2
zakres cen
od 552 539 zł
Trzcinowa Vitainwestycja
Pokaż inwestycję
Trzcinowa Vita
Warszawa, Włochy, Trzcinowa 18
metraże
27 - 88 m2
zakres cen
od 469 383 zł
Jesionowa Vitainwestycja
Pokaż inwestycję
Jesionowa Vita
Gdańsk, Jesionowa 6B
metraże
30 - 65 m2
zakres cen
od 650 253 zł
M Bemowoinwestycja
Pokaż inwestycję
M Bemowo
Warszawa, Bemowo, Kopalniana
metraże
26 - 113 m2
zakres cen
od 521 746 zł
Piękna Vitainwestycja
Pokaż inwestycję
Piękna Vita
Wrocław, Piękna 29
metraże
33 - 91 m2
zakres cen
od 518 173 zł
[mazowieckie] Współczesny wymiar kolejowego modernizmuartykuł
Pokaż artykuł
[mazowieckie] Współczesny wymiar kolejowego modernizmu
Wiek XX przeminął bezpowrotnie, zapisując się w historii polskiej architektury między innymi nurtem...
Apartamenty Reytanainwestycja
Pokaż inwestycję
Apartamenty Reytana
Bielsko-Biała, Michałowicza
[Rzeszów] Monorailinwestycja
Pokaż inwestycję
[Rzeszów] Monorail
Rzeszów, Śródmieście, Rzeszów
Orawska Vitainwestycja
Pokaż inwestycję
Orawska Vita
Wrocław, Krzyki, Orawska 73
metraże
28 - 85 m2
zakres cen
od 400 282 zł
W Gdyni ruszyła budowa nowoczesnego Centrum Elektroniki Militarnejartykuł
Pokaż artykuł
W Gdyni ruszyła budowa nowoczesnego Centrum Elektroniki Militarnej
W Gdyni rozpoczyna się budowa nowoczesnego Centrum Elektroniki Militarnej. To kluczowy element programu WISŁA, który ma dostarczyć Polsce 48 wyrzutni Patriot M903 i podzespoły do 12 radarów LTAMDS. Centrum Elektroniki Militarnej (CEM) będzie odgrywać kluczową rolę w transferze nowoczesnych technologii. Posłuży do produkcji elementów elektronicznych, opracowywania narzędzi, dokumentacji technicznej i wsparcia technicznego. Inwestycja ta wynika z umowy offsetowej, podpisanej w sierpniu 2023 roku w ramach II fazy programu WISŁA.
[Polska] Polska pozostaje wiodącym rynkiem inwestycyjnym w Europie Środkowo-Wschodniejartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Polska pozostaje wiodącym rynkiem inwestycyjnym w Europie Środkowo-Wschodniej
Wartość transakcji inwestycyjnych zrealizowanych na rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce w I pó...
Światowy gigant zamierza przejąć dużą polską firmę z Wrocławiaartykuł
Pokaż artykuł
Światowy gigant zamierza przejąć dużą polską firmę z Wrocławia
Światowy gigant zamierza przejąć dużą, znaną polską firmę z Wrocławia. Znana na całym świecie, globalna firma Grupa Würth, światowy lider w rozwoju, produkcji i sprzedaży materiałów mocujących i montażowych, a wraz ze swoją jednostką zajmującą się hurtową sprzedażą artykułów elektrycznych, jeden z wiodących hurtowników w Europie Środkowo-Wschodniej, zamierza przejąć TIM S.A. z Wrocławia, największego dystrybutora artykułów elektrotechnicznych w Polsce. Grupa Würth zamierza ogłosić wezwanie na wszystkie akcje TIM S.A.
Będzie wielkie opóźnienie budowy podziemnego kolejowego tunelu pod Łodzią [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Będzie wielkie opóźnienie budowy podziemnego kolejowego tunelu pod Łodzią [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa. Połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa. Połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie średnicowego tunelu kolejowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie średnicowego tunelu kolejowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Lubin] Inwestycja mieszkaniowa SM Nowa
Lubin, Obora
REKLAMA