REKLAMA
Znaleziono 2952 wyników
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie trasy tramwajowej do Warszawy Zachodniej? [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie trasy tramwajowej do Warszawy Zachodniej? [FILM]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILM]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
W Warszawie powstaje trasa tramwajowa do Dworca Zachodniego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstaje trasa tramwajowa do Dworca Zachodniego [FILMY]
Sieć tramwajowa w stolicy wzbogaci się o nową, długo oczekiwaną przez mieszkańców tego największego miasta w Polsce trasę. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025.
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
W Warszawie trwa budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie trwa budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej [FILM]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
[Dobra] Diamond Business Park Strykówinwestycja
Pokaż inwestycję
[Dobra] Diamond Business Park Stryków
Dobra, Kania Góra, Wodna
[Sosnowiec] Silesian Logistics Centreinwestycja
Pokaż inwestycję
[Sosnowiec] Silesian Logistics Centre
Sosnowiec, Jęzor
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILM]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
[mazowieckie] MLP Group podpisał umowę najmu magazynów z MarcPol Spółka Akcyjnaartykuł
Pokaż artykuł
[mazowieckie] MLP Group podpisał umowę najmu magazynów z MarcPol Spółka Akcyjna
MLP Group wynajęła firmie MarcPol S.A. około 1 000 m2 powierzchni magazynowej w centrum logisty...
[Lublin] Nowa inwestycja na terenie Portu Lotniczego Lublinartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Nowa inwestycja na terenie Portu Lotniczego Lublin
Port Lotniczy Lublin oficjalnie ogłosił rozpoczęcie współpracy z włoską firmą Xpress Handling. Dzię...
Hala Amazona w Bielanach Wrocławskich ma nowego właścicielaartykuł
Pokaż artykuł
Hala Amazona w Bielanach Wrocławskich ma nowego właściciela
Jedno z centrów logistycznych Amazona pod Wrocławiem, które ta firma wynajmuje, ma nowego właściciel...
Szczecin: kilkadziesiąt milionów za biurowiec blisko centrum. Orange gotowe do negocjacjiartykuł
Pokaż artykuł
Szczecin: kilkadziesiąt milionów za biurowiec blisko centrum. Orange gotowe do negocjacji
Użytkownika wieczystego ma zmienić hektarowa nieruchomość przy rondzie Giedroycia. Firma telekomunik...
Dolny Śląsk: Electrolux inwestuje w swoje fabryki w Oławie i Żarowieartykuł
Pokaż artykuł
Dolny Śląsk: Electrolux inwestuje w swoje fabryki w Oławie i Żarowie
Szwedzki Electrolux powraca ze swoimi inwestycjami na Dolny Śląsk. W 2020 roku, ze względu na pandem...
PROMAR inwestuje w Zawierciu. Będą nowe miejsca pracyartykuł
Pokaż artykuł
PROMAR inwestuje w Zawierciu. Będą nowe miejsca pracy
Firma PROMAR PPH, producent dodatków do żywności, po raz kolejny w swojej historii rozbudowuje zakła...
W Krakowie trwa remont zabytkowego, dawnego Domu Młynarza Chwostka [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Krakowie trwa remont zabytkowego, dawnego Domu Młynarza Chwostka [ZDJĘCIA]
W Krakowie trwa remont kolejnego zabytkowego obiektu. Opactwo Cystersów w Krakowie-Mogile prowadzi kolejny etap prac rewitalizacyjnych i remontowych dawnego Domu Młynarza Chwostka przy ul. Klasztornej 11a.
ArcelorMittal Poland jeszcze w marcu rozpocznie za ponad 720 mln zł modernizację wielkiego pieca nr 2 w Dąbrowie Górniczejartykuł
Pokaż artykuł
ArcelorMittal Poland jeszcze w marcu rozpocznie za ponad 720 mln zł modernizację wielkiego pieca nr 2 w Dąbrowie Górniczej
Na koniec marca ArcelorMittal Poland planuje zatrzymanie wielkiego pieca nr 2 w swoim dąbrowskim oddziale. Jeden z dwóch wielkich pieców pracujących w Polsce w ciągu trzech miesięcy przejdzie gruntowną modernizację. Koszt przedsięwzięcia to ponad 720 mln zł.
Polsce potrzebny jest duży koncern multienergetyczny [SONDAŻ]artykuł
Pokaż artykuł
Polsce potrzebny jest duży koncern multienergetyczny [SONDAŻ]
81 proc. respondentów pracowni MANDS uważa, że posiadanie dużego koncernu multienergetycznego jest dobre dla Polski. 76 proc. ankietowanych zgadza się ze stwierdzeniem, że w ostatnim czasie Orlen stał się istotnym graczem w Europie Środkowej, a podobny odsetek dostrzega dynamiczny rozwój koncernu na przestrzeni ostatnich lat.
REKLAMA