REKLAMA
Znaleziono 3023 wyników
Łódź: CPK otwiera oferty w przetargu dot. zmiany układu torowego w rejonie Retkini artykuł
Pokaż artykuł
Łódź: CPK otwiera oferty w przetargu dot. zmiany układu torowego w rejonie Retkini
W sumie siedem ofert wpłynęło na prace projektowe dla ok. 3-kilometrowego odcinka torów Kolei Dużych Prędkości w Łodzi. Zmiany w projekcie mają nie tylko zminimalizować wpływ na przystanek na Retkini, ale także umożliwić mieszkańcom korzystanie z tej ważnej stacji nawet podczas budowy linii kolejowej.
PKP PLK zapewniają lepszy dostęp koleją do portów w Trójmieście [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
PKP PLK zapewniają lepszy dostęp koleją do portów w Trójmieście [ZDJĘCIA]
Do portów morskich w Gdyni oraz Gdańsku szybciej i bezpieczniej dojeżdżają pociągi mogące przewieźć więcej ładunków. Z inwestycji realizowanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. korzysta krajowa gospodarka. Prace w Trójmieście współfinansowane są ze środków europejskich – instrumentu CEF "Łącząc Europę".
[Łódź] Zabytkowa rozlewnia wódki przemieni się w Monopolisartykuł
Pokaż artykuł
[Łódź] Zabytkowa rozlewnia wódki przemieni się w Monopolis
Zabytkowe przestrzenie dawnego Monopolu Wódczanego zamienią się w Monopolis – unikatowy projekt, któ...
Coraz lepsze tory kolejowe do portów w Szczecinie i Świnoujściuartykuł
Pokaż artykuł
Coraz lepsze tory kolejowe do portów w Szczecinie i Świnoujściu
Przebudowane tory do portów w Szczecinie i Świnoujściu zwiększają efektywność kolei oraz możliwości obsługi żeglugi morskiej. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. kończą projekt wart około 1,5 mld zł – współfinansowany z unijnego Instrumentu CEF "Łącząc Europę". Organizacja prac zapewnia stały dojazdu pociągów do nabrzeży.
Black Saturday na osiedlach ROBYG we Wrocławiuartykuł
Pokaż artykuł
Black Saturday na osiedlach ROBYG we Wrocławiu
Nawet do 50 tys. zł mniej za domy szeregowe na Klecinie i Jagodnie, a także korzystne harmonogramy płatności za mieszkania. W najbliższą sobotę, 19 listopada, w biurach sprzedaży ROBYG we Wrocławiu rusza Black Saturday – dzień z atrakcyjnymi promocjami na domy i mieszkaniach na osiedlach dewelopera.
Gliwice Łabędy. Będą lepsze podróże przez stację i sprawniejszy przewóz towarówartykuł
Pokaż artykuł
Gliwice Łabędy. Będą lepsze podróże przez stację i sprawniejszy przewóz towarów
Zwiększy się dostęp do kolei dla mieszkańców Gliwic. Powstanie nowy przystanek w mieście. Usprawnią się przewozy towarowe w aglomeracji gliwickiej. Stacja Gliwice Łabędy zyska bezpośrednie połączenie z gliwicką stacją Port. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę z wykonawcą prac budowlanych. Wartość inwestycji to 425 mln zł ze środków budżetowych.
Powstaje podziemny tunel średnicowy, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Powstaje podziemny tunel średnicowy, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Hillwood Poznań-Czempińinwestycja
Pokaż inwestycję
Hillwood Poznań-Czempiń
Kościańska
Molarr - internetowy sklep stomatologicznyfirma
Pokaż firmę
Molarr - internetowy sklep stomatologiczny
Łódź, ul. Kopernika 55B
[Lublin] Inauguracja połączenia do Liverpooluartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Inauguracja połączenia do Liverpoolu
Wczoraj, 21 maja odbył się pierwszy lot z Lublina do Liverpoolu, inaugurując tym samym kolejne połąc...
W Łodzi powstaje podziemna, wielopoziomowa stacja kolejowa Śródmieście [ZDJĘCIA+WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemna, wielopoziomowa stacja kolejowa Śródmieście [ZDJĘCIA+WIZUALIZACJE]
W ramach budowy podziemnej, średnicowej linii kolejowej pod Łodzią, trwają prace przy budowie wielopoziomowej stacji Śródmieście. Roboty prowadzone są na wszystkich podziemnych piętrach poszczególnych komór. Na stacji gotowe są już ściany szczelinowe, powstaje również strop na poziomie 0. Wciąż prowadzone są prace związane z wydobywaniem urobku.
Pod Łodzią powstaje podziemny, kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny, kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać w styczniu 2025 na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać w styczniu 2025 na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na koniec 2024 r. na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na koniec 2024 r. na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
[Polska] W IV kw. 2012 r. taniej, ale nie wszędzieartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] W IV kw. 2012 r. taniej, ale nie wszędzie
Pomimo powszechnego przekonania o postępujących spadkach cen mieszkań dane za IV kw. nie do końca po...
Remont stacji kolejowej w Pabianicach na finiszuartykuł
Pokaż artykuł
Remont stacji kolejowej w Pabianicach na finiszu
Prace związane z modernizacją stacji kolejowej w Pabianicach zmierzają ku końcowi. We wrześniu podró...
Zintegrowana Sieć Kolejowa CPK. W przygotowaniu nowy plan inwestycji poza linią „Y”artykuł
Pokaż artykuł
Zintegrowana Sieć Kolejowa CPK. W przygotowaniu nowy plan inwestycji poza linią „Y”
Spółka Centralny Port Komunikacyjny dostarczyła do większości urzędów marszałkowskich raporty z warsztatów prowadzonych w ramach projektu Zintegrowanej Sieci Kolejowej (ZSK), które w tym roku odbyły się we wszystkich 16 województwach. Jednocześnie ruszyły prace analityczne, których efektem będzie wkład merytoryczny do planowanego rozporządzenia w sprawie docelowej sieci kolejowej w Polsce. Trwają też przygotowania do powołania Rady Naukowej ZSK, która będzie opiniowała prace ekspertów.
Jak szybko będziemy jeździć na liniach Kolei Dużych Prędkości w Polsce? artykuł
Pokaż artykuł
Jak szybko będziemy jeździć na liniach Kolei Dużych Prędkości w Polsce?
Spółka Centralny Port Komunikacyjny zwiększyła maksymalną prędkość eksploatacyjną z 250 do 350 km/h na projektowanych liniach kolejowych. CPK stawia na pełne wykorzystanie parametrów infrastruktury, stworzenie atrakcyjnej oferty przewozowej i oszczędność czasu pasażerów. To właśnie znaczące skrócenie czasów przejazdu było podstawowym źródłem sukcesu Kolei Dużych Prędkości w Europie.
[Łódź] Biurowiec Skanska bohaterem komiksuartykuł
Pokaż artykuł
[Łódź] Biurowiec Skanska bohaterem komiksu
Oddany do użytku w maju bieżącego roku biurowiec Infosys Green Horizon w Łodzi stał się bohaterem ko...
REKLAMA