REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Młyn na wrocławskich wyspach coraz bliżej rewitalizacjiartykuł
Pokaż artykuł
Młyn na wrocławskich wyspach coraz bliżej rewitalizacji
Inwestor złożył 18 września wniosek o pozwolenie na budowę zjazdu z Wyspy Słodowej z przebudową chod...
Wrocław: Miasto sprzedaje zabytkową nieruchomość na Nadodrzuartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Miasto sprzedaje zabytkową nieruchomość na Nadodrzu
Zabudowany teren przy ulicy Kurkowej 28-32 trafi w prywatne ręce. Nowy właściciel będzie musiał zapł...
 Trwają prace nad Strategią rozwoju obszaru otoczenia CPKartykuł
Pokaż artykuł
Trwają prace nad Strategią rozwoju obszaru otoczenia CPK
Spółka CPK, Ministerstwo Infrastruktury a także samorządowcy gmin i powiatów z otoczenia Lotniska CPK, pracują nad dokumentem Strategii rozwoju obszaru otoczenia CPK. Określa on kierunki przemian społecznych, gospodarczych i przestrzennych na obszarze 1080 km kw., który zamieszkuje ponad 400 tysięcy mieszkańców. W maju CPK planuje przeprowadzenie konsultacji społecznych, a w drugiej połowie roku dokument może zostać przyjęty przez Radę Ministrów.
[Wrocław] Dominikanie remontują dach swojego kościoła [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Dominikanie remontują dach swojego kościoła [ZDJĘCIA]
W maju ruszył remont dachu kościoła św. Wojciecha przy placu Dominikańskim. To pierwszy etap większe...
Zakończył się I etap modernizacji zabytkowego hotelu Royal w Krakowie [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Zakończył się I etap modernizacji zabytkowego hotelu Royal w Krakowie [ZDJĘCIA]
Zakończył się I etap modernizacji zabytkowego, przedwojennego Hotelu Royal wchodzącego w skład Grupy PHH. To pierwszy etap gruntownej modernizacji obiektu, który docelowo będzie funkcjonował pod szyldem marki Le Méridien, należącej do sieci Marriott International. Będzie to również pierwszy hotel tej prestiżowej marki w Polsce.
Zakończył się I etap modernizacji zabytkowego hotelu Royal w Krakowie [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Zakończył się I etap modernizacji zabytkowego hotelu Royal w Krakowie [ZDJĘCIA]
Zakończył się I etap modernizacji zabytkowego, przedwojennego Hotelu Royal wchodzącego w skład Grupy PHH. To pierwszy etap gruntownej modernizacji obiektu, który docelowo będzie funkcjonował pod szyldem marki Le Méridien, należącej do sieci Marriott International. Będzie to również pierwszy hotel tej prestiżowej marki w Polsce.
Biurowiec Warsaw Corporate Center przechodzi modernizację artykuł
Pokaż artykuł
Biurowiec Warsaw Corporate Center przechodzi modernizację
W centrum stolicy trwa dwuetapowa modernizacja Warsaw Corporate Center przy Emilii Plater. Remont ma na celu poprawę efektywności energetycznej budynku oraz zwiększenie funkcjonalności i konkurencyjności na rynku inwestycji biurowych. Warsaw Corporate Center to budynek biurowy klasy A o kameralnym charakterze, zlokalizowany w prestiżowej części Warszawy - przy ulicy Emilii Plater. Biurowiec oferuje ponad 8 600 mkw. powierzchni najmu. Trwająca właśnie dwuetapowa modernizacja ma na celu poprawę efektywności energetycznej budynku oraz zwiększenie jego funkcjonalności.
Długie Ogrody, Elbląska i okolice Bramy Żuławskiej przejdą gruntowną przemianę [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Długie Ogrody, Elbląska i okolice Bramy Żuławskiej przejdą gruntowną przemianę [WIZUALIZACJE]
Konsultacje społeczne i analiza transportowa – to pierwsze kroki do zmian, które mają zajść w obszarze ulicy Długie Ogrody, Bramy Żuławskiej i estakady na ulicy Elbląskiej. Przebudowa tej części miasta i układu komunikacyjnego rozpisana jest na lata. Podczas konferencji prasowej prezydent Aleksandra Dulkiewicz przedstawiła plany dotyczące zmian w tej części Gdańska.
Rozstrzygnięto przetarg na projekt trasy tramwajowo-autobusowej na Swojczyce [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Rozstrzygnięto przetarg na projekt trasy tramwajowo-autobusowej na Swojczyce [WIZUALIZACJE]
Kolejny krok ku budowie nowej trasy tramwajowo-autobusowej na Swojczyce. W poniedziałek 28 czerwca z...
[Legionowo] Centrum Komunikacyjne, ul. Polnainwestycja
Pokaż inwestycję
[Legionowo] Centrum Komunikacyjne, ul. Polna
Legionowo, Janówek Pierwszy
[Czarna Tarnowska] Dworzec PKPinwestycja
Pokaż inwestycję
[Czarna Tarnowska] Dworzec PKP
Czarna, Dworcowa
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
[Kraków] High Five dla Krakowa – projekt biurowy Skanska daje nowy impuls pozytywnej energii dla miastaartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] High Five dla Krakowa – projekt biurowy Skanska daje nowy impuls pozytywnej energii dla miasta
W samym sercu Krakowa firma Skanska rozpoczyna budowę projektu biurowego, który da potężny zastrzyk...
REKLAMA