REKLAMA
Znaleziono 14 wyników
[Warszawa] DH Vitkacinwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] DH Vitkac
Warszawa, Śródmieście, Bracka 9
Streetwearowa marka MISBHV otworzyła pierwszy koncept stacjonarny w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Streetwearowa marka MISBHV otworzyła pierwszy koncept stacjonarny w Polsce
Streetwearowa, polska marka MISBHV działa na rynku od 2007 roku i posiada kilkadziesiąt punktów sprzedaży na całym świecie. Niedawno otworzyła debiutancki punkt sprzedaży w Polsce.
[Warszawa] Są już w Warszawie. Znane międzynarodowe marki otworzyły pierwsze sklepy w stolicyartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Są już w Warszawie. Znane międzynarodowe marki otworzyły pierwsze sklepy w stolicy
Rynek warszawski charakteryzuje się wysoką siłą nabywczą, stabilną sytuacją ekonomiczną i dobrymi pe...
[Wrocław] Thespian walczy o architektoniczną nagrodę ''Polityki''artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Thespian walczy o architektoniczną nagrodę ''Polityki''
W tym roku redakcja ''Polityki'' po raz pierwszy przyzna swoją nową nagrodę w dziedzinie architektur...
Luksusowe marki premium coraz chętniej inwestują w Warszawie [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Luksusowe marki premium coraz chętniej inwestują w Warszawie [RAPORT]
Warszawa coraz mocniej przyciąga luksusowe, światowe marki premium. Wzrost zamożności, który obserwujemy w ostatnich latach w Polsce, sprzyja rozwojowi ulic handlowych w największych polskich miastach. Inwestorów przyciąga szczególnie stolica. Jak wynika z danych GFK, od 2019 do 2023 roku siła nabywcza warszawiaków zwiększyła się o 37 proc. Dodatkowo status miasta jako centrum biznesowego oraz wysoka liczba turystów sprawiają, że luksusowe marki coraz chętniej inwestują w Warszawie – wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie”. Na głównych ulicach pojawia się także coraz więcej lokali gastronomicznych oraz luksusowych hoteli.
Siła nabywcza mieszkańców Warszawy urosła o 37 proc.artykuł
Pokaż artykuł
Siła nabywcza mieszkańców Warszawy urosła o 37 proc.
Wzrost zamożności, który obserwujemy w ostatnich latach w Polsce, sprzyja rozwojowi ulic handlowych w największych polskich miastach. Inwestorów przyciąga szczególnie stolica. Jak wynika z danych GFK, od 2019 do 2023 roku siła nabywcza warszawiaków zwiększyła się o 37 proc. Dodatkowo status miasta jako centrum biznesowego oraz wysoka liczba turystów sprawiają, że luksusowe marki coraz chętniej inwestują w Warszawie – wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie”. Na głównych ulicach pojawia się także coraz więcej lokali gastronomicznych oraz luksusowych hoteli.
[Warszawa] Rośnie rola głównych ulic handlowych w Warszawie. Stołeczny rynek handlowy nadal z potencjałem rozwojuartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Rośnie rola głównych ulic handlowych w Warszawie. Stołeczny rynek handlowy nadal z potencjałem rozwoju
Zainteresowanie międzynarodowych sieci, rewitalizacja centrum miasta oraz zmieniające się nawyki zak...
[Warszawa] Luksusowe, warszawskie biura z odzyskuartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Luksusowe, warszawskie biura z odzysku
Poza nowymi inwestycjami, także modernizacja centralnie położonych, warszawskich budynków przyniesie...
[Warszawa] Stabilna sytuacja na warszawskim rynku powierzchni handlowychartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Stabilna sytuacja na warszawskim rynku powierzchni handlowych
Ponad milion metrów kwadratowych powierzchni najmu, mocny trend rozbudowy oraz rozwój oferty centrów...
[Polska] Wzrost liczby otwarć na rynku powierzchni handlowych w 2013, Polska Wschodnia nadrabia zaległościartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Wzrost liczby otwarć na rynku powierzchni handlowych w 2013, Polska Wschodnia nadrabia zaległości
Tak wynika z raportu Jones Lang LaSalle „Rynek handlowy w Polsce – I kw. 2013”. Eksperci Jones Lang...
[Warszawa] W Warszawie przybywa biur z najwyższej półkiartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] W Warszawie przybywa biur z najwyższej półki
Warszawski rynek przyciąga międzynarodowych najemców, poszukujących wysokiej klasy biur.
Warszawa przyciąga luksusowe marki [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa przyciąga luksusowe marki [RAPORT]
Kluczowe czynniki przyciągające marki luksusowe do Europy Środkowo-Wschodniej to wzrost lokalnego poziomu zamożności, dążenie klientów do zachodniego standardu życia oraz potencjał turystyczny miast – tak wynika z nowego raportu Colliers pt. „Luxury Retail Brands in CEE-6”,
Dwa wrocławskie obiekty powalczą o nagrodę „Mies van der Rohe Award”artykuł
Pokaż artykuł
Dwa wrocławskie obiekty powalczą o nagrodę „Mies van der Rohe Award”
Muzeum Współczesne i Zintegrowany Wrocławski Węzeł Przesiadkowy znalazły się w gronie polskich reali...
I połowa 2024 roku na rynku powierzchni handlowych w Polsce [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
I połowa 2024 roku na rynku powierzchni handlowych w Polsce [RAPORT]
Łączna powierzchnia nowoczesnych obiektów handlowych oddanych do użytku w I połowie 2024 roku w Polsce wyniosła 175 tys. mkw. – wynika z danych Colliers. W efekcie całkowite zasoby w kraju przekroczyły 13 mln mkw. Znaczna większość nowej podaży, bo ponad 90%, zrealizowana została w formie parków handlowych. W budowie znajduje się obecnie 380 tys. mkw., z czego aż 78% zaplanowane jest do oddania jeszcze w tym roku.
REKLAMA