REKLAMA
Znaleziono 7055 wyników
GDDKiA projektuje zachodnią część Obwodnicy Aglomeracji Warszawskiejartykuł
Pokaż artykuł
GDDKiA projektuje zachodnią część Obwodnicy Aglomeracji Warszawskiej
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) projektuje zachodnią część Obwodnicy Aglomeracji Warszawskiej. Sprawdzamy na jakim etapie są prace.
We Wrocławiu zostanie otwarty pierwszy w Polsce hotel "longer stay" pod marką Element by Westin artykuł
Pokaż artykuł
We Wrocławiu zostanie otwarty pierwszy w Polsce hotel "longer stay" pod marką Element by Westin
Marka Element Hotels, należąca do portfolio ponad 30 wiodących brandów Marriott Bonvoy, otworzy swój pierwszy hotel w Polsce. To podwójny debiut tej stylowej i nastawionej na przyjazność dla środowiska marki hotelowej: wraz z Element Wrocław polski rynek hotelowy wzbogaci się o obiekt obiecującej kategorii hoteli „longer stay”, wyspecjalizowanych w pobytach powyżej 3 nocy.
[Warszawa] Ruszyła rozbiórka wiaduktu w ul. Żołnierskiejartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Ruszyła rozbiórka wiaduktu w ul. Żołnierskiej
Przebudowa ciągu ulic Marsa – Żołnierska na odcinku od ul. Naddnieprzańskiej do granic miasta wchodz...
Sushi World – Take awayfirma
Pokaż firmę
Sushi World – Take away
Warszawa, Ogrodowa 48
[Warszawa] Rośnie sektor BPO/SSC. Warszawa dogania Krakówartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Rośnie sektor BPO/SSC. Warszawa dogania Kraków
W Warszawie przybywa centrów usług dla biznesu, które specjalizują się w zaawansowanej obsłudze fina...
PKP Intercity: od września nowe połączenia i rekordowe czasy przejazdówartykuł
Pokaż artykuł
PKP Intercity: od września nowe połączenia i rekordowe czasy przejazdów
Nowe połączenia do Szczecina, Poznania i Wrocławia, bezpośredni szybki przejazd między Łodzią, Warszawą i Białymstokiem oraz więcej pociągów do Zakopanego. A także podróż w rekordowym czasie 1 godz. 38 min. z Warszawy do Białegostoku, 2 godz. 18 min. z Poznania do Warszawy, czy 4 godz. 32 min. do Szczecina. Jesienny rozkład jazdy PKP Intercity wejdzie w życie 1 września br.
Ostatni odcinek linii Warszawa Wschodnia – Lublin doczeka się rozbudowyartykuł
Pokaż artykuł
Ostatni odcinek linii Warszawa Wschodnia – Lublin doczeka się rozbudowy
Ostatni odcinek linii Warszawa Wschodnia – Lublin doczeka się rozbudowy. W ramach inwestycji na linii otwockiej PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zmodernizuje 8 przystanków, dobuduje dwa nowe tory, 4 skrzyżowania bezkolizyjne i 20 tuneli dla pieszych. Spółka podpisała umowę z wykonawcą inwestycji, która będzie realizowana za ok. 1,4 mld zł netto w ramach programu unijnego „Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021–2027”. W 2028 roku podróż koleją z Warszawy do Lublina zajmie około 90 minut.
Wzrost wolumenu transakcji inwestycyjnych w Europie Środkowej w czwartym kwartale ubiegłego rokuartykuł
Pokaż artykuł
Wzrost wolumenu transakcji inwestycyjnych w Europie Środkowej w czwartym kwartale ubiegłego roku
Polska najbardziej atrakcyjnym krajem od 2007 r., ale wartość transakcji inwestycyjnych w Europie Śr...
Rok zmian na mazowieckich torach – PKP PLK inwestuje w wygodę i bezpieczeństwoartykuł
Pokaż artykuł
Rok zmian na mazowieckich torach – PKP PLK inwestuje w wygodę i bezpieczeństwo
Rok 2024 obfitował w inwestycje kolejowe przeprowadzone w województwie mazowieckim. Zrealizowane projekty przyczyniły się do rozwoju regionu, poprawy komfortu podróży i wzrostu poziomu bezpieczeństwa, jednocześnie wpisując się w ideę zrównoważonego transportu. Kolej staje się coraz bardziej atrakcyjnym środkiem komunikacji, odpowiadającym na potrzeby mieszkańców Mazowsza.
Kompleks biurowy Jerozolimskie Business Park ma nowego właścicielaartykuł
Pokaż artykuł
Kompleks biurowy Jerozolimskie Business Park ma nowego właściciela
Znajdujący się przy Alejach Jerozolimskich 146 kompleks biurowy Jerozolimskie Business Park został s...
Ruszyła budowa nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierzartykuł
Pokaż artykuł
Ruszyła budowa nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierz
Hillwood Polska rozpoczął budowę nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierz. To kolejny projekt dewelopera w tym regionie (poprzednie inwestycje zrealizowane zostały w Kutnie i Strykowie). Pierwszą umowę na wynajem 17 000 mkw. powierzchni magazynowej i biurowej podpisano z 3LP SA, jednym z czołowych operatorów logistycznych w kraju.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
REKLAMA