REKLAMA
Znaleziono 3722 wyników
Warszawa: Bellona Tower. Tuż obok Warsaw Spire stanie kolejny wieżowiecartykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Bellona Tower. Tuż obok Warsaw Spire stanie kolejny wieżowiec
Belgijski deweloper Ghelamco szykuje kolejną, bardzo ambitną inwestycję w stolicy. W sąsiedztwie War...
Stadion Narodowy w Warszawie niekwestionowanym zwycięzcą spośród polskich projektów nagrodzonych w konkursie CEEQA 2012 INDUSTRY AWARDSartykuł
Pokaż artykuł
Stadion Narodowy w Warszawie niekwestionowanym zwycięzcą spośród polskich projektów nagrodzonych w konkursie CEEQA 2012 INDUSTRY AWARDS
 Stadion Narodowy w Warszawie niekwestionowanym zwycięzcą spośród polskich projektów nagrodzony...
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Gliwice] Centrum dystrybucyjne dla Tesco
firma
Pokaż firmę
Parkridge Retail Poland
firma
Pokaż firmę
Clairmont Global Poland
firma
Pokaż firmę
Star Group Poland
firma
Pokaż firmę
Immofinanz Services Poland
firma
Pokaż firmę
Democo Poland Ltd.
Angel Poland Groupfirma
Pokaż firmę
Angel Poland Group
Wrocław, Walońska 11/4U
firma
Pokaż firmę
Boutique Hotel Poland
firma
Pokaż firmę
Intel Technology Poland
firma
Pokaż firmę
EPR Architects Poland
firma
Pokaż firmę
Nhood Services Poland
firma
Pokaż firmę
Smart Park Poland
firma
Pokaż firmę
Rabbit-Trans Poland
Gdańsk, Waryńskiego 37a/19
firma
Pokaż firmę
Cordia Management Poland
firma
Pokaż firmę
ElectroMobility Poland S.A.
firma
Pokaż firmę
Vestas Assembly Poland
Arete Investment Group kupiła duży park magazynowy na Dolnym Śląskuartykuł
Pokaż artykuł
Arete Investment Group kupiła duży park magazynowy na Dolnym Śląsku
Kolejna duża transakcja na rynku nieruchomości magazynowych w Polsce. Tym razem w województwie dolnośląskim. Realizowany wspólnie przez Panattoni i Kajima Europe park magazynowy w Zgorzelcu przeszedł w ręce nowego właściciela - Arete Investment Group, ogólnoeuropejskiej firmy, która specjalizuje się w zarządzaniu aktywami. W swoim portfolio posiada obiekty magazynowe m.in. w Czechach i na Słowacji.
Polacy mają dość wojny cenowej między Biedronką a Lidlem [RAPORT] artykuł
Pokaż artykuł
Polacy mają dość wojny cenowej między Biedronką a Lidlem [RAPORT]
Dwie największe sieci handlowe działajace na polskim rynku: Biedronka i Lidl od ponad roku walczą na oferty promocyjne i reklamy porównawcze, jednak obecnie już tylko mniej niż co piąty konsument wierzy, że taka rywalizacja jest potrzebna i działa na ich korzyść. Obecnie już tylko 19,3 proc. respondentów uważa, że to akcja potrzebna i działa na korzyść konsumentów – wynika z badania UCE Research i agencji Hybrid Europe.
REKLAMA