REKLAMA
Znaleziono 13 wyników
Sklepów w Polsce ubywa, ale sieci franczyzowe mają się dobrze [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Sklepów w Polsce ubywa, ale sieci franczyzowe mają się dobrze [RAPORT]
W 2023 roku liczba sklepów detalicznych sprzedających produkty FMCG w Polsce zmniejszyła się o 2 proc. rdr. Oznacza to, że z rynku zniknęło ponad 2300 placówek. Zgodnie z danymi firmy CPS GfK zawartymi w „Raporcie Strategicznym” największą redukcję odnotowano wśród niesieciowych sklepów małoformatowych, drogerii oraz kiosków. Na przekór trendom podąża franczyza, która konsekwentnie umacnia swoją pozycję w branży.
[Łódzkie] Abra otwiera trzeci sklep w systemie franczyzowymartykuł
Pokaż artykuł
[Łódzkie] Abra otwiera trzeci sklep w systemie franczyzowym
Firma Abra S.A. kontynuuje rozwój sieci sklepów poprzez uruchamianie kolejnych placówek w systemie f...
Carrefour rozwija w Warszawie sieć Expressartykuł
Pokaż artykuł
Carrefour rozwija w Warszawie sieć Express
Carrefour rozwija w Warszawie sieć Express Nowy Carrefour Express powstał w samym centrum warszawskiej Pragi. Ma 80 metrów kwadratowych powierzchni.
Bricomarché otworzyło 12. supermarket w woj. podkarpackimartykuł
Pokaż artykuł
Bricomarché otworzyło 12. supermarket w woj. podkarpackim
Zarządzająca siecią Bricomarché Grupa Muszkieterów kontynuuje ekspansję i otwiera 12. punkt w woj. podkarpackim. Nowa placówka funkcjonuje od 31 stycznia i jest pierwszym sklepem sieci supermarketów „dom i ogród” w Łańcucie.
Francuska sieć Bricomarché otwiera kolejne dwa supermarkety DIY w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Francuska sieć Bricomarché otwiera kolejne dwa supermarkety DIY w Polsce
Bricomarché, francuska sieć marketów typu „dom i ogród”, konsekwentnie realizuje strategię rozwoju na polskim rynku i 28 lutego otworzyła dwie nowe placówki.
Bricomarché z kolejnymi nowymi sklepami w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Bricomarché z kolejnymi nowymi sklepami w Polsce
Ekspansja sieci Bricomarché trwa – do listy sklepów dołączył punkt w Jaworznie, stanowiący 15. sklep w woj. śląskim oraz lokal w Lubinie, który jest 19. punktem Bricomarché w woj. dolnośląskim.
Grupa Muszkieterów wybrała dostawców usług elektromobilnych przy sklepachartykuł
Pokaż artykuł
Grupa Muszkieterów wybrała dostawców usług elektromobilnych przy sklepach
Grupa Muszkieterów wybrała sześciu dostawców usług elektromobilnych, którzy wesprą właścicieli sklepów Intermarché i Bricomarché w budowie bądź obsłudze stacji ładowania pojazdów elektrycznych. Intensyfikacja działań Grupy w zakresie elektromobilności jest odpowiedzią na wzrost zapotrzebowania na tego typu usługi oraz wyjściem naprzeciw regulacji prawnych, które wejdą w życie w przyszłym roku.
Grupa Muszkieterów przyspiesza ekspansję sklepów Bricomarché w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Grupa Muszkieterów przyspiesza ekspansję sklepów Bricomarché w Polsce
W kwietniu br. Bricomarché, jedna z czołowych sieci sklepów „dom i ogród” na polskim rynku, wystartowała z aż 6 placówkami w różnych regionach kraju. Co więcej, w ciągu pierwszych czterech miesięcy 2024 zrealizowała niemal 70 proc. całorocznego planu otwarć. Marka konsekwentnie realizuje strategię ekspansji i ma ambicję, by objąć 3. miejsce na rynku DIY w Polsce.
Bricomarché ma już 213 sklepów w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Bricomarché ma już 213 sklepów w Polsce
Trwa ekspansja Bricomarché w Polsce. W środę 4 grudnia sieć otworzyła nową placówkę w Gogolinie, w województwie opolskim. Sklep, zlokalizowany przy ul. Krapkowickiej 160B, jest 213. punktem sprzedaży sieci w Polsce oraz 21. otwartą placówką w 2024 roku. Sklep ma powierzchnię 1200 metrów kwadratowych.
Komfort zamierza uruchomić 90 salonów w koncepcie Home artykuł
Pokaż artykuł
Komfort zamierza uruchomić 90 salonów w koncepcie Home
Polaka marka Komfort rozwija model swojej sieci franczyzowej i planuje kolejne otwarcia m.in. w Kłodzku, Nysie, Świdnicy, Wałbrzychu i Puławach. Do końca bieżącego roku firma planuje uruchomić 90 salonów w koncepcie Komfort Home. W ciągu ostatnich lat Komfort przeszedł transformację, ewoluując ze sklepów specjalizujących się w sprzedaży dywanów, wykładzin, podłóg i drzwi, w kompleksowe salony oferujące wykończenie wnętrz – łazienek, podłóg, drzwi i kuchni, aż po meble do salonu i sypialni. Stawiając na jakość, design oraz profesjonalne usługi, marka zbudowała silną pozycję i zaufanie klientów.
Grupa Muszkieterów otworzyła 20. sklep Bricomarché w tym rokuartykuł
Pokaż artykuł
Grupa Muszkieterów otworzyła 20. sklep Bricomarché w tym roku
Bricomarché kontynuuje ekspansję na polskim rynku, otwierając 20. sklep w tym roku. Łącznie pod szyldem Bricomarché funkcjonuje już 212 punktów sprzedaży w Polsce. Nowy sklep o powierzchni 1895 mkw. zlokalizowany w Jędrzejowie (woj. świętokrzyskie), rozpoczął działalność 9 października 2024 roku. Po raz pierwszy inwestorami kompleksu nieruchomościowego są przedsiębiorcy zrzeszeni w Grupie Muszkieterów.
Już ponad 350 obcokrajowców rozwija swoje biznesy z siecią Żabkaartykuł
Pokaż artykuł
Już ponad 350 obcokrajowców rozwija swoje biznesy z siecią Żabka
Z roku na rok polską gospodarkę wspiera coraz więcej obcokrajowców, którzy niejednokrotnie są bardzo dobrymi specjalistami i wypełniają luki w branżach z niedoborem personelu. Wielu z nich prowadzi własne biznesy, tworzy miejsca pracy, płaci podatki i angażuje się w życie lokalnych społeczności mając w ten sposób wkład w rozwój polskiej gospodarki. Przykładem zaangażowanych przedsiębiorców jest ponad 300 franczyzobiorców sklepów Żabka pochodzących spoza naszego kraju. Dzięki skali sieci ten udział w rozwoju przedsiębiorczości jest jeszcze większy!
Bricomarché chce rozbudować sieć do 400 sklepówartykuł
Pokaż artykuł
Bricomarché chce rozbudować sieć do 400 sklepów
Sieć Bricomarché, należąca do Grupy Muszkieterów, podsumowuje 25 lat działalności w Polsce i zapowiada przyspieszenie rozwoju. Do 2030 roku planuje podwojenie obrotów, zdobycie 20 proc. udziału w rynku „dom i ogród” oraz rozbudowę sieci do 400 sklepów.
REKLAMA