REKLAMA
Znaleziono 7 wyników
Sklepów w Polsce ubywa, ale sieci franczyzowe mają się dobrze [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Sklepów w Polsce ubywa, ale sieci franczyzowe mają się dobrze [RAPORT]
W 2023 roku liczba sklepów detalicznych sprzedających produkty FMCG w Polsce zmniejszyła się o 2 proc. rdr. Oznacza to, że z rynku zniknęło ponad 2300 placówek. Zgodnie z danymi firmy CPS GfK zawartymi w „Raporcie Strategicznym” największą redukcję odnotowano wśród niesieciowych sklepów małoformatowych, drogerii oraz kiosków. Na przekór trendom podąża franczyza, która konsekwentnie umacnia swoją pozycję w branży.
[Łódzkie] Abra otwiera trzeci sklep w systemie franczyzowymartykuł
Pokaż artykuł
[Łódzkie] Abra otwiera trzeci sklep w systemie franczyzowym
Firma Abra S.A. kontynuuje rozwój sieci sklepów poprzez uruchamianie kolejnych placówek w systemie f...
Bricomarché otworzyło 12. supermarket w woj. podkarpackimartykuł
Pokaż artykuł
Bricomarché otworzyło 12. supermarket w woj. podkarpackim
Zarządzająca siecią Bricomarché Grupa Muszkieterów kontynuuje ekspansję i otwiera 12. punkt w woj. podkarpackim. Nowa placówka funkcjonuje od 31 stycznia i jest pierwszym sklepem sieci supermarketów „dom i ogród” w Łańcucie.
Francuska sieć Bricomarché otwiera kolejne dwa supermarkety DIY w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Francuska sieć Bricomarché otwiera kolejne dwa supermarkety DIY w Polsce
Bricomarché, francuska sieć marketów typu „dom i ogród”, konsekwentnie realizuje strategię rozwoju na polskim rynku i 28 lutego otworzyła dwie nowe placówki.
Bricomarché z kolejnymi nowymi sklepami w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Bricomarché z kolejnymi nowymi sklepami w Polsce
Ekspansja sieci Bricomarché trwa – do listy sklepów dołączył punkt w Jaworznie, stanowiący 15. sklep w woj. śląskim oraz lokal w Lubinie, który jest 19. punktem Bricomarché w woj. dolnośląskim.
Grupa Muszkieterów przyspiesza ekspansję sklepów Bricomarché w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Grupa Muszkieterów przyspiesza ekspansję sklepów Bricomarché w Polsce
W kwietniu br. Bricomarché, jedna z czołowych sieci sklepów „dom i ogród” na polskim rynku, wystartowała z aż 6 placówkami w różnych regionach kraju. Co więcej, w ciągu pierwszych czterech miesięcy 2024 zrealizowała niemal 70 proc. całorocznego planu otwarć. Marka konsekwentnie realizuje strategię ekspansji i ma ambicję, by objąć 3. miejsce na rynku DIY w Polsce.
Już ponad 350 obcokrajowców rozwija swoje biznesy z siecią Żabkaartykuł
Pokaż artykuł
Już ponad 350 obcokrajowców rozwija swoje biznesy z siecią Żabka
Z roku na rok polską gospodarkę wspiera coraz więcej obcokrajowców, którzy niejednokrotnie są bardzo dobrymi specjalistami i wypełniają luki w branżach z niedoborem personelu. Wielu z nich prowadzi własne biznesy, tworzy miejsca pracy, płaci podatki i angażuje się w życie lokalnych społeczności mając w ten sposób wkład w rozwój polskiej gospodarki. Przykładem zaangażowanych przedsiębiorców jest ponad 300 franczyzobiorców sklepów Żabka pochodzących spoza naszego kraju. Dzięki skali sieci ten udział w rozwoju przedsiębiorczości jest jeszcze większy!
REKLAMA