REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
firma
Pokaż firmę
Archiwum Państwowe w Katowicach
firma
Pokaż firmę
Teatr Muzyczny w Poznaniu
firma
Pokaż firmę
Politechnika Morska w Szczecinie
firma
Pokaż firmę
Kancelaria prawnicza w Gliwicach
Gliwice, ul. Tadeusza Kościuszki 30 / 3
firma
Pokaż firmę
Akademia Muzyczna w Poznaniu
firma
Pokaż firmę
Urząd Morski w Szczecinie
firma
Pokaż firmę
Akademia Muzyczna w Krakowie
firma
Pokaż firmę
Prokuratura Okręgowa w Katowicach
firma
Pokaż firmę
Kuria arcybiskupia w Poznaniu
firma
Pokaż firmę
Muzeum Narodowe w Lublinie
firma
Pokaż firmę
Sąd Apelacyjny w Łodzi
firma
Pokaż firmę
Akademia Muzyczna w Katowicach
Park Zachodniinwestycja
Pokaż inwestycję
Park Zachodni
Warszawa, Szczęśliwicka 40
Mill-Yon Sp. z o.o.firma
Pokaż firmę
Mill-Yon Sp. z o.o.
Warszawa, Al. Szucha 3/3
Kolej na rower – ponad 12,5 tys. stojaków rowerowych nie tylko na wakacjeartykuł
Pokaż artykuł
Kolej na rower – ponad 12,5 tys. stojaków rowerowych nie tylko na wakacje
Pasażerowie-rowerzyści mają dostęp do ponad 12,5 tys. stojaków rowerowych rozmieszczonych na ponad 2300 stacjach i przystankach. Co roku liczba rowerowych "parkingów" obok kolei rośnie. Celem PKP PLK S.A. jest zapewnienie najdogodniejszych warunków podróżowania dwoma ekologicznymi środkami transportu: rowerem i pociągiem.
PKP PLK przebudowało perony na kolejnych 14 stacjach i przystankach w woj. pomorskimartykuł
Pokaż artykuł
PKP PLK przebudowało perony na kolejnych 14 stacjach i przystankach w woj. pomorskim
Podróżni wygodniej wsiadają do pociągów z przebudowanych peronów na 14 stacjach i przystankach w woj. pomorskim. Lepszy dostęp do kolei jest m.in. w Kartuzach oraz na trasach Chojnice – Kościerzyna i Gardeja – Kwidzyn. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. konsekwentnie poprawiają komfort obsługi osób podróżujących koleją w regionie.
Co dalej z budową wartego ok. 250 mln zł terminalu intermodalnego pod Bydgoszczą?artykuł
Pokaż artykuł
Co dalej z budową wartego ok. 250 mln zł terminalu intermodalnego pod Bydgoszczą?
W Emilianowie, na południe od Bydgoszczy, w miejscu gdzie DK10 i przyszła droga ekspresowa S10 krzyżuje się z kluczową dla kolejowej infrastruktury kraju magistralą Śląsk – Gdynia planowany jest od wielu lat tzw. suchy port, czyli nowoczesny kolejowo-drogowy terminal przeładunkowy. Inwestycja ta ma w zamierzeniach wzmocnić potencjał przeładunkowy polskich portów z Gdynią na czele, unowocześni logistykę – zwłaszcza produktów rolno-spożywczych i może w przyszłości stać się jednym z zamachowych kół kujawsko-pomorskiego biznesu.
Kończy się drążenie tunelu kolejowego w okolicy Trzcińska na linii Wrocław – Jelenia Góra [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Kończy się drążenie tunelu kolejowego w okolicy Trzcińska na linii Wrocław – Jelenia Góra [ZDJĘCIA]
Kończy się drążenie tunelu kolejowego w okolicy Trzcińska na linii Wrocław – Jelenia Góra. Prace z wykorzystaniem nowoczesnej technologii, maszyny „TEM”, umożliwiają sprawną realizację robót przy bezpiecznych przejazdach pociągów. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. za ok. 130 mln zł, ze środków budżetowych i z dokapitalizowania, zwiększy przepustowość tunelu, zapewniając możliwość równoczesnego przejazdu pociągów po dwóch torach. Zakończenie wszystkich prac przewidywane jest w 2024 r.
Budowa tunelu średnicowego w Łodzi z waloryzacją i większym wsparciem finansowym [FILMY+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Budowa tunelu średnicowego w Łodzi z waloryzacją i większym wsparciem finansowym [FILMY+ZDJĘCIA]
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przeznaczyły ponad 80 mln zł na waloryzacje i wypłatę kosztów ogólnych związanych z budową podziemnego połączenia kolejowego Łódź Fabryczna – Łódź Kaliska/Łódź Żabieniec. Zwaloryzowana wartość kontraktu zapewnia kontynuację inwestycji. Zabezpieczone zostały środki na wzmocnienia gruntów pod kamienicami. Inwestycja za ponad 1,8 mld zł netto wspófinansowana z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
PKP PLK przygotowują alternatywny kolejowy dostęp do elektrowni jądrowejartykuł
Pokaż artykuł
PKP PLK przygotowują alternatywny kolejowy dostęp do elektrowni jądrowej
PKP PLK S.A. ogłosiły przetarg na modernizację aktualnie nieczynnej trasy z Kartuz do Lęborka. Będzie to alternatywne kolejowe połączenie do planowanej elektrowni jądrowej Lubiatowo – Kopalino. Mieszkańcom tej części woj. pomorskiego zapewni również możliwość skorzystania z kolei w codziennych podróżach do pracy lub szkoły. Ponownie będzie można wsiąść do pociągów m.in. w Sierakowicach.
REKLAMA