REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Nowy Dom Kultury Warszawa Ursusinwestycja
Pokaż inwestycję
Nowy Dom Kultury Warszawa Ursus
Warszawa, Ursus, Gierdziejewskiego
Zabłocie Concept Houseinwestycja
Pokaż inwestycję
Zabłocie Concept House
Kraków, Podgórze, Ślusarska
firma
Pokaż firmę
Busy Polska Szwajcaria Niemcy - Darecki Bus Krasnystaw
Krasnystaw, Bojarczuka 10
Chemialodz - chemia gospodarcza, budowlana, przemysłowafirma
Pokaż firmę
Chemialodz - chemia gospodarcza, budowlana, przemysłowa
Łódź, Brukowa 27
Na Podkarpaciu zainwestowano już 1,6 mld zł z polskiego KPOartykuł
Pokaż artykuł
Na Podkarpaciu zainwestowano już 1,6 mld zł z polskiego KPO
Do tej pory w ramach KPO dla Polski zawarto już ponad 720,5 tys. umów z beneficjentami na łączną kwotę 92,3 mld zł. Stanowi to 35,1 proc. całego budżetu. W ramach części dotacyjnej umowy opiewają na kwotę 51,6 mld zł (46,1 proc. alokacji), w części pożyczkowej – na 40,7 mld zł (26,9 proc. alokacji).
Tramwaj dotrze do granicy Wrocławia. Ogłoszono przetarg na projekt przebudowy ul. Opolskiejartykuł
Pokaż artykuł
Tramwaj dotrze do granicy Wrocławia. Ogłoszono przetarg na projekt przebudowy ul. Opolskiej
Zgodnie z zapowiedzią miejska spółka Wrocławskie Inwestycje ogłosiła przetarg na koncepcję i projekt przebudowy ulicy Opolskiej. Od pętli "Księże Małe" poprowadzone zostanie nowe torowisko autobusowo-tramwajowe aż do granicy Wrocławia z gminą Siechnice. W sumie pas drogowy objęty planowaną inwestycją to blisko 3 km. Nowego torowiska ma powstać 2,3 km. Ogłoszono przetarg na wybór wykonawcy.
Nowa Racławickainwestycja
Pokaż inwestycję
Nowa Racławicka
Wrocław, Krzyki, Racławicka
[Poznań] Grottgera 15inwestycja
Pokaż inwestycję
[Poznań] Grottgera 15
Poznań, Grunwald
[Poznań] Prusa 20inwestycja
Pokaż inwestycję
[Poznań] Prusa 20
Poznań, Jeżyce
[Kraków] Skwer "Konika"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Skwer "Konika"
Kraków, Krowodrza, Kościuszki
[Rzeszów] Basen, ul. Matuszczakainwestycja
Pokaż inwestycję
[Rzeszów] Basen, ul. Matuszczaka
Rzeszów, Zawiszy Czarnego, Matuszczaka
Zielone Ogrodyinwestycja
Pokaż inwestycję
Zielone Ogrody
Łódź, Zygmunta
REKLAMA