REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Przystanek kolejowy Łódź Zarzewinwestycja
Pokaż inwestycję
Przystanek kolejowy Łódź Zarzew
Łódź, Widzew, Stanisława Przybyszewskiego
Przebudowa ulicy Lazurowej na ostatniej prostejartykuł
Pokaż artykuł
Przebudowa ulicy Lazurowej na ostatniej prostej
Dobiega końca przebudowa ulicy Lazurowej na Bemowie – od ul. Górczewskiej do al. Obrońców Grodna. Inwestycja jest ostatnim etapem budowy ciągu drogowego łączącego Al. Jerozolimskie z trasą S8. Po zakończeniu prac – już w listopadzie – będą tu dwie jezdnie, rozwiązania dla ruchu rowerowego, wygodne chodniki i przystanki autobusowe.
Będzie szybkie połączenie centrum Rzeszowa z lotniskiem oraz wygodniejsze podróże aglomeracyjne artykuł
Pokaż artykuł
Będzie szybkie połączenie centrum Rzeszowa z lotniskiem oraz wygodniejsze podróże aglomeracyjne
Szybkie połączenie centrum Rzeszowa z lotniskiem oraz wygodniejsze podróże aglomeracyjne dla mieszkańców Podkarpacia zapewni realizowana inwestycja w ramach Podmiejskiej Kolei Aglomeracyjnej. W toku jest nasuwanie konstrukcji nowego wiaduktu kolejowego. To ważny etap budowy torów do portu lotniczego w Jasionce. Projekt PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. za ponad 314 mln zł netto jest współfinansowany z POIiŚ.
Budowa nowej linii kolejowej z Krakowa do Myślenic – spotkanie konsultacyjneartykuł
Pokaż artykuł
Budowa nowej linii kolejowej z Krakowa do Myślenic – spotkanie konsultacyjne
W związku z przygotowaniem wstępnych wariantów koncepcyjnych, dotyczących budowy nowej linii kolejowej relacji Kraków – Myślenice, PKP Polskie Linie Kolejowe SA zapraszają wszystkich zainteresowanych mieszkańców Krakowa na spotkanie konsultacyjne w tej sprawie. Odbędzie się ono w poniedziałek, 21 października, o godz. 17:00 w Szkole Podstawowej nr 43 przy ul. Myślenickiej 112.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Powstaje największy węzeł przesiadkowy w Polsce – Nowa Warszawa Zachodnia [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Powstaje największy węzeł przesiadkowy w Polsce – Nowa Warszawa Zachodnia [FILMY]
W Warszawie powstaje największy węzeł przesiadkowy w Polsce – Nowa Warszawa Zachodnia. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. to projekt za ponad 2 mld zł netto, współfinansowany ze środków unijnych POIiŚ.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
[Kielce] Budynek Mieszkalny, ul. Kazimierza Wielkiegoinwestycja
Pokaż inwestycję
[Kielce] Budynek Mieszkalny, ul. Kazimierza Wielkiego
Kielce, Ślichowice, Kazimierza Wielkiego
Pomorze Zachodnie: koleją szybko i wygodnieartykuł
Pokaż artykuł
Pomorze Zachodnie: koleją szybko i wygodnie
Rok 2024 przyniósł pozytywne zmiany na kolei w woj. zachodniopomorskim. Podróżni wygodniej wsiadają do pociągów na 13 nowych przystankach, m.in. w Szczecinie, Koszalinie i Kołobrzegu. Lepszy dostęp do kolei zapewniają również zmodernizowane perony na linii Poznań – Szczecin, a najszybsze pociągi trasę między tymi miastami pokonują w mniej niż 2 godziny. Dzięki środkom budżetowym i współfinasowanym z funduszy unijnych konsekwentnie PKP PLK S.A. poprawiły bezpieczeństwo i komfort obsługi osób podróżujących koleją w regionie.
Miliardy złotych na inwestycje kolejowe w województwie śląskimartykuł
Pokaż artykuł
Miliardy złotych na inwestycje kolejowe w województwie śląskim
Efektem wielkich i ważnych inwestycji na odcinku Katowice Szopienice Płd. – Katowice – Katowice Piotrowice oraz Zabrzeg – Zebrzydowice będzie zwiększenie dostępu do kolei oraz usprawnienie podróży i przewozu towarów na linii kolejowej do granicy z Czechami. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały dwie umowy o łącznej wartości ponad 5 mld zł netto. Inwestycja jest w 85% dofinansowana z Unii Europejskiej z instrumentu CEF „Łącząc Europę”.
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Gogolin] Nowe centrum w Gogolinie
Gogolin, Krapkowice
[Lublin] Budynek wielorodziny "Nowe Śródmieście"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Lublin] Budynek wielorodziny "Nowe Śródmieście"
Lublin, Śródmieście
[Poznań] Nowe Jerzyce Kraszewskiego 30inwestycja
Pokaż inwestycję
[Poznań] Nowe Jerzyce Kraszewskiego 30
Poznań, Jeżyce, Kraszewskiego 30
REKLAMA