REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Młody Straszyn inwestycja
Pokaż inwestycję
Młody Straszyn
Straszyn, Starogardzka
Galeria Młociny w Warszawie z szesnastoma nowymi najemcamiartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Młociny w Warszawie z szesnastoma nowymi najemcami
Od początku roku należąca do EPP i Echo Investment Galeria Młociny podpisała umowy z szesnastoma nowymi najemcami, rozbudowując swoją ofertę o marki takie jak m.in. Nike, Popeyes, Fielmann czy Lovisa, wzmacniając pozycję na rynku warszawskich obiektów handlowych. Nowi najemcy zajęli łączną przestrzeń o powierzchni ponad 3550 mkw.
[Warszawa] Potencjał na nowe inwestycje handlowe w Warszawie – nie tylko Białołęka i Wilanówartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Potencjał na nowe inwestycje handlowe w Warszawie – nie tylko Białołęka i Wilanów
Wawer, Ursynów i Wola dołączają do Białołęki i Wilanowa jako jedne z najbardziej perspektywicznych l...
ul. 1 Maja w Malczycachinwestycja
Pokaż inwestycję
ul. 1 Maja w Malczycach
Malczyce, Środa Śląska, 1 Maja
Park Centralny na Felinieinwestycja
Pokaż inwestycję
Park Centralny na Felinie
Lublin, Felin, Władysława Jagiełły
[wielkopolskie] Nowy sklep w Galerii Lesznoartykuł
Pokaż artykuł
[wielkopolskie] Nowy sklep w Galerii Leszno
Już w czerwcu do grona najemców Galerii Leszno dołączy sklep Sneakers by Distance. Sklep Sneakers b...
[Rzeszów] Osiedle Strażackainwestycja
Pokaż inwestycję
[Rzeszów] Osiedle Strażacka
Rzeszów, Drabinianka, Strażacka
Luksusowe marki premium coraz chętniej inwestują w Warszawie [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Luksusowe marki premium coraz chętniej inwestują w Warszawie [RAPORT]
Warszawa coraz mocniej przyciąga luksusowe, światowe marki premium. Wzrost zamożności, który obserwujemy w ostatnich latach w Polsce, sprzyja rozwojowi ulic handlowych w największych polskich miastach. Inwestorów przyciąga szczególnie stolica. Jak wynika z danych GFK, od 2019 do 2023 roku siła nabywcza warszawiaków zwiększyła się o 37 proc. Dodatkowo status miasta jako centrum biznesowego oraz wysoka liczba turystów sprawiają, że luksusowe marki coraz chętniej inwestują w Warszawie – wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie”. Na głównych ulicach pojawia się także coraz więcej lokali gastronomicznych oraz luksusowych hoteli.
Siła nabywcza mieszkańców Warszawy urosła o 37 proc.artykuł
Pokaż artykuł
Siła nabywcza mieszkańców Warszawy urosła o 37 proc.
Wzrost zamożności, który obserwujemy w ostatnich latach w Polsce, sprzyja rozwojowi ulic handlowych w największych polskich miastach. Inwestorów przyciąga szczególnie stolica. Jak wynika z danych GFK, od 2019 do 2023 roku siła nabywcza warszawiaków zwiększyła się o 37 proc. Dodatkowo status miasta jako centrum biznesowego oraz wysoka liczba turystów sprawiają, że luksusowe marki coraz chętniej inwestują w Warszawie – wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie”. Na głównych ulicach pojawia się także coraz więcej lokali gastronomicznych oraz luksusowych hoteli.
[Wrocław] Osiedle "Selenza"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Osiedle "Selenza"
Wrocław, Krzyki
Karuzela Opocznoinwestycja
Pokaż inwestycję
Karuzela Opoczno
Opoczno, Piotrkowska
Będzie kolejny rekord? Tylko w pierwszej połowie roku parki handlowe i centra convenience urosły o ponad 183 000 mkw.artykuł
Pokaż artykuł
Będzie kolejny rekord? Tylko w pierwszej połowie roku parki handlowe i centra convenience urosły o ponad 183 000 mkw.
Parki handlowe oraz centra codziennych zakupów (tzw. centra convenience) okazały się najbardziej odpornymi formatami handlowymi w czasie pandemii COVID-19. Ten format handlowy w Polsce dynamicznie się rozwija, a parki wiodą prym pod względem przyrostu podaży. W pierwszej połowie 2022 r. deweloperzy oddali 183 200 mkw. powierzchni najmu, z czego 66% w ramach parków handlowych oraz centrów convenience. Przewiduje się, że na rynku do końca tego roku pojawi się kolejne 341 700 mkw. powierzchni najmu, z czego 53% będą stanowiły parki handlowe. To byłby kolejny rekordowy rok w historii tego sektora pod względem dostarczenia nowej podaży.
Grupa Muszkieterów z dalszymi wzrostami wyników w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Grupa Muszkieterów z dalszymi wzrostami wyników w Polsce
W 2024 roku Grupa Muszkieterów osiągnęła łączny obrót w wysokości 10,93 mld zł w ramach sieci Intermarché i Bricomarché, notując wzrost o 6,3% w porównaniu do roku poprzedniego. To wynik znacząco wyższy niż średni wzrost rynków, na których Grupa jest obecna, co potwierdza silną pozycję Grupy Muszkieterów jako jednego z kluczowych graczy na polskim rynku detalicznym.
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Osiedle domków, ul. Wieruszowska
Wrocław, Psie Pole
Yareal ukończył budowę pierwszego biurowca w kompleksie LIXAartykuł
Pokaż artykuł
Yareal ukończył budowę pierwszego biurowca w kompleksie LIXA
Yareal ukończył realizację pierwszego budynku w kompleksie biurowym LIXA w Warszawie w dzielnicy Wol...
[Kraków] Twoje zacisze - Małka 22inwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Twoje zacisze - Małka 22
Kraków, Podgórze
[Kraków] Osiedle Bonarka, ul. Strumiennainwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Osiedle Bonarka, ul. Strumienna
Kraków, Podgórze, Strumienna
Gardenia Lagom IIinwestycja
Pokaż inwestycję
Gardenia Lagom II
Warszawa, Głębocka 117
Osiedle przy Alejach 3inwestycja
Pokaż inwestycję
Osiedle przy Alejach 3
Warszawa, Aleje Jerozolimskie 190
[Warszawa] Coraz większy wybór na rynku hotelowym w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Coraz większy wybór na rynku hotelowym w Warszawie
W Warszawie rośnie oferta hotelowa, dla której coraz poważniejszą konkurencją jest dojrzewający ryne...
REKLAMA