REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
[wielkopolskie] Nowy sklep w Galerii Lesznoartykuł
Pokaż artykuł
[wielkopolskie] Nowy sklep w Galerii Leszno
Już w czerwcu do grona najemców Galerii Leszno dołączy sklep Sneakers by Distance. Sklep Sneakers b...
[Wrocław] Nowy najemca na wrocławskim dworcuartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Nowy najemca na wrocławskim dworcu
Na ponad 500 mkw., w zabytkowym dworcu Wrocław Główny, działa sklep spożywczy Biedronka. Jest to już...
Retail Park Sulęcininwestycja
Pokaż inwestycję
Retail Park Sulęcin
Sulęcin, Witosa 34
firma
Pokaż firmę
UBM Zielone Tarasy Sp. z o.o.
Kraków, Krupnicza 16 Kraków
firma
Pokaż firmę
GRESTON Sp. z o.o.
Sękocin Nowy, Al. Krakowska 10 Sękocin-Nowy
InfoCryptofirma
Pokaż firmę
InfoCrypto
Poznań, Rawicka 144
Laptopy poleasingowe Wrocławfirma
Pokaż firmę
Laptopy poleasingowe Wrocław
Wrocław, Kościuszki
Invest Pel Sp. z o.o. Sp.k.firma
Pokaż firmę
Invest Pel Sp. z o.o. Sp.k.
Sopot, Grunwaldzka 76
firma
Pokaż firmę
Sprzęt i narzędzia sadownicze - Sklep sadowniczy Techsad
Błędów, Zofiówka 26
Luksusowe marki premium coraz chętniej inwestują w Warszawie [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Luksusowe marki premium coraz chętniej inwestują w Warszawie [RAPORT]
Warszawa coraz mocniej przyciąga luksusowe, światowe marki premium. Wzrost zamożności, który obserwujemy w ostatnich latach w Polsce, sprzyja rozwojowi ulic handlowych w największych polskich miastach. Inwestorów przyciąga szczególnie stolica. Jak wynika z danych GFK, od 2019 do 2023 roku siła nabywcza warszawiaków zwiększyła się o 37 proc. Dodatkowo status miasta jako centrum biznesowego oraz wysoka liczba turystów sprawiają, że luksusowe marki coraz chętniej inwestują w Warszawie – wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie”. Na głównych ulicach pojawia się także coraz więcej lokali gastronomicznych oraz luksusowych hoteli.
Siła nabywcza mieszkańców Warszawy urosła o 37 proc.artykuł
Pokaż artykuł
Siła nabywcza mieszkańców Warszawy urosła o 37 proc.
Wzrost zamożności, który obserwujemy w ostatnich latach w Polsce, sprzyja rozwojowi ulic handlowych w największych polskich miastach. Inwestorów przyciąga szczególnie stolica. Jak wynika z danych GFK, od 2019 do 2023 roku siła nabywcza warszawiaków zwiększyła się o 37 proc. Dodatkowo status miasta jako centrum biznesowego oraz wysoka liczba turystów sprawiają, że luksusowe marki coraz chętniej inwestują w Warszawie – wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie”. Na głównych ulicach pojawia się także coraz więcej lokali gastronomicznych oraz luksusowych hoteli.
Yareal ukończył budowę pierwszego biurowca w kompleksie LIXAartykuł
Pokaż artykuł
Yareal ukończył budowę pierwszego biurowca w kompleksie LIXA
Yareal ukończył realizację pierwszego budynku w kompleksie biurowym LIXA w Warszawie w dzielnicy Wol...
[Warszawa] Coraz większy wybór na rynku hotelowym w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Coraz większy wybór na rynku hotelowym w Warszawie
W Warszawie rośnie oferta hotelowa, dla której coraz poważniejszą konkurencją jest dojrzewający ryne...
Warszawa: Rozstrzygnięto przetarg na nowe Rondo Dmowskiego [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Rozstrzygnięto przetarg na nowe Rondo Dmowskiego [WIZUALIZACJE]
Firma Balzola wygrała przetarg na przebudowę ronda Dmowskiego. Wytyczy przejścia dla pieszych wokół...
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Jelenia Góra] Osiedle Pod Debami
Jelenia Góra
Sołtysowska 35ainwestycja
Pokaż inwestycję
Sołtysowska 35a
Kraków, Nowa Huta
[Bydgoszcz] Wielkie otwarcie centrum handlowego Zielone Arkady w Bydgoszczy 13 listopada 2015 r.artykuł
Pokaż artykuł
[Bydgoszcz] Wielkie otwarcie centrum handlowego Zielone Arkady w Bydgoszczy 13 listopada 2015 r.
Zielone Arkady – imponujące centrum handlowe w Bydgoszczy ma już komplet najemców. Do ich grona dołą...
Galeria Młociny w Warszawie z szesnastoma nowymi najemcamiartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Młociny w Warszawie z szesnastoma nowymi najemcami
Od początku roku należąca do EPP i Echo Investment Galeria Młociny podpisała umowy z szesnastoma nowymi najemcami, rozbudowując swoją ofertę o marki takie jak m.in. Nike, Popeyes, Fielmann czy Lovisa, wzmacniając pozycję na rynku warszawskich obiektów handlowych. Nowi najemcy zajęli łączną przestrzeń o powierzchni ponad 3550 mkw.
[wielkopolskie] Stoisko z biżuterią w galerii Tęcza w Kaliszuartykuł
Pokaż artykuł
[wielkopolskie] Stoisko z biżuterią w galerii Tęcza w Kaliszu
W galerii Tęcza w Kaliszu otworzyło się stoisko z biżuterią srebrną Silver Land. Wyspa zlokalizowana...
[kujawsko-pomorskie] Sklep z firanami ponownie we Wzorcowni Włocławekartykuł
Pokaż artykuł
[kujawsko-pomorskie] Sklep z firanami ponownie we Wzorcowni Włocławek
W centrum handlowym Wzorcownia, po krótkiej przerwie, ponownie otworzył się salon znanej sieci Eurof...
REKLAMA