REKLAMA
Znaleziono 424 wyników
[Polska] Czy zielone budownictwo to przyszłość segmentu mieszkaniowegoartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Czy zielone budownictwo to przyszłość segmentu mieszkaniowego
Czy na rynku mieszkaniowym będą pojawiać się certyfikowane projekty ekologiczne? Czy deweloperzy pla...
[Polska] Czy projekty typu mix zdominują rynekartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Czy projekty typu mix zdominują rynek
Biura, strefa konferencyjna, hotel, usługi, pasaż handlowy, kawiarnie, restauracje i atrakcyjna prze...
Francja drugim największym inwestorem w Polsce [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Francja drugim największym inwestorem w Polsce [RAPORT]
Francuskie firmy zainwestowały w Polsce ponad 108 mld złotych, a co czwarta na stałe współpracuje z ponad 500 lokalnymi przedsiębiorstwami. 1200 firm z udziałem kapitału francuskiego działających w kraju odpowiada za 4% całkowitego zatrudnienia i przychodów podmiotów posiadających 10 i więcej pracowników. Jednocześnie odpowiadają one za około 5% łącznych nakładów inwestycyjnych i wartości dodanej generowanej przez przedsiębiorstwa działające w Polsce. Wartość wymiany handlowej między Francją, a Polską osiągnęła w 2023 roku poziom 35 mld EUR, z nadwyżką handlową Polski w wysokości aż 8,4 mld EUR.
Inwestycje drogowe GDDKiA w Małopolsce nie zwalniają [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Inwestycje drogowe GDDKiA w Małopolsce nie zwalniają [RAPORT]
Inwestycje drogowe realizowane przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) w Małopolsce nie zwalniają. Od połowy roku udostępniono kierowcom trzy bardzo istotne odcinki w ciągu DK47, DK28 i S7. Do tego jeszcze węzeł w Gaju i kładkę w Głogoczowie. I na tym GDDKiA nie poprzestaje. Jeszcze przed zimą Dyrekcja chce oddać do ruchu Północną Obwodnicę Krakowa w ciągu S52 i połączyć ją na zasadach przejezdności z drogą ekspresową S7. A i to nie wszystko.
REKLAMA