REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Za ponad 2 mld zł netto powstanie nowa linia kolejowa w woj. małopolskimartykuł
Pokaż artykuł
Za ponad 2 mld zł netto powstanie nowa linia kolejowa w woj. małopolskim
PKP PLK S.A. ogłosiły przetarg na budowę pierwszego odcinka nowej linii kolejowej w ramach projektu „Podłęże-Piekiełko”. Tory pomiędzy Szczyrzycem a Tymbarkiem poprowadzone będą przez dwa tunele, wiadukty i mosty. Ta część nowego połączenia kolejowego w Małopolsce gotowa będzie w 2029 roku. Szacowany koszt budowy to ponad 2 mld zł netto, który sfinansowany będzie ze środków budżetowych. Modernizacja i budowa nowych torów skróci czasy przejazdu pociągami z Krakowa do Zakopanego i Nowego Sącza.
Firma z sektora technologii medycznych nowym, dużym najemcą MDC 2 Park Kraków Southartykuł
Pokaż artykuł
Firma z sektora technologii medycznych nowym, dużym najemcą MDC 2 Park Kraków South
MDC 2 – deweloper zrównoważonych powierzchni magazynowych i logistycznych działający na polskim rynku – i Generali Real Estate (poprzez paneuropejski fundusz Generali Real Estate Logistics Fund, GRELF) sfinalizowały najem budynku o powierzchni 36 200 mkw. w ramach MDC 2 Park Kraków South. Najemca – jedna z wiodących firm z branży technologii medycznych – jeszcze w tym roku zacznie działalność w obiekcie certyfikowanym w systemie BREEAM New Construction na poziomie Excellent.
Equinor i Polenergia zapewniły sobie finansowanie dla projektów Bałtyk 2 i Bałtyk 3artykuł
Pokaż artykuł
Equinor i Polenergia zapewniły sobie finansowanie dla projektów Bałtyk 2 i Bałtyk 3
Equinor, międzynarodowy koncern energetyczny z siedzibą w Norwegii i Polenergia, największa polska prywatna grupa energetyczna zamknęły finansowanie dla morskich farm wiatrowych Bałtyk 2 i Bałtyk 3. To największa transakcja w formule project finance w historii polskiej energetyki - w finansowanie projektów zaangażowanych zostało około 30 instytucji finansowych, a jej wartość to ponad 6 mld euro.
Equinor i Polenergia robią kolejny krok w projektach Bałtyk 2 i Bałtyk 3artykuł
Pokaż artykuł
Equinor i Polenergia robią kolejny krok w projektach Bałtyk 2 i Bałtyk 3
Equinor i Polenergia robią kolejny krok w projektach Bałtyk 2 i Bałtyk 3, które mają strategiczne znaczenie w umacnianiu bezpieczeństwa energetycznego Polski. 100 nowoczesnych turbin z morskich farm wiatrowych Bałtyk 2 i Bałtyk 3 będzie dostarczać energię odnawialną do polskich domów, szkół, fabryk i biur. Łączna wartość inwestycji to około 27 mld zł (bez kosztów finansowania). Projekt ma strategiczne znaczenie w umacnianiu bezpieczeństwa energetycznego Polski.
Pierwsze cięcie stali w polskiej fabryce - ruszyła produkcja kluczowych komponentów dla Baltica 2artykuł
Pokaż artykuł
Pierwsze cięcie stali w polskiej fabryce - ruszyła produkcja kluczowych komponentów dla Baltica 2
31 lipca symbolicznym cięciem stali oficjalnie rozpoczęła się produkcja komponentów potrzebnych do budowy i późniejszego bezpiecznego eksploatowania Morskiej Farmy Wiatrowej Baltica 2. Klatki anodowe oraz konstrukcje pozwalające na cumowanie łodzi wyprodukuje Grupa Przemysłowa Baltic (będąca częścią Grupy ARP) w fabryce w Gdańsku oraz Gdyni.
Duński koncern Ørsted stawia na Gdańsk. Otworzył nowe biuro dla projektu Baltica 2artykuł
Pokaż artykuł
Duński koncern Ørsted stawia na Gdańsk. Otworzył nowe biuro dla projektu Baltica 2
Duński koncern Ørsted stawia na Gdańsk Nowa przestrzeń w Olivia Centre będzie centrum planowania i koordynacji budowy przy największej morskiej farmie wiatrowej w Polsce. Biuro w Gdańsku ułatwi współpracę z regionalnymi partnerami oraz dostęp do kluczowej infrastruktury dla budowy Baltica 2.
Polskie miasta i regiony zyskają ponad 2 tys. km nowych linii kolejowych [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Polskie miasta i regiony zyskają ponad 2 tys. km nowych linii kolejowych [FILM]
Projekt Zintegrowanej Sieci Kolejowej, realizowany na zlecenie Ministerstwa Infrastruktury przez Centralny Port Komunikacyjny i PKP Polskie Linie Kolejowe, przeszedł z fazy konsultacyjnej do etapu analiz. Eksperci opracują i zweryfikują ok. 10 możliwych scenariuszy modernizacji i rozbudowy sieci kolejowej w Polsce. Już dziś wiadomo, że biorąc pod uwagę inwestycje CPK i PLK, istniejąca infrastruktura docelowo powiększy się łącznie o ponad 2 000 km nowych odcinków, czyli więcej niż zakładano w ramach budowy „szprych” CPK. Ok. 1 000 km nowych linii kolejowych ma powstać do 2035 r.
[Wrocław] Poniatowskiego 8inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Poniatowskiego 8
Wrocław, Śródmieście
[Wrocław] Barlickiego 22inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Barlickiego 22
Wrocław, Śródmieście
[Wrocław] Szkoła Podstawowa nr 84 (nowa siedziba)inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Szkoła Podstawowa nr 84 (nowa siedziba)
Wrocław, Śródmieście
[Wrocław] Piastowska 36inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Piastowska 36
Wrocław, Śródmieście
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Remont kamienicy Reja 47
Wrocław, Śródmieście, Reja 47
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Remont kamienicy Jedności Narodowej 162
Wrocław, Śródmieście, Jedności Narodowej 162
Kamienica Ptasia 9inwestycja
Pokaż inwestycję
Kamienica Ptasia 9
Wrocław, Śródmieście, Ptasia 9
Kamienica Jagiellończyka 33inwestycja
Pokaż inwestycję
Kamienica Jagiellończyka 33
Wrocław, Śródmieście, Jagiellończyka 33
Kamienica Niemcewicza 37inwestycja
Pokaż inwestycję
Kamienica Niemcewicza 37
Wrocław, Śródmieście, Niemcewicza 37
Kamienica Niemcewicza 27inwestycja
Pokaż inwestycję
Kamienica Niemcewicza 27
Wrocław, Śródmieście, Niemcewicza 27
Kamienica Pomorska 57inwestycja
Pokaż inwestycję
Kamienica Pomorska 57
Wrocław, Śródmieście, Pomorska 57
Kamienica Pomorska 59inwestycja
Pokaż inwestycję
Kamienica Pomorska 59
Wrocław, Śródmieście, Pomorska 59
Kamienica Daszyńskiego 34inwestycja
Pokaż inwestycję
Kamienica Daszyńskiego 34
Wrocław, Śródmieście, Daszyńskiego 34
REKLAMA