REKLAMA
Znaleziono 1681 wyników
Rusza modernizacja dwóch podpoznańskich dworców kolejowychartykuł
Pokaż artykuł
Rusza modernizacja dwóch podpoznańskich dworców kolejowych
Dwa zabytkowe budynki dworców kolejowych w Pobiedziskach i Kobylnicy odzyskają dawny blask. Już nieb...
Dolny Śląsk: Coraz bliżej pociągów do Kowar i Karpaczaartykuł
Pokaż artykuł
Dolny Śląsk: Coraz bliżej pociągów do Kowar i Karpacza
Marszałek Województwa Dolnośląskiego Cezary Przybylski, Tymoteusz Myrda – człone...
W Warszawie powstaje nowy Dworzec Zachodni [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstaje nowy Dworzec Zachodni [FILM]
Postępuje przebudowa stacji Warszawa Zachodnia. Prace prowadzone są przez całą dobę. Przebudowa zape...
To już pewne. Pociągi wrócą po wielu latach na Dworzec Świebodzki we Wrocławiuartykuł
Pokaż artykuł
To już pewne. Pociągi wrócą po wielu latach na Dworzec Świebodzki we Wrocławiu
Dzięki dofinansowaniu z programu Kolej Plus na wrocławski dworzec Świebodzki po ponad 30 latach wrócą pasażerskie połączenia kolejowe. Dziś podczas konferencji prasowej w obecności Marszałka Województwa Dolnośląskiego Cezarego Przybylskiego, Andrzeja Bittela – Sekretarza Stanu, pełnomocnika rządu ds. przeciwdziałania wykluczeniu komunikacyjnemu oraz przedstawicieli samorządu Wrocławia i Środy Śląskiej zainaugurowano realizację dolnośląskich projektów dofinansowanych w ramach Programu Kolej Plus.
Rozpoczęło się drążenie tunelu kolejowego w okolicy Trzcińska na linii kolejowej Jelenia Góra – Wrocławartykuł
Pokaż artykuł
Rozpoczęło się drążenie tunelu kolejowego w okolicy Trzcińska na linii kolejowej Jelenia Góra – Wrocław
Z wykorzystaniem nowoczesnej technologii zaczęło się drążenie tunelu kolejowego w okolicy Trzcińska. Maszyna "TEM" zapewni sprawne prowadzenie prac przy bezpiecznych przejazdach pociągów. Przebudowa obiektu z XIX w. umożliwi lepsze podróże między Wrocławiem a Jelenią Górą. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zwiększają możliwości kolei na Dolnym Śląsku za ok. 85 mln zł ze środków budżetowych. Zakończenie inwestycji planowane jest w 2024 r.
Jak będzie wyglądał nowy rozkład jazdy 2020/2021 Kolei Dolnośląskich?artykuł
Pokaż artykuł
Jak będzie wyglądał nowy rozkład jazdy 2020/2021 Kolei Dolnośląskich?
Od niedzieli, 13 grudnia wchodzi w życie nowy, roczny rozkład jazdy Kolei Dolnośląskich. Najważniejs...
Jest porozumienie w sprawie budowy tunelu drogowego w ciągu ulicy Tysiąclecia pod stacją Warszawa Wschodniaartykuł
Pokaż artykuł
Jest porozumienie w sprawie budowy tunelu drogowego w ciągu ulicy Tysiąclecia pod stacją Warszawa Wschodnia
Jest porozumienie PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. z Urzędem Miasta Stołecznego Warszawy w sprawie budowy tunelu drogowego w ciągu ulicy Tysiąclecia pod stacją Warszawa Wschodnia. Przyjęte rozwiązanie to szansa na poprawę komunikacji w mieście.
Pociągiem z Wrocławia przez Siechnice do Jelcza i Opola po nowych mostach i wiaduktachartykuł
Pokaż artykuł
Pociągiem z Wrocławia przez Siechnice do Jelcza i Opola po nowych mostach i wiaduktach
Od 10 października wracają regularne połączenia pasażerskie na trasie Wrocław - Siechnice - Jelcz - Opole. Linią kursują już pociągi towarowe. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zakończyły istotne prace przy przebudowie i budowie mostów oraz wiaduktów pomiędzy Czernicą Wrocławską i Siechnicami. Inwestycja za ponad 41 mln zł netto realizowana jest ze środków budżetowych.
Po ponad 30 latach pociągi powróciły na trasę ze Świdnicy do Jedliny-Zdroju [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Po ponad 30 latach pociągi powróciły na trasę ze Świdnicy do Jedliny-Zdroju [FILM]
Po ponad 30 latach pociągi znów pojadą ze Świdnicy do Jedliny-Zdroju. Zapewniony będzie dogodny dostęp do kolei dla mieszkańców m.in. Bystrzycy, Lubachowa i Jugowic. Turyści zyskają atrakcyjne przejazdy w rejon Gór Sowich i rzeki Bystrzycy. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przygotowały górską trasę za ok. 130 mln zł, współfinasowaną ze środków Unii Europejskiej z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego.
Lepsze podróże pociągiem w Dąbrowie Górniczej. Podpisanie umowy z Programu Kolej Plusartykuł
Pokaż artykuł
Lepsze podróże pociągiem w Dąbrowie Górniczej. Podpisanie umowy z Programu Kolej Plus
Zwiększy się dostęp do pociągów dla mieszkańców Dąbrowy Górniczej. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę na zaprojektowanie połączenia kolejowego od Dąbrowy Górniczej Strzemieszyc przez Hutę Katowice do Gołonoga. Zadanie jest realizowane z Rządowego Programu Uzupełniania Lokalnej i Regionalnej Infrastruktury Kolejowej Kolej Plus do 2029 r.
Będzie lepszy dostęp do kolei na bydgoskim Fordonieartykuł
Pokaż artykuł
Będzie lepszy dostęp do kolei na bydgoskim Fordonie
Zmienią się możliwości podróży koleją dla mieszkańców bydgoskiego Fordonu. Dzięki przebudowie stacji Bydgoszcz Fordon oraz powstaniu nowego przystanku będzie lepszy dostęp do kolei w tej części miasta. Przebudowa układu torowego zwiększy przepustowość linii w kierunku Chełmży, na którą będzie mogło wyjechać więcej pociągów. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę na realizację prac o wartości ok. 40 mln zł netto.
Jednolita sieć GSM-R dla bezpieczeństwa podróży koleją w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Jednolita sieć GSM-R dla bezpieczeństwa podróży koleją w Polsce
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały kluczową umowę z firmą Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o., jednym z dwóch głównych producentów i dostawców urządzeń systemu GSM-R. W zgodzie z zapisami kontraktu przeprowadzimy niezbędne aktualizacje oprogramowania oraz rekonfigurację podsieci radiowej, aby zintegrować ją z nową centralą, dostarczoną w ramach narodowego projektu wdrożenia sieci GSM-R.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Powstaje największy węzeł przesiadkowy w Polsce – Nowa Warszawa Zachodnia [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Powstaje największy węzeł przesiadkowy w Polsce – Nowa Warszawa Zachodnia [FILMY]
W Warszawie powstaje największy węzeł przesiadkowy w Polsce – Nowa Warszawa Zachodnia. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. to projekt za ponad 2 mld zł netto, współfinansowany ze środków unijnych POIiŚ.
REKLAMA