REKLAMA
Znaleziono 510 wyników
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Nowe Centrum Warszawy – podsumowanie 2023 rokuartykuł
Pokaż artykuł
Nowe Centrum Warszawy – podsumowanie 2023 roku
Nowe Centrum Warszawy to projekt wielu zmian w przestrzeni miejskiej, które od kilku lat realizowane są w Śródmieściu. Dzięki kolejnym inwestycjom – takim jak zakończona przebudowa ul. Marszałkowskiej czy rozpoczęta modernizacja ul. Chmielnej i tzw. placu Centralnego – stolica staje się bardziej przyjazna i wygodna dla wszystkich użytkowników.
[Wrocław] Wrocławskie lofty, czyli mariaż architektury ze sztukąartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Wrocławskie lofty, czyli mariaż architektury ze sztuką
Wrocławskie lofty przy ulicy Inowrocławskiej już niedługo mają szansę stać się jedną z architektoni...
[śląskie] Drogowa Trasa Średnicowa już w Gliwicach!artykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Drogowa Trasa Średnicowa już w Gliwicach!
Odcinek G1 ma ok. 2,8 km długości. Łączny koszt tej inwestycji to 287,1 mln zł.   Budowa zost...
[Warszawa] Mieszkanie dwa kroki od pracyartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Mieszkanie dwa kroki od pracy
Mieszkańcy Warszawy przy wyborze mieszkania coraz częściej decydują się bliskością miejsca pracy. Do...
Rozbudowa Nowej Papierni na ostatniej prostejartykuł
Pokaż artykuł
Rozbudowa Nowej Papierni na ostatniej prostej
Nowa Papiernia Ultra Nova weszła w finałowy etap i już wkrótce zakończy się jej realizacja. Now...
Rusza remont ulicy Komandorskiej we Wrocławiu. Zostanie na niej kostka brukowaartykuł
Pokaż artykuł
Rusza remont ulicy Komandorskiej we Wrocławiu. Zostanie na niej kostka brukowa
Następna ulica w centrum Wrocławia doczeka się remontu. Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta (ZDiUM) podp...
Nawet kilka milionów nowych miejsc pracy, czyli rynek elektromobilności w najbliższych latachartykuł
Pokaż artykuł
Nawet kilka milionów nowych miejsc pracy, czyli rynek elektromobilności w najbliższych latach
Elektromobilność w ciągu ostatnich lat rozwija się w dynamicznym tempie, a samochody elektryczne stanowią coraz większą część rynku motoryzacji. Według danych EV-Volumes w 2022 r. dostarczono łącznie 10,5 mln nowych pojazdów typu BEV i PHEV, co stanowi wzrost o 55% w porównaniu z 2021 r.
Przebudowa Teatru Polskiego w Szczecinie, za ponad 200 mln zł, wkracza w finałową fazę [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Przebudowa Teatru Polskiego w Szczecinie, za ponad 200 mln zł, wkracza w finałową fazę [ZDJĘCIA]
Realizowana kosztem ponad 200 mln zł przebudowa Teatru Polskiego w Szczecinie, dzięki której teatr będzie miał scenę główną z 610 miejscami na widowni, scenę teatru szekspirowskiego (320 miejsc), scenę eksperymentalną ze zmienną liczbą miejsc na widowni, salę kabaretową i niezbędne do funkcjonowania takiej placówki kulturalnej zaplecze, wchodzi w finałową fazę.
Zakończył się I etap budowy fabryki leków onkologicznych Polfy Tarchomin w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Zakończył się I etap budowy fabryki leków onkologicznych Polfy Tarchomin w Warszawie
5 lipca 2022 r. odbyło się uroczyste posadowienie wiechy oraz zakończenie I etapu prac związanych z budową Centrum Rozwoju i Produkcji Leków Onkologicznych Polfa SA w Tarchominie. Jest to unikalny w skali kraju oraz Europy projekt i zarazem największa inwestycja Tarchomińskich Zakładów Farmaceutycznych Polfa SA. Inwestycja warta jest łącznie około 500 milionów złotych.
Pięć podmiotów zgłosiło się w przetargu na przebudowę środkowej części pl. Defilad czyli tzw. placu Centralnego [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Pięć podmiotów zgłosiło się w przetargu na przebudowę środkowej części pl. Defilad czyli tzw. placu Centralnego [WIZUALIZACJE]
Pięć podmiotów zgłosiło się w przetargu na przebudowę środkowej części pl. Defilad, czyli tzw. placu Centralnego. Złożone oferty mieszczą się w przedziale od 61,2 do 73,7 mln zł. Budżet inwestora – ZDM Warszawa wynosi na razie 18,5 mln zł.
Rozpoczęło się drążenie tunelu kolejowego w okolicy Trzcińska na linii kolejowej Jelenia Góra – Wrocławartykuł
Pokaż artykuł
Rozpoczęło się drążenie tunelu kolejowego w okolicy Trzcińska na linii kolejowej Jelenia Góra – Wrocław
Z wykorzystaniem nowoczesnej technologii zaczęło się drążenie tunelu kolejowego w okolicy Trzcińska. Maszyna "TEM" zapewni sprawne prowadzenie prac przy bezpiecznych przejazdach pociągów. Przebudowa obiektu z XIX w. umożliwi lepsze podróże między Wrocławiem a Jelenią Górą. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zwiększają możliwości kolei na Dolnym Śląsku za ok. 85 mln zł ze środków budżetowych. Zakończenie inwestycji planowane jest w 2024 r.
REKLAMA