REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Warszawa w top 10 rynków hotelowych w Europieartykuł
Pokaż artykuł
Warszawa w top 10 rynków hotelowych w Europie
Jak wynika z danych STR Global, Warszawa zajmuje 10. miejsce wśród głównych europejskich rynków hotelowych pod względem wzrostu wskaźnika RevPAR1 w 2023 roku w stosunku do roku 2019. W ubiegłym roku hotele działające na stołecznym rynku osiągnęły 21-procentowy wzrost r/r, a także 26-procentowy wzrost RevPAR porównując go do 2019 roku. Sytuacja na warszawskim rynku hotelowym dobrze ilustruje nastroje w całej Polsce. Według Cushman & Wakefield, nasz kraj zajmuje pierwsze miejsce wśród krajów CEE-62 biorąc pod uwagę wzrost RevPAR w 2023 roku w porównaniu do 2019 roku.
Kolejny kolejowy obiekt w Warszawie został wpisany do rejestru zabytków [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Kolejny kolejowy obiekt w Warszawie został wpisany do rejestru zabytków [ZDJĘCIA]
Prof. Jakub Lewicki, Mazowiecki Wojewódzki Konserwator Zabytków wpisał do rejestru zabytków nieruchomych województwa mazowieckiego żelbetowy zasobnik węglowy do nawęglania parowozów ul. Gniewkowskiej 42 w Warszawie. Postępowanie w tej sprawie zostało wszczęte na wniosek stowarzyszenia „Kamień i co”.
Warszawa ogłosiła konkurs architektoniczny na kompleks hal lodowych na Stegnachartykuł
Pokaż artykuł
Warszawa ogłosiła konkurs architektoniczny na kompleks hal lodowych na Stegnach
Tor łyżwiarski Stegny to jedno z najpopularniejszych lodowisk Warszawy, które służy mieszkańcom od niemal 45 lat. Miasto zaplanowało jego modernizację przy wsparciu Ministerstwa Sportu i Turystki. Warszawa ogłosiła konkurs architektoniczny na koncepcję zagospodarowania Ośrodka Stegny.
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Panattoni ruszyło z budową parku przemysłowego o powierzchni ponad 84 000 mkw. na zachodzie Łodzi artykuł
Pokaż artykuł
Panattoni ruszyło z budową parku przemysłowego o powierzchni ponad 84 000 mkw. na zachodzie Łodzi
Panattoni, najaktywniejszy deweloper nieruchomości przemysłowych na świecie, rozbudowuje swoje portfolio w granicach Łodzi. Deweloper ruszył z budową pierwszej hali w ramach Panattoni Park Łódź West II, która zajmie 70 630 mkw. Blisko połowę powierzchni obejmie Rohlig SUUS Logistics.
Co przyciąga kapitał do sektora magazynowego w Polsce? [RAPORT] artykuł
Pokaż artykuł
Co przyciąga kapitał do sektora magazynowego w Polsce? [RAPORT]
Pierwsze półrocze 2025 potwierdza rosnącą atrakcyjność Polski w oczach inwestorów oraz najemców. Warszawa wraz z okolicznymi miejscowościami przekroczyła poziom 7 mln m kw. istniejącej powierzchni, umacniając swoją pozycję jako istotny hub logistyczny w regionie Europy Środkowej – tak wynika z raportu firmy Savills. Na koniec czerwca 2025 zasoby nowoczesnej powierzchni magazynowej w Polsce wyniosły ponad 36 mln metrów kwadratowych.
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
W Warszawie trwa budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie trwa budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej [FILM]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Tunel zamiast szlabanów w warszawskim Rembertowieartykuł
Pokaż artykuł
Tunel zamiast szlabanów w warszawskim Rembertowie
W Rembertowie powstanie kolejny bezkolizyjny przejazd przez linię kolejową nr 2. Będzie nim tunel w ul. Marsa, który połączy Nowy i Stary Rembertów. Rusza wyczekiwana przez mieszkańców Rembertowa inwestycja – pod linią kolejową nr 2, w ciągu ul. Marsa i al. Generała Chruściela „Montera” powstanie 140-metrowy nowoczesny tunel drogowy. Dzięki jego budowie zniknie uciążliwy przejazd przez linię Warszawa Zachodnia-Terespol, który powodował korki i utrudniał komunikację w tym rejonie miasta. Poprawi się również bezpieczeństwo w ruchu kolejowym.
Duże inwestycje na trasie kolejowej Warszawa – Terespol. 5 nowych wiaduktów na „dwójce”artykuł
Pokaż artykuł
Duże inwestycje na trasie kolejowej Warszawa – Terespol. 5 nowych wiaduktów na „dwójce”
Dwa w Sulejówku, dwa w Rembertowie i jeden w Wesołej – tyle nowych bezkolizyjnych skrzyżowań zyskała linia kolejowa nr 2 między Warszawą a Siedlcami. Tunele w Sulejówku są już gotowe, te na terenie Warszawy w trakcie budowy. Wszystkie obiekty poprawią bezpieczeństwo i wygodę – zarówno dla kierowców, pieszych, rowerzystów, jak i pasażerów pociągów. Koniec z długim czekaniem przed zamkniętymi rogatkami!
Centrum Nauki Kopernikinwestycja
Pokaż inwestycję
Centrum Nauki Kopernik
Warszawa, Śródmieście
Warszawskie Laboratorium Innowacji Społecznych "Synergia"inwestycja
Pokaż inwestycję
Warszawskie Laboratorium Innowacji Społecznych "Synergia"
Warszawa, Praga-Północ, Markowska 16
Stacja Metra M2 Ulrychówinwestycja
Pokaż inwestycję
Stacja Metra M2 Ulrychów
Warszawa, Wola, Górczewska 179
Stacja Metra M2 Bemowoinwestycja
Pokaż inwestycję
Stacja Metra M2 Bemowo
Warszawa, Bielany, Metro Bemowo
Tramwaj na Białołękęinwestycja
Pokaż inwestycję
Tramwaj na Białołękę
Warszawa, Zaułek
SKYSAWA budynek SAWAinwestycja
Pokaż inwestycję
SKYSAWA budynek SAWA
Warszawa, Śródmieście, Świętokrzyska 36/34
całkowita powierzchnia
8497 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
22.00
SKYSAWA budynek SKYinwestycja
Pokaż inwestycję
SKYSAWA budynek SKY
Warszawa, Śródmieście, Świętokrzyska 36/34
całkowita powierzchnia
22781 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
22.20
MK29inwestycja
Pokaż inwestycję
MK29
Kraków, Podgórze, Marii Konopnickiej 29
całkowita powierzchnia
10935 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
15.50
Prime Corporate Centerinwestycja
Pokaż inwestycję
Prime Corporate Center
Warszawa, Wola, Grzybowska 78
Grójecka 208inwestycja
Pokaż inwestycję
Grójecka 208
Warszawa, Ochota, Grójecka 208
dostępna powierzchnia
590 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
13.50
REKLAMA