REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Karolkowa Business Parkinwestycja
Pokaż inwestycję
Karolkowa Business Park
Warszawa, Wola, Karolkowa 30
dostępna powierzchnia
216 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
19.50 EUR
myhive Nimbus (Equator III)inwestycja
Pokaż inwestycję
myhive Nimbus (Equator III)
Warszawa, Wola, Al. Jerozolimskie 98
dostępna powierzchnia
1647 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
17.00
Jerozolimskie Business Parkinwestycja
Pokaż inwestycję
Jerozolimskie Business Park
Warszawa, Wola, Jerozolimskie 146
całkowita powierzchnia
2536 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
13.50
Globis Wrocławinwestycja
Pokaż inwestycję
Globis Wrocław
Wrocław, Krzyki, Powstańców Śląskich 7a
dostępna powierzchnia
4115 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
14.00
Pl. Bankowy 1inwestycja
Pokaż inwestycję
Pl. Bankowy 1
Warszawa, Śródmieście
całkowita powierzchnia
4000 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
25.00
Postępu 14inwestycja
Pokaż inwestycję
Postępu 14
Warszawa, Mokotów, Postępu 14
całkowita powierzchnia
45469 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
15.00
Mid Point 71inwestycja
Pokaż inwestycję
Mid Point 71
Wrocław, Krzyki
dostępna powierzchnia
637 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
15.50
Orion Business Towerinwestycja
Pokaż inwestycję
Orion Business Tower
Łódź, Śródmieście, Sienkiewicza 85
dostępna powierzchnia
2029 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
9.50
Cuprum Novuminwestycja
Pokaż inwestycję
Cuprum Novum
Wrocław, Stare Miasto
dostępna powierzchnia
647 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
52.00
Stary Dworzec Cinwestycja
Pokaż inwestycję
dostępna powierzchnia
13 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
57.00
Apartamenty Świeradowskainwestycja
Pokaż inwestycję
Apartamenty Świeradowska
Wrocław, Świeradowska 16
metraże
26 - 55 m2
Augustowska Vitainwestycja
Pokaż inwestycję
Augustowska Vita
Wrocław, Fabryczna, Augustowska 66
metraże
45 - 79 m2
Pracowity kwartał w łódzkiej Manufakturze – nowe marki, w tym kultowy Primarkartykuł
Pokaż artykuł
Pracowity kwartał w łódzkiej Manufakturze – nowe marki, w tym kultowy Primark
Manufaktura nieustannie poszerza ofertę o nowe marki, często niedostępne dotychczas w Łodzi. W sierpniu do grona najemców dołączyła marka Maxi Zoo, czyli specjalistyczny sklep dla zwierząt, oraz AL.Capone – salon z niezwykle bogatą ofertą różnego rodzaju trunków. Na tym jednak nie koniec – już 1 września otworzy się Pepco, a 19 września – długo wyczekiwany, pierwszy w Łodzi sklep kultowej brytyjskiej marki Primark.
W pierwszym kwartale 2023 roku w Polsce przybyło 12 obiektów handlowychartykuł
Pokaż artykuł
W pierwszym kwartale 2023 roku w Polsce przybyło 12 obiektów handlowych
Rynek handlowy ma za sobą dobre otwarcie roku. W pierwszych trzech miesiącach br. przybyło 107,4 tys. mkw. powierzchni zakupowej w postaci 12 obiektów. Są to głównie parki handlowe o powierzchni do 10 tys. mkw., choć nie zabrakło większych projektów – wynika z najnowszego raportu CBRE. Wśród najemców najszybciej przybywa dyskontów niespożywczych. Rozwijają się także obiekty wielofunkcyjne, tworzące miejsca spotkań, w których zakupy są jedną z funkcjonalności. W budowie pozostaje 362,3 tys. mkw. przestrzeni handlowej, która zasili głównie mniejsze miejscowości.
Setki nowych miejsc pracy. CTP zrealizuje wielką inwestycję na Dolnym Śląskuartykuł
Pokaż artykuł
Setki nowych miejsc pracy. CTP zrealizuje wielką inwestycję na Dolnym Śląsku
CTP, największy pod względem powierzchni najmu brutto deweloper i właściciel nieruchomości magazynowo-przemysłowych w Europie, planuje zrealizować swoją pierwszą inwestycję w województwie dolnośląskim. Na jej lokalizację wybrał Legnicę, liczące ponad 91 tysięcy mieszkańców miasto położone na skrzyżowaniu autostrady A4 (Przemyśl – Kraków – Katowice – Wrocław – Zgorzelec) i drogi ekspresowej S3 (Szczecin/Świnoujście – granica z Czechami w Lubawce).
Grupa Societe Generale otworzyła Globalne Centrum Rozwiązań w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Grupa Societe Generale otworzyła Globalne Centrum Rozwiązań w Warszawie
Societe Generale Oddział w Polsce otworzył Globalne Centrum Rozwiązań w Warszawie. Będzie dostarczał najwyższej klasy rozwiązań dla wielu obszarów działalności banku, jak również linii biznesowych.
Małe miasta skupiają już 25 procent całkowitej podaży nowej powierzchni handlowej w Polsce [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Małe miasta skupiają już 25 procent całkowitej podaży nowej powierzchni handlowej w Polsce [RAPORT]
Całkowita powierzchnia handlowa w Polsce wynosi obecnie 13,15 mln mkw. Od stycznia do września 2022 r. rynek powiększył się o 184,1 tys. mkw. nowej przestrzeni handlowej, z czego 94 proc. to parki handlowe. W budowie pozostaje 355 tys. mkw. powierzchni handlowej, głównie w małych miastach – wynika z najnowszego raportu CBRE. Wciąż popularne są obiekty typu "convenience", ale równolegle na rynku rozwija się segment projektów wielofunkcyjnych, w których handel pełni rolę uzupełniającą.
7R sfinalizował sprzedaż 7R Park Szczecin oraz 7R Park Łódź West II artykuł
Pokaż artykuł
7R sfinalizował sprzedaż 7R Park Szczecin oraz 7R Park Łódź West II
Kolejna wielka transakcja na rynku nieruchomości magazynowych w Polsce. 7R sfinalizował sprzedaż 7R Park Szczecin oraz 7R Park Łódź West II. Nowym właścicielem obiektów została firma P3 Logistic Parks. Parki mają powierzchnię odpowiednio 61 450 mkw. i 34 420 mkw., oba są ukończone i w pełni wynajęte.
Kolejni właściciele mieszkań w łódzkiej Fuzji odbierają klucze [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Kolejni właściciele mieszkań w łódzkiej Fuzji odbierają klucze [ZDJĘCIA]
Ostatni budynek mieszkalny w południowej części kompleksu powstającego w dawnych zakładach fabrycznych Karola Scheiblera w Łodzi otrzymał pozwolenie na użytkowanie, a nowi właściciele już rozpoczęli odbiory swoich lokali. W sprzedaży pozostało kilka mieszkań w tej części inwestycji realizowanej przez Echo Investment.
Poczta Polska: od bazarku do nowoczesnego handlu. Rusza remodeling placówek i ofertyartykuł
Pokaż artykuł
Poczta Polska: od bazarku do nowoczesnego handlu. Rusza remodeling placówek i oferty
W pierwszym kwartale 2025 roku Poczta Polska rozpoczyna proces zmian wyglądu swoich placówek oraz ich oferty, mający na celu odświeżenie wizerunku i zwiększenie konkurencyjności na rynku usług pocztowych oraz handlowych. Po przeprowadzeniu pilotażu w 30 placówkach pocztowych różnego typu i w konkretnych lokalizacjach firma zapowiada kontynuację projektu w kolejnych 300 placówkach w całej Polsce.
REKLAMA