REKLAMA
Znaleziono 2419 wyników
DB Schenker przenosi swój terminal z Wrocławia do Nowej Wsi Wrocławskiejartykuł
Pokaż artykuł
DB Schenker przenosi swój terminal z Wrocławia do Nowej Wsi Wrocławskiej
DB Schenker przenosi się z Wrocławia, z ul. Krzemienieckiej (Muchobór Wielki), do nowego większego t...
Terminal instalacyjny MFW w porcie Gdańsk z potężnym dofinansowaniem z KPOartykuł
Pokaż artykuł
Terminal instalacyjny MFW w porcie Gdańsk z potężnym dofinansowaniem z KPO
W porcie gdańskim powstanie zaplecze przemysłowo-usługowe, które umożliwi obsługę statków instalacyjnych przy budowie i eksploatacji morskich farm wiatrowych. Centrum Unijnych Projektów Transportowych podpisało umowę z wykonawcą terminala instalacyjnego. Inwestycja otrzyma ponad 900 mln zł dofinansowania z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).
Ważna dla Polski inwestycja. W Porcie Gdańsk powstanie terminal zbożowy [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Ważna dla Polski inwestycja. W Porcie Gdańsk powstanie terminal zbożowy [WIZUALIZACJE]
Kolejna wielka i bardzo ważna dla polskiej gospodarki inwestycja w Gdańsku. Port Gdański Eksploatacja S.A., jeden z kluczowych operatorów Portu Gdańsk, zrealizuje strategiczny projekt budowy terminalu agro, który znacząco zwiększy zdolności przeładunkowe i magazynowe portu. Inwestycja pozwoli podnieść roczną pojemność magazynową pięciokrotnie – do 152 tys. ton, a zdolności przeładunkowe wzrosną z 0,7 mln ton do 2,9 mln ton rocznie. Koszt tego wielkiego przedsięwzięcia wyniesie ok. 400 milionów złotych.
W Gdańsku powstaje wielki terminal dla morskich farm wiatrowych [FILMY+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje wielki terminal dla morskich farm wiatrowych [FILMY+ZDJĘCIA]
Grupa NDI realizuje kontrakt na obszarze Terminala Kontenerowego Baltic Hub w Gdańsku. Budowa obejmuje wykonanie głębokowodnego Terminala T5, realizowanego na zlecenie spółki Istrana, spółki celowej Polskiego Funduszu Rozwoju. 13 listopada 2024 r. rozpoczęły się prace nad budową terminala terminala T5 w gdańskim Baltic Hubie, który będzie pełnił kluczową rolę jako terminal instalacyjny dla morskich farm wiatrowych.
W duchu repolonizacji: Polskie firmy będą budowały terminal pasażerski lotniska CPKartykuł
Pokaż artykuł
W duchu repolonizacji: Polskie firmy będą budowały terminal pasażerski lotniska CPK
Działanie na rzecz wzmacniania i repolonizacji polskiej gospodarki traktowane jest przez rząd priorytetowo, o czym świadczy m.in. podejście przyjęte przy projekcie Centralnego Projektu Komunikacyjnego. Realizacja tej wielkiej inwestycji wkracza właśnie w kolejny etap – rozpoczyna się postępowanie w trybie dialogu konkurencyjnego na generalnego wykonawcę terminala pasażerskiego lotniska.
Morska farma wiatrowa Baltic Power napędza nowe inwestycje w Szczecinie i Świnoujściuartykuł
Pokaż artykuł
Morska farma wiatrowa Baltic Power napędza nowe inwestycje w Szczecinie i Świnoujściu
Pierwszy w Polsce terminal instalacyjny zlokalizowany w Świnoujściu oraz fabryka turbin Vestas w Szczecinie to nowe inwestycje związane z morską farmą wiatrową Baltic Power. Wspólny projekt Grupy ORLEN i Northland Power wykorzysta 76 nowoczesnych turbin o mocy 15 MW firmy Vestas, których elementy będą produkowane w nowej fabryce w Szczecinie. Fabryka turbin, która zatrudni nawet 700 osób, zostanie ukończona w 2024 roku, natomiast terminal instalacyjny Grupy ORLEN w Porcie Świnoujście rozpocznie pracę w 2025 roku.
Kolejna wielka i strategiczna inwestycja w Porcie Gdańsk [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Kolejna wielka i strategiczna inwestycja w Porcie Gdańsk [WIZUALIZACJE]
Urząd Morski w Gdyni podpisał umowę na roboty budowlane pn.: „Budowa falochronu osłonowego w Porcie Gdańsk”. Będą one polegać na wykonaniu infrastruktury zapewniającej dostęp do portu zewnętrznego i umożliwiającej bezpieczne funkcjonowanie (osłona przed falowaniem) jednostki regazyfikacyjnej skroplonego gazu ziemnego (terminalu FSRU, ang. Floating Storage Regasification Unit).
Droga S3 w pełni ekspresowa. Otwarto ostatni, brakujący odcinek [FILM+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Droga S3 w pełni ekspresowa. Otwarto ostatni, brakujący odcinek [FILM+ZDJĘCIA]
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) otworzyła odcinek S3 od węzła Świnoujście Łunowo do węzła Międzyzdroje w pełnym przekroju dwujezdniowej drogi ekspresowej. Był to ostatni, brakujący fragment S3 Świnoujście - Troszyn, jak i całej drogi ekspresowej S3 w Polsce. Od dzisiaj kierowcy mogą już przejechać tą trasą od wybrzeża Bałtyku w Świnoujściu, aż pod granicę z Czechami w Lubawce.
[Łódź] Polska restauracja zawita do Monopolis w Łodziartykuł
Pokaż artykuł
[Łódź] Polska restauracja zawita do Monopolis w Łodzi
Aleksandra Sowa, wielokrotna mistrzyni konkursów cukierniczych i autorka wielu receptur słodkości of...
Esperal 24h Łódź - leczenie alkoholizmufirma
Pokaż firmę
Esperal 24h Łódź - leczenie alkoholizmu
Kraków, ul. Siewna 4/5
VIVO EXPERT - Biuro Rachunkowe Łódźfirma
Pokaż firmę
VIVO EXPERT - Biuro Rachunkowe Łódź
Łódź, Dubois 114/116 lok. 2.21
PRIMUS HOSTEL - Hotel Pracowniczy Łódźfirma
Pokaż firmę
PRIMUS HOSTEL - Hotel Pracowniczy Łódź
Łódź, Prymulkowa 6
firma
Pokaż firmę
TAXI DWA DWA | Taksówki Łódź
Łódź, ul. Grunwaldzka 45F
Łodzianka będzie wyremontowana? artykuł
Pokaż artykuł
Łodzianka będzie wyremontowana?
W środę (30 listopada) Miasto Łódź złożyło oficjalny wniosek do Ministerstwa Sportu o dofinansowanie remontu obiektów sportowych przy ul. Małachowskiego w ramach programu rozwoju infrastruktury sportowej. Niezależnie od decyzji władz centralnych, Łódź zobowiązuje się do inwestycji w Łodziankę do 3,5 mln zł.
Trwa budowa przystanku kolejowego Łódź Śródmieście – jednego z trzech tunelowych [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa przystanku kolejowego Łódź Śródmieście – jednego z trzech tunelowych [ZDJĘCIA]
Łódź Śródmieście to jeden z trzech przystanków, które ułatwią komunikację dzięki nowemu połączeniu między stacjami Łódź Fabryczna a Żabieniec i Kaliska. Budowane są ściany przystanku. Równocześnie postępują prace na przystankach Polesie i Koziny. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. z udziałem środków unijnych POIiŚ zwiększy rolę kolei w komunikacji aglomeracyjnej i dalekobieżnej.
Budowa tunelu średnicowego w Łodzi z waloryzacją i większym wsparciem finansowym [FILMY+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Budowa tunelu średnicowego w Łodzi z waloryzacją i większym wsparciem finansowym [FILMY+ZDJĘCIA]
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przeznaczyły ponad 80 mln zł na waloryzacje i wypłatę kosztów ogólnych związanych z budową podziemnego połączenia kolejowego Łódź Fabryczna – Łódź Kaliska/Łódź Żabieniec. Zwaloryzowana wartość kontraktu zapewnia kontynuację inwestycji. Zabezpieczone zostały środki na wzmocnienia gruntów pod kamienicami. Inwestycja za ponad 1,8 mld zł netto wspófinansowana z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
Rozpoczął się następny etap budowy podziemnego tunelu kolejowego w Łodziartykuł
Pokaż artykuł
Rozpoczął się następny etap budowy podziemnego tunelu kolejowego w Łodzi
Rozpoczęła się realizacja kolejnego etapu wielkiej inwestycji kolejowej w Łodzi, budowy podziemnego tunelu średnicowego. Mniejsza maszyna TBM Faustyna rozpoczęła drążenie trzeciego jednotorowego tunelu z komory startowej przy ul. Żniwnej do przystanku Koziny. Aglomeracja łódzka zyska nowe połączenia dalekobieżne, regionalne i aglomeracyjne oraz lepszą komunikację w mieście. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. za ok. 1,9 mld zł netto w 85% współfinansowana z POIiŚ.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY + ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią trwa budowa tunelu średnicowego, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią trwa budowa tunelu średnicowego, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
REKLAMA