REKLAMA
Napisz komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
Spółka CPK podpisała umowę na wykonanie dodatkowych ekspertyz budynków, które znajdują się na trasie przebiegu drążenia tunelu KDP w Łodzi. Wykonawca, firma Albraco od momentu podpisania umowy będzie miał 6 miesięcy na realizację prac związanych z przeprowadzeniem całościowej oceny stanu technicznego i przesłanie raportu.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. poinformowały o przesunięciu terminu zakończenia budowy tunelu średnicowego w Łodzi o co najmniej rok. Pierwotny harmonogram przewidywał ukończenie prac w czerwcu 2026 roku, jednak obecne szacunki wskazują na najwcześniejszy możliwy termin finalizacji w 2027 roku. Dodatkowo inwestor nie wyklucza konieczności wyburzenia części budynków znajdujących się w strefie oddziaływania tunelu.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
Budowa tunelu średnicowego pod Łodzią miała być inwestycją, która odmieni komunikacyjne serce Polski. Szybkie połączenia, nowoczesność, prestiż – tak wyobrażali sobie przyszłość mieszkańcy i władze miasta. Dziś zamiast dumy i postępu mamy jednak niepokój, opóźnienia i widmo rozbiórek historycznych kamienic. Co poszło nie tak? Czy Łódź zapłaci za postęp utratą własnej tożsamości?
4
Pokaż starsze komentarze
Piotr WalewskiMiaSTO kamienic do rewitalizacji,a teraz miaSTO ruder do wyburzenia...!? Gdzie byli ci "eksperci" od siedmiu boleści zanim wkopano pierwszą łopatę w ziemię? Przecież to jest kpina. Teraz to powinni bulic odszkodowania rodzinom, które będą musiały się stamtąd wyprowadzać! Na trasie "tunelu" będzie pustynia,jak zrównają z ziemią tyle budynków... Ale będzie tunel, który,obym się mylił, będzie świecił pustkami jak zrewitalizowana Łódź Fabryczna... Kaskę ktoś zarobił,i to jest najważniejsze! Pozdrawiam rządzących miastem Łódź!
Piotr WalewskiMoże tak się skończy, że wyburzą rudery,wjedzie patodewloper i cacy. Ktoś zarobił! A termin zakończenia budowy tej masakry,zwanej tunelem, będzie jeszcze nie raz przesuwany.. poprostu Żenada!
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
REKLAMA