REKLAMA
Napisz komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
Budowa tunelu średnicowego pod Łodzią miała być inwestycją, która odmieni komunikacyjne serce Polski. Szybkie połączenia, nowoczesność, prestiż – tak wyobrażali sobie przyszłość mieszkańcy i władze miasta. Dziś zamiast dumy i postępu mamy jednak niepokój, opóźnienia i widmo rozbiórek historycznych kamienic. Co poszło nie tak? Czy Łódź zapłaci za postęp utratą własnej tożsamości?
4
Pokaż starsze komentarze
Piotr WalewskiMiaSTO kamienic do rewitalizacji,a teraz miaSTO ruder do wyburzenia...!? Gdzie byli ci "eksperci" od siedmiu boleści zanim wkopano pierwszą łopatę w ziemię? Przecież to jest kpina. Teraz to powinni bulic odszkodowania rodzinom, które będą musiały się stamtąd wyprowadzać! Na trasie "tunelu" będzie pustynia,jak zrównają z ziemią tyle budynków... Ale będzie tunel, który,obym się mylił, będzie świecił pustkami jak zrewitalizowana Łódź Fabryczna... Kaskę ktoś zarobił,i to jest najważniejsze! Pozdrawiam rządzących miastem Łódź!
Piotr WalewskiMoże tak się skończy, że wyburzą rudery,wjedzie patodewloper i cacy. Ktoś zarobił! A termin zakończenia budowy tej masakry,zwanej tunelem, będzie jeszcze nie raz przesuwany.. poprostu Żenada!
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
Zgodnie z harmonogramami realizowane są łódzkie inwestycje kolejowe CPK, o czym mogli przekonać się posłowie z Łódzkiego Zespołu Parlamentarnego, którzy pojawili się na budowie tunelu Kolei Dużych Prędkości. Bliski ukończenia jest proces wzmacniania fundamentów Łódzkiego Domu Kultury, z początkiem roku wykonawca przystąpił do odtwarzania wnętrza budynku.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wojciech Jenda
0
Zaloguj aby dodać komentarz
REKLAMA