Zbudować nową DK98 przez Wrocław od okolic Korony przez Aleje Olimpijska wzdłuż Paderewskiego, Aleję Wielkiej Wyspy i dalej na zachód od ulicy Karwińskiej między Tarnogajem a Jagodnem nad torami kolejowymi dalej między Wojszycami i Ołtaszynem obok Karwian do końca obecnej AOW. Oczywście w przekroju min 2 2 pasy w każdą stonę. A także wybudować północna część obwodnicy śródmiejskiej od Żmigrodzkiej do Krzywoustego na wschód od Orlenów.
Wrocław buduje tę drogę od 100 lat! W końcu się uda?
https://gazetawroclawska.pl/wroclaw-buduje-te-droge-od-100-lat-w-koncu-sie-uda/ar/9830190
Zaloguj aby dodać komentarz
Technologia zabudowy torowiska oparta jest na procedurach budowlanych - nie da się inaczej - każde torowisko musi mieć stabilne podłoże, żeby nie było niszczenia szyn, rozjazdów - brakuje fachowców w MPK .
Potrzebny zatem remont kapitalny ulicy z całą infrastrukturą inżynierii podziemnej, utwardzenia i dobrego podłoża pod torowisko - a to są olbrzymie koszty i wyłączenie ulicy na długie miesiące - tak jak było na Hubskiej .
Konieczność dodatkowych stacji transformatorowych, bo nowe tramwaje zbyt obciążają linie i częste wyłączenia
http://www.inzynierbudownictwa.pl/technika,materialy_i_technologie,artykul,torowiska_tramwajowe___roboty_budowlane__pelna_wersja_artykulu_,10247
Zaloguj aby dodać komentarz