W Warszawie powstała pierwsza kawiarnia Panattoni Cafe

Orzech

Przy ulicy Krochmalnej 58 w Warszawie, w dzielnicy Wola powstała nowa kawiarnia: Panattoni Cafe. Jest to pierwszy tego typu projekt otwierany przez lidera rynku nieruchomości przemysłowych w Europie – Panattoni.

W tym miejscu napijemy się aromatycznej kawy, zjemy smaczne śniadanie czy rozluźnimy się przy koktajlach na bazie esencjonalnego espresso.

– Najważniejszymi składnikami sukcesu Panattoni na rynku powierzchni przemysłowych zawsze była odwaga i nieszablonowe działania, i co najważniejsze, ludzie, którzy za tym wszystkim stoją. Kiedy zaczynaliśmy w 2005 roku byliśmy daleko za naszą konkurencją, a już po dekadzie budowaliśmy najwięcej w Europie. Wierzę, że otwarcie Panattoni Cafe, to również początek pięknej historii. Chcieliśmy stworzyć wyjątkowe miejsce, w którym dobrze będą się czuli nie tylko nasi pracownicy, ale również każdy, kto nas odwiedzi. Nasi goście nie tylko posmakują aromatycznej kawy, ale również będą mogli w przyjaznej atmosferze i poza biurem, prowadzić biznesowe spotkania, a popołudnia czy wieczory spędzać przy doskonałych drinkach i odpowiednio wyselekcjonowanym winie. Chcemy pokazać, że za każdym biznesem stoją konkretni ludzie i to dla nich jest ta kawiarnia – podkreśla Robert Dobrzycki, CEO & Co-owner Panattoni w Europie i Indiach.

Panattoni Cafe to nowa, kreatywna przestrzeń na warszawskiej Woli łącząca kawiarnię z miejscem spotkań biznesowych. Artystyczne wnętrze zaprojektowane przez 370 Studio Concept&Design zachęca do niezobowiązujących spotkań prywatnych oraz sprzyja samodzielnej pracy poza biurem. W kawiarni dostępna jest również wygodna, zamykana sala, która może posłużyć jako miejsce na spotkania biznesowe oraz mentoringowe.

To pierwszy lokal gastronomiczny, który koncentruje się nie tylko na lifestyle’u, ale także na workstyle’u, które są ze sobą ściśle połączone. To miejsce powstało z myślą o pogłębianiu relacji biznesowych i prywatnych oraz rozwoju zawodowym i osobistym. Właśnie to wyróżnia Panattoni Cafe od innych kawiarni. Celem marki jest inspirowanie, przy zapewnieniu najlepszych i najsmaczniejszych warunków do rozwoju i działania w tętniącym życiem mieście. Z tego powodu Panattoni Cafe planuje cyklicznie wydarzenia pobudzające kreatywność, poszerzające zdolności zawodowe i umiejętności przyszłości. A w efekcie stworzenie wyjątkowej społeczności, nie tylko w obrębie firmy, ale także poza nią, działającej jak sieć networkingowa.