120 tysięcy odwiedzających w pierwszym tygodniu

120 tysięcy odwiedzających w pierwszym tygodniu

Warszawa
REKLAMA

Ponad 31 tysięcy odwiedzających pierwszego dnia i 120 tysięcy w pierwszym tygodniu działania – to bilans otwarcia FACTORY Warszawa Annopol. Największe na Mazowszu centrum typu outlet zostało otwarte 13 marca w stołecznej dzielnicy Białołęka.


W dniu otwarcia FACTORY Warszawa Annopol odwiedziło ponad 31 tysięcy klientów. Bardzo dobre wyniki odwiedzalności odnotowano również w pierwszy weekend funkcjonowania nowego outletu. Dzięki niemu wynik 100 tysięcy klientów został osiągnięty już po pięciu dniach działania tego, już drugiego w stolicy, centrum wyprzedażowego FACTORY.

 

„Pierwszy tydzień od startu FACTORY Warszawa Annopol przyniósł 120 tysięcy odwiedzin, co oznacza jeden z najlepszych wyników otwarcia outletu na polskim rynku. Tak duża liczba klientów w pierwszych siedmiu dniach działania potwierdza, że decyzja o budowie drugiego centrum wyprzedażowego w stolicy, a zarazem pierwszego w prawobrzeżnej części miasta, była strzałem w dziesiątkę. Analizując warszawski rynek, na którym format outlet jest już dobrze znany od ponad 10 lat, zakładaliśmy zbliżone wartości, choć rzeczywistość okazała się lepsza od naszych oczekiwań” – powiedziała Agata Brzezińska, Country Manager firmy NEINVER Polska, zarządzającej siecią outletów FACTORY.

REKLAMA

 

W FACTORY Warszawa Annopol na 19 700 m2 działa ponad sto sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych, oraz pomieszczeń dedykowanych potrzebom klientów, niezwiązanych z zakupami. Wśród najemców znalazły się takie marki jak Tommy Hilfiger, Mustang, Adidas, Nike, Reserved, Mohito, Cropp, House, Kazar, Lee Cooper, Levi’s, Cross Jeans, Big Star, Tom Tailor, Vero Moda, Wittchen i Digel. Klienci FACTORY mogą korzystać również z oferty popularnej drogerii Rossmann, oraz restauracji Sphinx i Chłopskie Jadło.


Centrum FACTORY Warszawa Annopol dysponuje parkingiem na 800 samochodów, a najdogodniejszy dojazd do niego prowadzi od skrzyżowania z ulicą Łabiszyńską.


Budowa piątego outletu FACTORY w Polsce kosztowała 35 mln euro. Za komercjalizację FACTORY Warszawa Annopol odpowiada inwestor i zarządca obiektu, firma NEINVER Polska.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA