DODAJ

Globalna marka odzieżowa otwiera salon w Atrium Reduta w Warszawie

Warszawa
Globalna marka odzieżowa otwiera
Kajtman
2018-06-13 16:12:26
LC Waikiki, lider rynku odzieżowego w 15 krajach wraz z Turcją, wynajął 930 mkw. powierzchni w stołecznym centrum handlowym Atrium Reduta. Otwarcie sklepu jest zaplanowane na 15 czerwca tego roku. W procesie negocjacji i przygotowania długoterminowej strategii najmu LC Waikiki reprezentowali eksperci firmy JLL, wyłączny agent ds ekspansji tej marki w Polsce.

W Polsce marka LC Waikiki jest obecna w Warszawie i Wrocławiu, a Atrium Reduta będzie jej czwartą lokalizacją w naszym kraju. 

LC Waikiki uzupełni zróżnicowany portfel najemców Atrium Reduta, kierując swoją ofertę do tych klientów, którzy poszukują dobrego jakościowo asortymentu w przystępnej cenie. Jednocześnie turecki gigant kontynuuje swoją dynamiczną ekspansję, która jest zgodną z globalną strategią biznesową firmy – do 2023 roku LC Waikiki może być jedną z trzech najlepiej prosperujących sieci odzieżowych w Europie – tłumaczy Dagmara Filipiak, dyrektor Działu Reprezentacji Najemcy w JLL. 

Położone przy Alejach Jerozolimskich centrum handlowe Atrium Reduta oferuje ponad 27 tys. mkw. powierzchni, na której działa blisko 140 sklepów i punktów usługowych, m.in. pralnia, apteka, biuro podróży, fryzjer, czy myjnia samochodowa. Wśród kluczowych najemców znajdują się takie marki, jak hipermarket Carrefour, Cropp, Duka, Ecco, Empik, RTV Euro AGD, H&M, HEBE, Home & You, House, KappAhl, Mohito, Orsay, Reserved, Rossmann, Sephora, Sinsay, Swiss czy Tchibo. 

Dział Reprezentacji Najemcy JLL odpowiada za kompleksową analizę rynku, opracowanie długofalowej strategii rozwoju marki na rynku polskim, identyfikację najlepszych lokalizacji handlowych, negocjowanie warunków najmu, jak również wsparcie marketingowe i komunikacyjne. Firma obsługuje zarówno marki obecne już w Polsce – rozwijające lub optymalizujące portfolio swoich lokalizacji, jak i planujące swój debiut na naszym rynku.

Źródło: materiały prasowe