Miejski, casualowy styl, szeroka oferta odzieży i duży wybór modnych dodatków to znaki rozpoznawcze nowego najemcy Galerii Północnej – firmy MANGO. Znana hiszpańska marka odzieżowa już za kilka miesięcy uzupełni modową ofertę pierwszej nowoczesnej galerii handlowej na Białołęce.
Najnowszy butik MANGO w Galerii Północnej zajmie pokaźną powierzchnię 433 mkw. Będzie piątym salonem marki w stolicy i pierwszym na północy Warszawy. Hiszpański producent odzieży, uwielbiany przez fashionistki na całym świecie planuje otworzyć swój sklep w Galerii Północnej na przełomie 2018 i 2019 roku.
– Sieć MANGO bardzo precyzyjnie dobiera lokalizacje pod swoje salony. Sklepy otwierane są zawsze w obiektach handlowych cieszących się dobrą renomą. Tym bardziej cieszy nas fakt, że najnowszy salon powstanie właśnie w Galerii Północnej – podsumowuje nawiązanie współpracy z nowym najemcą Justina Ivan, Commercial Director Poland w firmie GTC.
MANGO to popularna hiszpańska marka odzieżowa założona w 1984 roku w Barcelonie. Firma zajmuje się produkcją odzieży damskiej, męskiej i dziecięcej oraz eleganckich dodatków i akcesoriów. Salony hiszpańskiej sieci funkcjonują w blisko 111 krajach na całym świecie. W butiku w Galerii Północnej klienci znajdą kompleksową ofertę modnej odzieży pod marką MANGO, skierowaną do kobiet, mężczyzn i dzieci.
– Jesteśmy pewni, że filozofia sieci MANGO i oferowane przez nią ubrania idealnie wpiszą się w gusta klientów Galerii Północnej. Duża część naszych gości to ludzie młodzi i aktywni, lubiący łączyć modne kroje odzieży z wysoką jakością i wygodą. Takie właśnie kolekcje znajdą w butiku sieci MANGO w Galerii Północnej – dodaje Katarzyna Żuchowska, Retail Leasing Manager firmy GTC.
O Galerii PółnocnejGaleria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy i pierwsza nowoczesna galeria handlowa oddana do użytku w stolicy od ponad dekady. Obiekt o powierzchni ponad 64 000 mkw. zlokalizowany jest przy ulicy Światowida 17. Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC, otwarcie centrum nastąpiło 14 września 2017 roku. Zgodnie z szacunkami Grupy GTC w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Wykonany przez studia APA Wojciechowski oraz Tzur Architects, zakłada m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu, umożliwiającą aktywny wypoczynek wśród zieleni. Obiekt spełnia również najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza precertyfikacja na poziomie LEED Gold. Galeria Północna gwarantuje ofertę handlową, rozrywkową i usługową niedostępną dotychczas w północno-wschodniej części Warszawy. Do dyspozycji gości jest ponad 200 sklepów, butików i punktów usługowych znanych rodzimych i światowych marek, strefa gastronomiczna, 11-salowe kino Cinema City, Sala Zabaw Fikołki, klub fitness Calypso oraz 2 300 miejsc parkingowych. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Polsce sklep Hamleys, marki grupy LPP, Forever 21, TK Maxx, H&M, Martes Sport, EURO RTV/AGD, CCC, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Bierhalle i centrum medyczne Enel-Med.
Źródło: materiały prasowe