[Warszawa] Kolejne otwarcia flagowych salonów w Arkadii

Kajtman
W ostatnim czasie powiększyła się nie tylko oferta modowa, ale także sportowa i usługowa Arkadii. Wiele marek zdecydowało się na wyjątkowe rozwiązania. W centrum pojawiły się kolejne flagowe salony: pierwszy w kraju monobrandowy sklep Converse i największy spośród usytuowanych w centrach handlowych lokal Zara. Ponadto kilka marek obecnych w centrum zmieniło lokalizację lub powiększyło swoje salony.
18 marca w Arkadii otworzył się wyjątkowy sklep marki Massimo Dutti. Salon potroił swoją powierzchnię (do 759 mkw.) i jest zlokalizowany na styku pasaży Canaletto i Twardowski na I piętrze.
Elegancki salon Massimo Dutti w Arkadii znany jest wielbicielom najnowszych trendów i mody najlepszej jakości. Oferta dostępna w Arkadii to kolekcje eleganckie, wyrafinowane, awangardowe oraz casualowe, dla kobiet i mężczyzn. To klasyka w najlepszym wydaniu i najnowsze trendy, które prezentują się znakomicie dzięki wykorzystaniu tkanin i dodatków najwyższej jakości. Salon Massimo Dutti w Arkadii dodatkowo będzie oferował swoim klientom kolekcje Limited Edition, dostępne tylko w wybranych sklepach marki na świecie. 
Od 19 marca klienci centrum mogą także korzystać z oferty sieci Rossmann, której salon otworzył się na parterze w Pasażu Kopernik. Sklep ma ponad 400 mkw., a znaleźć w nim można 16 tys. produktów polskich i zagranicznych z katalogu 800 marek. Jako lider rynku drogeryjnego w Polsce, Rossmann firmuje także 35 marek własnych. 
30 marca w Arkadii zaczął działać pierwszy w Polsce monobrandowy sklep Converse, który jednocześnie jest salonem typu flagship dla tej marki. Jest to także pierwszy monobrandowy salon w tym koncepcie w Europie. Liczący 119 mkw. salon znajduje się na I piętrze w Pasażu Wisła, a jego otwarcie uświetnił występ grupy KAMP! Firma Converse to największy producent tenisówek na świecie. Obuwie tej marki to nie tylko najwyższa jakość materiałów oraz produkcji, ale przede wszystkim niezwykłe wzornictwo, które gwarantuje klientom, że zakupione buty zawsze będą modne. 
1 kwietnia w Arkadii rozpoczął działalność flagowy salon iSpot. Zlokalizowany na parterze w Pasażu Canaletto salon o powierzchni 325 mkw. jest największym salonem marki w Polsce. Sklep składa się z salonu sprzedaży iSpot oraz strefy Premium Zone, przeznaczonej dla wyjątkowych klientów, gdzie m.in. można kupić unikalne produkty najlepszych marek na świecie, czy zobaczyć wybrane nowości jeszcze przed ich premierą. Premium Zone to z jednej strony możliwość obcowania z produktami klasy premium marek takich jak Bang&Olufsen, Devialet, NativeUnion, z drugiej – udostępnienie w jednym miejscu wielu innowacyjnych technologii, w tym druk 3D, nagrywanie 360 stopni, drony czy technologie bezprzewodowe. Pojawią się tu nowości z logo DJI, Fly360, Sonos, Wacom czy Zortax. Jest to spełniający restrykcyjne wymogi międzynarodowego programu Apple Premium Reseller dedykowany sklep z pełną ofertą firmy Apple oraz najbardziej innowacyjnych marek rynku IT, fotografii, audio i wideo. Zespół iSpot składa się z certyfikowanych specjalistów posiadających wiedzę, pozwalającą na dopasowanie rozwiązania do realnych potrzeb klienta oraz zaprezentowanie najnowocześniejszych rozwiązań aktualnie dostępnych na świecie. Odwiedzając sklep iSpot klient ma możliwość praktycznego przetestowania w salonie każdego sprzętu oraz uczestniczenia w bezpłatnych warsztatach tematycznych.
W połowie kwietnia Arkadia będzie też mogła pochwalić się nowym salonem marki Zara, zaprojektowanym według najnowszego konceptu wnętrza sklepów. Potężny lokal będzie liczył ponad 2 500 mkw. Zara jest jednym z najpopularniejszych sklepów w Arkadii. Każda kolekcja tej marki wzbudza ogromne zainteresowanie, a salon ma rzesze wiernych klientek i klientów. Dzięki szerokiej ofercie asortymentowej oraz dedykowanym kolekcjom, jest to lokal dla wielbicieli zarówno najnowszych trendów, jak i klasyki, casualowego luzu, a także nonszalanckiej elegancji. 
Ubrania oraz dodatki w salonie Zara znajdą mężczyźni, kobiety i rodzice, którzy chcą modnie ubrać swoje dziecko. Wielkim atutem marki jest wysoka jakość oraz uniwersalna oferta. 
To jednak nie koniec zmian w Arkadii. Na poziomie 0, obok lokalu Frederic Moreno, pojawiła się marka Trendy Opticians (dawne Vision Express Trendy), będący siecią salonów optycznych łączących modę i profesjonalną opiekę wzroku. Swoją lokalizację w Arkadii zmienił sklep modowy United Colors of Benetton, obecnie mieszczący się na poziomie I obok Reserved. Sklep poza swoją dotychczasową ofertą, wprowadził także kolekcję dla dzieci. Również na poziomie I, między Bering a Varsovie, powstał nowy salon marki Aren’art Forever. To polska firma z rodzinną pasją jubilerską, która specjalizuje się przede wszystkim w tworzeniu biżuterii brylantowej. Na tym samym poziomie centrum, między Carte d’Or a Taranko, otworzył się salon marki Optique. Sklep oferuje szeroki dobór szkieł i opraw oraz usługi w pełni wyposażonego gabinetu optometrycznego głównie marek Ray Ban oraz Oakley. W centrum można też odwiedzać już otwarty w nowej odsłonie po remoncie salon Gatta na poziomie I, między C&A a Li Parie. Gatta w Arkadii to bogaty asortyment rajstop, bielizny oraz odzieży. Nową wyspę stanowi zaś sklep marki Muscle Clinic na poziomie 0, w pobliżu salonu Calzedonia. Muscle Clinic jest marką, która proponuje innowacyjne produkty dla sportowców i osób aktywnych.