Westwing Home & Living 17 listopada otworzył na terenie Arkadii swój pierwszy sklep stacjonarny w Europie. Nową marką w Centrum jest też Tezenis, a jeszcze w grudniu zostanie otwarty salon sygnowany przez znanego amerykańskiego projektanta – Steve’a Maddena.
Firma Westwing Home & Living, oferująca meble i dodatki do domu, od pięciu lat działa na polskim rynku e-commerce jako klub zakupowy. Cecha charakterystyczna sklepu internetowego tej marki to duża zmienność oferty – wszystkie produkty wyposażenia domu sprzedawane są w krótkoterminowych, spójnych stylistycznie kampaniach. Podobny model zakupowy został przeniesiony na grunt sprzedaży stacjonarnej. Klienci 228-metrowego salonu w Arkadii mają dostęp do zróżnicowanych i pasujących do siebie stylistycznie produktów. Sklep podzielony został na kilka stref. W każdej z nich prezentowane są meble i dodatki w wybranym stylu. Co dwa tygodnie wymieniana jest jedna stylizacja, a do pozostałych regularnie wprowadzane są nowe produkty. Część z nich jest dostępna tylko w pojedynczych egzemplarzach, inne w niewielkich seriach. Dzięki temu klienci będą mogli zawsze znaleźć coś nowego i niepowtarzalnego. Sklep znajduje się na parterze w pasażu Canaletto, między lokalami Etam i Nespresso.
REKLAMA
Tezenis otworzył swój pierwszy sklep w Warszawie. Firma jest najbardziej znana jako producent bielizny, ale pod jej szyldem sprzedawana jest także odzież dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Choć salon już działa, oficjalna inauguracja marki Tezenis na polskim rynku odbędzie się 15 grudnia. Z tej okazji w Arkadii odbędzie się koncert Rity Ory – angielskiej piosenkarki i autorki tekstów albańskiego pochodzenia. Artystka – jako ambasadorka marki – będzie prezentować autorską kolekcję bielizny. Salon o powierzchni prawie 200 mkw. jest zlokalizowany także na parterze, blisko salonu Empik.
W styczniu w Arkadii zostanie też otwarty monobrandowy sklep amerykańskiego kreatora mody. Steve Madden projektuje intrygujące buty i torebki, które charakteryzują się wysoką jakością wykonania i dbałością o detale. Znaki rozpoznawcze marki to rockowy szyk i gwiazdorski glamour. Sklep o powierzchni 110 mkw. zlokalizowany będzie na parterze w pasażu Canaletto, pomiędzy Kazarem a Nespresso.