W VI etapie osiedla Hubertus, deweloper ECO-Classic przygotował 10 lokali o przeznaczeniu komercyjnym o powierzchniach od 50 do 100 m2 oraz jeden trzykondygnacyjny, o łącznej powierzchni 660 m2.
Hubertus to autonomiczne, nowoczesne osiedle z blisko 1200 nowymi mieszkaniami, zaprojektowane na kształt mikromiasteczka, z dobrze zaplanowaną i niezależną infrastrukturą. Standard oferowanych powierzchni komercyjnych pozwala na elastyczne dopasowanie ich do dowolnego konceptu biznesowego.
Powierzchnie do zadań specjalnych Przestrzenie handlowo-usługowe są trwale oddzielone od części mieszkalnych, mają osobne wejścia od ulicy Obrzeżnej, możliwość montażu instalacji klimatyzacji oraz projekt wentylacji, dostosowany do potrzeb punktów gastronomicznych. Lokale oferowane są stanie „deweloperskim” i mogą zostać połączone w większe moduły.
Ceny oferowanych przestrzeni kształtują się od 8 600 zł netto do 12 200 zł netto / m2.
REKLAMA
Największy, trzypoziomowy lokal liczy ponad 667 m2 i kosztuje 4266 zł netto / m2. Większa część lokalu zlokalizowana jest na poziomach -1 oraz -2. Stwarza to nowe, niekonwencjonalne możliwości wykorzystania tej powierzchni, takie jak piwnica win, fitness czy SPA. Istnieje również możliwość przyłączenia do tej powierzchni blisko 150 m2 powierzchni lokali sąsiadujących.
W przestrzeniach komercyjnych osiedla Hubertus, oddanych we wcześniejszych etapach inwestycji, działają m.in. sklepy spożywcze, salony kosmetyczne i fryzjerskie, pralnia, gabinet stomatologiczny, salon florystyczny, restauracje z kuchnią śródziemnomorską i sushi.
– Powierzchnie handlowo-usługowe osiedla Hubertus zostały przygotowane z myślą o firmach, których zakres świadczeń, strategia rozwoju i pozycjonowanie na rynku dobrze korespondują ze stylem i jakością naszej inwestycji – mówi Zuzanna Kordzi, Dyrektor ds. handlowych w ECO-Classic. – Zależy nam, by oferty poszczególnych partnerów wzajemnie się uzupełniały, tworząc nowa jakość i podnosząc komfort życia mieszkańców ulicy Obrzeżnej.