Centrum Handlowe Wola Park zlokalizowane w Warszawie przy ul. Górczewskiej 124 w dzielnicy Wola wykorzystało czas pandemii na rozmowy z najemcami. Na terenie obiektu otworzyło się pięć nowych sklepów, a jeden zmienił lokalizację. Ofertę CH Wola Park wzbogaciły takie nowe marki jak: iSpot Apple Premium Reseller, MakeUp, Świat Książki, SIZO i VIVE Premium. Lokalizację zmienił sklep Home&You.
Jedną z nowych, prestiżowych marek, która jest obecnie dostępna dla klientów w Wola Parku jest iSpot Apple Premium Reseller. Salon oferuje pełną gamę produktów marki Apple oraz innych czołowych producentów z branży IT, fotografii, audio czy wideo. Klienci mają na miejscu możliwość przetestowania takich urządzeń jak: MacBook, iPhone, iPad czy Apple Watch. Punkt dostępny jest na pierwszym piętrze obok sklepu C&A.
Dla klientów poszukujących kosmetyków i akcesoriów kosmetycznych pojawił się salon MakeUp, zlokalizowany na parterze. To marka z ponad 280 milionami użytkowników z 14 krajów, którzy kupują ponad 45 milionów produktów rocznie.
Dzięki dołączeniu do grona najemców księgarni Świat Książki, rozszerzyła się także oferta książek, akcesoriów papierniczych i tekstylnych, zabawek, gier oraz zestawów kreatywnych. W salonie, zlokalizowanym na pierwszym piętrze, można także bezpłatnie odbierać zamówienia złożone w sklepie internetowym. Punkt w Wola Parku jest jednym z około 150 księgarń Świata Książki na terenie całej Polski.
Również na pierwszym piętrze, pomiędzy salonami Parfois a Big Star, klienci mają możliwość odwiedzenia butiku SIZO. W asortymencie sklepu dostępne są znane, włoskie oraz polskie marki.
REKLAMA
Kolejną nową marką odzieżową dostępną w Wola Parku jest VIVE Premium. Działalność butiku skupia się na dawaniu drugiego życia ubraniom prestiżowych marek. Asortyment jest całkowicie wymieniany raz w tygodniu. Butik jest zlokalizowany na parterze obok sklepu zoologicznego Aquarius.
– Zgodnie z decyzją rządu wszystkie sklepy w galeriach handlowych, w tym w Wola Parku mogą być otwarte od 4 maja br. W czasie zamknięcia nie próżnowaliśmy i podpisaliśmy umowy z kolejnym najemcami. Cieszymy się, że dzięki temu nasi klienci mają nowe powody, by odwiedzić Wola Park. Jesteśmy przekonani, że rozszerzona oferta spotka się z zainteresowaniem kupujących i jeszcze lepiej odpowie na ich potrzeby – mówi Kamila Popławska-Bernatowicz, Customer Experience Leader Wola Parku.
Inną nowością w Wola Parku jest zmieniona lokalizacja sklepu Home&You, który przeniósł się z parteru na pierwsze piętro. Dzięki temu placówka ma obecnie powierzchnię około 400 mkw., nową witrynę oraz jasne i przestrzenne wnętrze, w którym niezmiennie zaprezentowane są wyposażenie i akcesoria do domu. Salon jest dostępny pomiędzy markami Mango i House.
Źródło: materiały prasowe