fot. Kajtman

[Warszawa] Wodny Park Handlowy Marywilska 44 zapełnia się kolejnymi najemcami

Kajtman
Do grona najemców Wodnego Parku Handlowego Marywilska 44 dołączyła firma A-T Oświetlenie, która zajmie blisko 225 mkw. powierzchni handlowej.
A-T Oświetlenie należy do Przedsiębiorstwa Handlowego A-T S.A., które działa na polskim rynku od 27 lat i jest jednym z największych producentów oświetlenia w Polsce. Obecnie zatrudnia blisko 1000 osób i posiada ponad 100 placówek w całym kraju, które zajmują się zarówno sprzedażą hurtową, jak i detaliczną. 
Nowy sklep z sektora oświetlenia oznacza dostęp do szerszej oferty artykułów wyposażenia wnętrz i jest zarazem uzupełnieniem kompleksowej oferty obiektu, w którym można w jednym miejscu zrobić wygodne i komfortowe zakupy z sektora wyposażenia wnętrz.  
Wodny Park Handlowy Marywilska 44 obecnie jest skomercjalizowany w 88,42%. Wśród najemców są m.in. tak znane marki jak: PSB-Mrówka, JYSK, ABRA Meble, STOKKI HOME, JETA Łazienki oraz Park Trampolin JUMP ARENA, gdzie na miłośników sportu i rekreacji czekają: trampoliny, ścieżki akrobatyczne i wspinaczkowe, baseny z gąbkami, trampoliny akrobatyczne, poduchy powietrzne i wiele innych atrakcji.
Pierwsi najemcy Wodnego Parku Handlowego Marywilska 44 otworzyli swoje sklepy pod koniec 2017 roku. Na początku tego roku swoją działalność w obiekcie zainaugurują: salon JETA Łazienki, sklep PSB-Mrówka, Grupy PSB, AT Oświetlenie, Good Labell oraz Outlet RTV i AGD. 
Oficjalne otwarcie całego obiektu zaplanowane jest w marcu. 
Wodny Park Handlowy Marywilska 44 dysponuje całkowitą powierzchnią 12 tys. mkw., z czego prawie 11 tys. mkw. przeznaczono pod wynajem. Do dyspozycji klientów jest ponad 4.500 miejsc parkingowych. Obiekt usytuowany jest w dynamicznie rozwijającej się dzielnicy Warszawy – Białołęce, w sąsiedztwie tętniącego życiem Centrum Handlowego Marywilska 44, w którym od 7 lat swoją działalność z sukcesem prowadzi ponad 1300 podmiotów gospodarczych. Centrum Handlowego Marywilska 44, dziennie odwiedza średnio 9 tys., a w weekendy nawet do 45 tys. osób. W 2017 roku  średnio w skali miesiąca centrum odwiedziło około 384 tys. klientów, co daje w skali roku prawie 5 mln osób.
Źródło: materiały prasowe