Od momentu premiery Browarów Wrocławskich Salony Sprzedaży Archicomu przeżywają prawdziwe oblężenie. W ciągu dwóch tygodni swoich właścicieli znalazła już ponad 1/3 mieszkań w pierwszym etapie inwestycji.
– Wrocławianie długo czekali na premierę Browarów Wrocławskich i cieszymy się, że od samego początku mieszkania w Formierni i Nowej Beczkowni szybko znajdują swoich nowych właścicieli – mówi Tomasz Sujak, członek zarządu Archicom S.A. – Tak duże zainteresowanie daje nam pewność, że wizja architektów spełnia oczekiwania współczesnych wrocławian – dodaje.
Zaplanowana na terenie dawnego Browaru Piastowskiego przy ul. Jedności Narodowej Browary Wrocławskie będą kompleksowym założeniem urbanistycznym. Deweloper przewidział tu mieszkania, apartamenty i lofty, a także biura, lokale usługowe czy supermarket. Projekt przewiduje również połączenie rekreacyjnej przestrzeni nad rzeką, gdzie powstaną m.in. kino letnie czy klub kajakowy, z placami o charakterze społecznym, gdzie toczyć się będzie nowe życie kompleksu Browarów Wrocławskich.
W pierwszym etapie do sprzedaży trafiło 150 mieszkań w budynkach Nowej Beczkowni i Formierni. Od premiery inwestycji 2 października 2017 r. już 55 lokali zostało sprzedanych.
– Zainteresowaniem cieszą zarówno kompaktowe mieszkania kupowane inwestycyjnie, jak i przestronne 4-pokojowe lokale z widokiem na elewacje historycznych budynków – wymienia Tomasz Sujak, członek zarządu Archicom S.A.
Klienci wciąż mogą wybierać spośród 95 lokali. W ofercie znajdują się sprawdzone układy mieszkań 1-, 2-, 3- i 4-pokojowych od 35 do 77 mkw. Dla poszukujących większych metraży deweloper przewidział możliwość połączenia kilku mieszkań. Ceny metra kwadratowego powierzchni zaczynają się już od 7 000 zł.
Ogromne zainteresowanie Browarami Wrocławskimi przyspiesza pracę nad kolejnymi etapami inwestycji. Poszukujących przestronnych apartamentów i klimatycznych loftów klientów Archicom zaprasza do kontaktu.
Źródło: materiały prasowe