Action otwiera 300. sklep w PolsceMateriały prasowe

Action otwiera 300. sklep w Polsce

Orzech
Orzech
REKLAMA

Action kontynuuje szybki rozwój w Polsce i otwiera swój 300. sklep. Mieści się on w Elblągu. Ten kamień milowy oznacza wzmocnioną ekspansję firmy w północnych regionach kraju.

Action otworzył swój pierwszy sklep w Polsce w 2017 roku w Lesznie. Od tego czasu Polacy mogą cieszyć się unikalną formułą Action: 6000 dobrej jakości produktów w 14 kategoriach produktowych (od zabawek i rękodzieła po artykuły gospodarstwa domowego, ogrodnicze, DIY i spożywcze) w najniższej możliwej cenie. Action oferuje zaskakujący asortyment – co tydzień na półkach pojawia się 150 nowych produktów. Ponad 1500 produktów ma cenę poniżej 5 zł. Średnia cena wszystkich produktów wynosi mniej niż 10 zł.

Action jako wiodący detalista chce, aby zrównoważone produkty były dostępne dla każdego. Marka czuje się odpowiedzialna za ciągłe ulepszanie swoich produktów, łańcucha dostaw i emisji CO2. Już 90 proc. drewnianych produktów i 92 proc. produktów bawełnianych marki Action pochodzi z bardziej zrównoważonych źródeł. Firma spodziewa się osiągnąć cel 100 proc. zrównoważonego pozyskiwania tych materiałów już w 2024 roku.

Kierunek północ

REKLAMA

300. sklep Action w Polsce nie tylko podkreśla szybki rozwój Action w kraju, ale także wzmacnia ekspansję firmy w północnych regionach Polski.

– Jesteśmy bardzo dumni, że możemy dziś otworzyć nasz 300. Sklep w Polsce. To otwarcie jest nie tylko kamieniem milowym w rozwoju Action w całym kraju, ale oznacza naszą wolę dalszej ekspansji w północnej części Polski. Rzeczywiście chcemy dotrzeć do większej liczby klientów w tym regionie – komentuje Sławomir Nitek, Dyrektor Generalny Action w Polsce i dodaje: – Dzięki unikalnemu modelowi biznesowemu Action jest wyjątkowym detalistą, który udowadnia, że może stale rosnąć i prosperować na tak wymagającym i konkurencyjnym rynku, jakim jest Polska. Będziemy kontynuować ekspansję w Polsce i oferować wyjątkowe doświadczenia zakupowe naszym klientom, niezależnie od tego, czy mieszkają w dużych miastach, czy w mniejszych miejscowościach.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Action to najszybciej rozwijający się dyskont niespożywczy w Europie. Co tydzień ponad 14 milionów klientów w 11 krajach odwiedza ponad 2 300 sklepów Action, a stronę internetową odwiedza 6,5 miliona konsumentów.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA