Sieć Popeyes, zarządzana przez Rex Concepts, ma dobre wieści dla mieszkańców stolicy – już 27 listopada w Galerii Młociny otwarta zostanie kolejna restauracja, serwująca słynne soczyste kurczaki z Nowego Orleanu w chrupiącej panierce.
Warszawiacy już 27 listopada będą mogli korzystać z kolejnego, nowego Popeyes mieszczącego się w Galerii Młociny (na poziomie +2, w strefie Spotkania i Dania). Będzie to druga, obok Złotych Tarasów, restauracja Popeyes w stolicy.
Popeyes w Galerii Młociny
– Warszawiacy, pomimo bogatej oferty restauracyjnej, przyjęli nas z dużym entuzjazmem, a nasze dania zasmakowały im tak bardzo, że wciąż do nas wracają. Z tym większą radością zapraszamy ich do jednej z fajniejszych przestrzeni food courtowej w Polsce, która mieści się Galerii Młociny – mówi Jakub Aleksandrowicz, Dyrektor Marketingu Popeyes.
– Tak jak wszystkie nasze dania Popeyes przygotowujemy z dużą starannością, zgodnie z ideą “slow preparing fast serving”, tak kolejnym restauracjom nadajemy wyjątkowy charakter, przywołujący atmosferę Nowego Orleanu, co potwierdzają osoby, które były z nami na dotychczasowych otwarciach – dodaje Aleksandrowicz.
– Galeria Młociny od początku swojej historii buduje ofertę w oparciu o koncepty, które są wyczekiwane przez klientów. Spragnieni nowości, każdorazowo doceniają otwarcia sklepów i lokali nietuzinkowych marek, które w ramach swojej strategii ekspansji stawiają właśnie na nasz obiekt. Pod koniec listopada po raz kolejny zaskoczymy klientów Galerii Młociny, uzupełniając strefę Spotkania i Dania o restaurację Popeyes. Oferta luizjańskich smaków, która cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem, będzie doskonałym dopełnieniem dla obecnych lokali serwujących dania kuchni całego świata – komentuje Michał Pękala, Asset Manager w EPP, firmie będącej współwłaścicielem i zarządcą Galerii Młociny.
Popeyes ma ponad 50 lat
Założony w Nowym Orleanie w stanie Luizjana w USA w 1972 roku, Popeyes® ma ponad 50-letnią historię i tradycję kulinarną. Kuchnia Popeyes® wyróżnia się unikalnym menu, w stylu luizjańskim. Sieć znana jest z doskonałego smaku kurczaka marynowanego w mieszance przypraw Louisiana Cajun, którego można spróbować w wersji łagodnej i pikantnej.
W ofercie znajdziemy kanapki z kurczakiem czy rożne części panierowanego kurczaka. Nie zabraknie też dodatków typowych dla kuchni amerykańskiej. Przywiązanie sieci do dziedzictwa i aromatycznego, autentycznego jedzenia z Luizjany pozwoliła Popeyes® stać się jedną z największych na świecie restauracji szybkiej obsługi z kurczakiem, z prawie 4200 restauracjami w USA i na całym świecie.
Popeyes jest spółką zależną Restaurant Brands International Inc. („RBI”), jednej z największych na świecie firm zajmujących się restauracjami szybkiej obsługi z ponad 35 miliardami dolarów rocznej sprzedaży w całym systemie i około 30000 restauracji w ponad 100 krajach. RBI jest właścicielem czterech najbardziej znanych i kultowych marek restauracji szybkiej obsługi na świecie – BURGER KING®, TIM HORTONS®, POPEYES® i FIREHOUSE SUBS®.
Markę Popeyes do Polski wprowadza firma Rex Concepts.