DODAJ

Park Handlowy Zakopianka poszerza ofertę dla dzieci

Kraków
Park Handlowy Zakopianka poszerza
DTZ
2013-05-16 11:43:22

Tape à l'oeil, sklep z francuską modą dla dzieci, w maju 2013, dołączył do grona najemców Parku Handlowego Zakopianka w Krakowie. Zajął powierzchnię 148 m2.


 


Tape à l'oeil, marka stworzona 20 lat temu we Francji, to francuska moda  skierowana dla dzieci od narodzin do 14 lat. Obecnie posiada ponad 250 sklepów na całym świecie. W Polsce sklepy Tape à l'oeil pojawiły się w 2013 roku, a pierwszy sklep marki w Krakowie został otwarty w Parku Handlowym Zakopianka.


 


„Nasza oferta sklepów dla dzieci poszerzyła się o kolejną, dynamicznie rozwijającą się w markę. Kolekcje Tape à l'oeil  są oryginalne, a jednocześnie modne, o wysokiej jakości i dobrej cenie. Mamy nadzieję, iż propozycje nowego sklepu z dziecięcą francuską modą spodobają się zarówno młodszym jak i nieco starszym Klientom Zakopianki”-  mówi Dorota Szafrańska  – Czubaj, Dyrektor Parku Handlowego Zakopianka.


 


Oprócz Tape à l'oeil, w Parku  Handlowym Zakopianka, produkty skierowane wyłącznie dla dzieci oferują sklepy znanych marek sieciowych: Bartek, Smyk i 4Kids.


 


Park Handlowy Zakopianka otwarty został w 1998 roku. Oferta centrum to 80 punktów handlowo-usługowo-rozrywkowych znajdujących się na łącznej powierzchni handlowej 58 000 m2. Wśród nich takie giganty jak Hipermarket Carrefour, RTV EURO AGD, Cinema City, Decathlon, Abra, Empik, Smyk, Castorama. Centrum dysponuje parkingiem na 2 200 miejsc.


 


DTZ Management Polska, spółka zarządzająca Parkiem Handlowym Zakopianka, to międzynarodowa firma doradcza, zajmująca się między innymi kompleksowym zarządzaniem nieruchomościami komercyjnymi. W Polsce spółka DTZ zarządza 21 obiektami handlowymi, 14 biurowcami i 8 magazynami (ponad 1,1 miliona mkw. wynajmowanej powierzchni). DTZ odpowiada za koordynację współpracy z ponad 2500 najemcami.