Transcom, globalny dostawca usług z obszaru outsourcingu obsługi klienta, wybrał budynek Świętojańska Office Building na lokalizację dla swojego nowego centrum usług w Białymstoku. Firma wynajęła 930 mkw. na trzecim piętrze biurowca. Transcom w procesie poszukiwania nowej powierzchni oraz negocjowania warunków kontraktu reprezentowali eksperci z międzynarodowej firmy doradczej JLL.
W czerwcu pracę w białostockim oddziale Transcom rozpoczęło już 55 osób.
Marek Szul, Country Manager w Transcom Worldwide Poland, komentuje: „Zdecydowaliśmy o dywersyfikacji swoich lokalizacji w Polsce. Dlatego oprócz dynamicznie rozwijających się oddziałów w Gdańsku i Olsztynie uruchomiliśmy również centrum obsługi klienta w Białymstoku. Docelowo pracę w nim znajdzie 250 osób”.
Magdalena Reńska, Dyrektor w Dziale Wynajmu Powierzchni Biurowych i Reprezentacji Najemcy w JLL, komentuje: „Dla Transcom jako firmy prowadzącej intensywne procesy rekrutacyjne, istotne było znalezienie dobrze zlokalizowanego, wysokiej klasy biura, które zapewni opcje dalszego rozwoju w ramach obiektu, wraz z powiększaniem zespołu i pozyskiwaniem nowych projektów”.
Świętojańska Office Building to nowoczesny budynek klasy A, o powierzchni 8 000 mkw.
Transcom CRM jako Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. działa w Polsce w trzech lokalizacjach – oprócz Białegostoku, również w Olsztynie od 2003 r. i Gdańsku od 2007 r. Firma świadczy usługi z obszaru CRM na rzecz polskich i zagranicznych firm z branży finansowej, motoryzacyjnej, telekomunikacyjnej oraz e-commerce.