Carrefour Polska kontynuuje w Polsce rozwój konceptu C4NDYLAND, który dostępny jest już w ponad 130 sklepach stacjonarnych sieci i do tej pory przyciągnął ponad milion konsumentów.
C4NDYLAND to oferta skierowana do klientów poszukujących unikalnych smaków, w której można znaleźć oryginalne wyroby, m.in. z Emiratów Arabskich, Japonii, USA czy Tajlandii, w tym wiele nowości i produktów wykorzystywanych w internetowych wyzwaniach kulinarnych.
W kwietniu 2024 roku Carrefour otworzył pierwszą w Polsce strefę C4NDYLAND w warszawskim Centrum Handlowym Westfield Arkadia. Obecnie sieć rozwinęła ten popularny koncept już na 136 swoich hiper- i supermarketów w Polsce. Dzięki ciągłemu monitorowaniu trendów online, asortyment C4NDYLAND jest regularnie odświeżany i obecnie w największych sklepach tej sieci sięga on nawet 1000 produktów. Klienci znajdą w nim nie tylko unikalne smaki napojów znanych producentów jak Coca-Cola i Pepsi, ale także popularne paluszki Pocky czy wyjątkowo ostre przekąski z serii Hot Chip. Dostępnych jest też wiele limitowanych edycji produktów, takich jak np. seria ekstra kwaśnych słodyczy czy bardzo popularne na polskim rynku dubajskie czekolady i wyroby z pistacji.
– Strefa C4NDYLAND w Carrefour Polska to odpowiedź naszej sieci na ofertę sklepów internetowych z oryginalną zagraniczną żywnością. Dzięki naszym strefom klient nie musi ponosić kosztów transportu ani też spędzać wielu godzin w internecie na poszukiwaniu trendujących w mediach społecznościowych nowości. Produkty te znajdzie w Carrefour od ręki — mówi Piotr Lubiewa-Wieleżyński, Dyrektor Rozwoju Sprzedaży w Carrefour Polska. – Polacy są coraz bardziej świadomymi konsumentami, którzy oczekują unikalnych doświadczeń zakupowych, oryginalnych produktów i technologicznych udogodnień. Adaptacja do ich potrzeb to klucz do przyciągnięcia klientów i budowania nowoczesnej marki międzypokoleniowej. Dziś tym projektem wyznaczamy dla rynku FMCG nowy kierunek, za którym podążą inne sieci — podsumowuje Piotr Lubiewa-Wieleżyński.
Koncept C4NDYLAND ma na celu stałe zaskakiwanie klientów nowościami oraz unikatowymi smakami, inspirowanymi podróżami do odległych zakątków świata. Takie podejście przyciąga konsumentów, dla których odkrywanie i próbowanie nowych, orientalnych smaków jest pasją oraz sposobem na poznawanie innych kultur i kuchni. Strefę C4NDYLAND odwiedziło do tej pory już ponad milion klientów. Koncept ten czerpie inspirację ze storytellingu znanego z platform takich jak Instagram i TikTok, co dodaje mu nowoczesnego charakteru i pozwala na lepsze zaangażowanie odbiorców.



![W Warszawie powstaje 150-metrowy AFI Tower [ZDJĘCIA+WIZUALIZACJE]](https://investmap.pl/_i/image/251/123/77563_100x70.jpg)

![Nowa hala już działa. Postępy przy rozbudowie kompleksu AMBEREXPO w Gdańsku [FILM+ZDJĘCIA]](https://investmap.pl/_i/gallery/44/44/686636_100x70.jpg)







![Carrefour otworzył we Wrocławiu nowy hipermarket i sklep BIO w jednym [ZDJĘCIA]](https://investmap.pl/_i/image/19/19/50707_100x70.jpeg)
![[Polska] Znakomite wyniki inwestycyjne i pakiet nowych marek](https://investmap.pl/_i/image/95/95/46943_100x70.jpg)
![[Olsztyn] Nowy supermarket otworzył się w Aura Centrum](https://investmap.pl/_i/image/197/69/32197_100x70.jpg)
![[warmińsko-mazurskie] Najnowocześniejszy koncept na rynku usług fitness otwarty w Centrum Handlowym Ogrody w Elblągu](https://investmap.pl/_i/image/198/70/36294_100x70.jpg)
![[śląskie] Sarni Stok z hipermarketem Carrefour w nowej odsłonie](https://investmap.pl/_i/image/51/51/7219_100x70.jpg)

![[Polska] Rośnie udział powierzchni handlowych w mniejszych miastach w Polsce](https://investmap.pl/_i/image/55/55/24375_100x70.jpg)


![[śląskie] Pierwszy sklep Sports Direct w Polsce](https://investmap.pl/_i/image/56/56/2360_100x70.jpg)